Nännipumput

Anonyymi-ap

Kaipasin suosituksia hyvistä nännipumpuista? Haluaisin nänneistä vielä vähän isommat ja etenkin herkemmät

10

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

itse suosin pyykkipoikia, ne turvottaa ja antaa ihanan tunteen nänneihin. ne imukit mitä olen kokeillut turvottaa kyllä hetkeksi mutta vaikutus häviää nopeasti

• Anonyymi

Mut mistä sais niinku kestävämpää kohotusta. Vaikka mulla on jokku piilonännit vissii. Ja valtavat tissit. Niin ei vissiin oo hyvä yhtälö.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olipas hyvän näköset. Kerro onko hyvät. Vois tilata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas hyvän näköset. Kerro onko hyvät. Vois tilata.

On ollu hyvät ja vielä kivan näköset ja saa nännit kyytiä!

• Anonyymi

Voisin imeä ja venytellä niitä päivittäin.
      Kyllä ne siitä turpoisivat

Milkman6esbo

• Anonyymi

Olisi myös hyvä vaihtoehto. Saisitkin melkoset meijerit hoidettavaksesi. Imeä päivittäin. Nami. Kiitos ideasta Milkman6esbo😘

• Anonyymi

Olen käyttänyt niitä muutaman vuoden, silloin tällöin. Vaimoni on ihastunut kasvaneisiin nänneiheni. Imeskelee niitä mielellään. Ja kyllähän ne niillä herkistyvätkin, joskus vaatteiden hankaaminenkin on liikaa.
      Olen siis mies, mutta osaan nauttia seksistä sen kaikissa muodoissaan. Vaimoni on onneksi samaa maata. Vähän liian kireää alapäästään ,minun makuuni. Ihana nainen silti.😝

• Anonyymi

Mun rouva on tyytyväinen ihan koti-hierontaan, vaikka leffa katellessa. Öljyä vaan rinnoille, hellää hierontaa kevyen peiton alla molemmat alasti. Yleensä leffan loputtua saa taluttaa kiimaisen tiikerin sängyn puolelle. Kokeilkaa näin syysmyrskyjen aikaan, nam.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1549
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      200
      1411
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1129
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      43
      833
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      700
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe