Sama "ennustaja" on kaksissa viime ek-vaaleissa ennustanut Keskustalle 28% tulosta ja Keskusta on saanut v.-19 13,8% ja v.-23 11,3%. Hienosti siis on "ennustaja" ennustellut. LOL.
SDP:ssa ei ole näkyvissä mitään indikaattoreita suosion laskulle, ei edes pienelle.
Kaksissa viime vaaleissa SDP on saanut v.-19 17,7% ja v.-23 19,9% mikä on hämmästyttävä saavutus pääministeripuolueelta ja merkki myös siitä, että ihmiset arvostivat pääministeripuolueen toimintaa saamalla 4/2023 n.70000 ääntä enemmän kuin v.2019 vaaleissa.
Kun tosiasiassa kolme eri mielipidetutkimuksia tekevää yritystä kuluneen vuoden aikana kymmenissä tutkimuksissaan selvittävät puolueiden kannatuslukuja ja joka kerran saavat SDP:lle saman 23-25% kannatuksen ei kyseessä ole sattuma. Kyseessä on trendi.
Periaatteessa SDP: tulee nyt vain johdonmukaisesti pitää yllä painetta ihmisten elinoloja heikentävän oikeistohallituksen toimia vastaan niin se riittää, että SDP tulee saamaan järisyttävän voiton.
Täällä eräs "ennustaja" ennustaa, että SDP saa 7% äänistä EK-vaalissa 4/2027
10
123
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt suututit palstan virallisen "ennustajan" joka palstan aiheen hengen mukaisesti aina ennen vaaleja "ennustaa" palstan aiheen saavan 28% äänistä. Se on nimittäin "ennustajan" virkavelvollisuus,
- Anonyymi
Tämä "ennustaja" suhtautuu gallupeihin ihan samalla asenteella kuin Venäjän keskusvaalilautakunta. Siellä ei ennusteta, kun siellä tiedetään :)))
- Anonyymi
Sano mitä sanot niin ennustan, että Keskusa saa 29& äänuistä, Kokoomus 15 ja demarit häviää jopa kommunsiteille ja saa vain 10%.
- Anonyymi
Katsotaan vaaleissa persut 6% kokoomus 13% jne
- Anonyymi
Kyylä se alkaa varmistua, että demarit saavat ensi vaaleissa murskavoiton
- Anonyymi
Seuraava hallitus muodostuu SDP:n, Keskustan, RKP:n ja Vihreiden varaan
- Anonyymi
Mihin jäi vasemmistoliitto?
- Anonyymi
Keskusta saanee n.17-18% äänistä, kokkarit n. saman verran. Demarit saavat 23-24% äänistä
- Anonyymi
Hauska ottaa tää ketju esille seuraavien vaalien jälkeen
- Anonyymi
Taashan tuo yrittää "ennustaa" tuota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512