Kaipasin suosituksia hyvistä nännipumpuista? Haluaisin nänneistä vielä vähän isommat ja etenkin herkemmät
Nännipumput
10
638
Vastaukset
- Anonyymi
itse suosin pyykkipoikia, ne turvottaa ja antaa ihanan tunteen nänneihin. ne imukit mitä olen kokeillut turvottaa kyllä hetkeksi mutta vaikutus häviää nopeasti
- Anonyymi
Mut mistä sais niinku kestävämpää kohotusta. Vaikka mulla on jokku piilonännit vissii. Ja valtavat tissit. Niin ei vissiin oo hyvä yhtälö.
- Anonyymi
Mä tilasin tollaset halppikset kokeiluun: https://www.salapalatsi.fi/bdsm-bondage/8067-california-exotics-vacuum-twist-suckers-pink.html Ihan hyvältä on vaikuttanu kyllä hintaansa nähden!
- Anonyymi
Olipas hyvän näköset. Kerro onko hyvät. Vois tilata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas hyvän näköset. Kerro onko hyvät. Vois tilata.
On ollu hyvät ja vielä kivan näköset ja saa nännit kyytiä!
- Anonyymi
Voisin imeä ja venytellä niitä päivittäin.
Kyllä ne siitä turpoisivat
Milkman6esbo- Anonyymi
Olisi myös hyvä vaihtoehto. Saisitkin melkoset meijerit hoidettavaksesi. Imeä päivittäin. Nami. Kiitos ideasta Milkman6esbo😘
- Anonyymi
Olen käyttänyt niitä muutaman vuoden, silloin tällöin. Vaimoni on ihastunut kasvaneisiin nänneiheni. Imeskelee niitä mielellään. Ja kyllähän ne niillä herkistyvätkin, joskus vaatteiden hankaaminenkin on liikaa.
Olen siis mies, mutta osaan nauttia seksistä sen kaikissa muodoissaan. Vaimoni on onneksi samaa maata. Vähän liian kireää alapäästään ,minun makuuni. Ihana nainen silti.😝 - Anonyymi
Mun rouva on tyytyväinen ihan koti-hierontaan, vaikka leffa katellessa. Öljyä vaan rinnoille, hellää hierontaa kevyen peiton alla molemmat alasti. Yleensä leffan loputtua saa taluttaa kiimaisen tiikerin sängyn puolelle. Kokeilkaa näin syysmyrskyjen aikaan, nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851549
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2001411Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431129Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43833- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617