Kaipasin suosituksia hyvistä nännipumpuista? Haluaisin nänneistä vielä vähän isommat ja etenkin herkemmät
Nännipumput
9
359
Vastaukset
- Anonyymi
itse suosin pyykkipoikia, ne turvottaa ja antaa ihanan tunteen nänneihin. ne imukit mitä olen kokeillut turvottaa kyllä hetkeksi mutta vaikutus häviää nopeasti
- Anonyymi
Mut mistä sais niinku kestävämpää kohotusta. Vaikka mulla on jokku piilonännit vissii. Ja valtavat tissit. Niin ei vissiin oo hyvä yhtälö.
- Anonyymi
Mä tilasin tollaset halppikset kokeiluun: https://www.salapalatsi.fi/bdsm-bondage/8067-california-exotics-vacuum-twist-suckers-pink.html Ihan hyvältä on vaikuttanu kyllä hintaansa nähden!
- Anonyymi
Olipas hyvän näköset. Kerro onko hyvät. Vois tilata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas hyvän näköset. Kerro onko hyvät. Vois tilata.
On ollu hyvät ja vielä kivan näköset ja saa nännit kyytiä!
- Anonyymi
Voisin imeä ja venytellä niitä päivittäin.
Kyllä ne siitä turpoisivat
Milkman6esbo- Anonyymi
Olisi myös hyvä vaihtoehto. Saisitkin melkoset meijerit hoidettavaksesi. Imeä päivittäin. Nami. Kiitos ideasta Milkman6esbo😘
- Anonyymi
Olen käyttänyt niitä muutaman vuoden, silloin tällöin. Vaimoni on ihastunut kasvaneisiin nänneiheni. Imeskelee niitä mielellään. Ja kyllähän ne niillä herkistyvätkin, joskus vaatteiden hankaaminenkin on liikaa.
Olen siis mies, mutta osaan nauttia seksistä sen kaikissa muodoissaan. Vaimoni on onneksi samaa maata. Vähän liian kireää alapäästään ,minun makuuni. Ihana nainen silti.😝 - Anonyymi
Mun rouva on tyytyväinen ihan koti-hierontaan, vaikka leffa katellessa. Öljyä vaan rinnoille, hellää hierontaa kevyen peiton alla molemmat alasti. Yleensä leffan loputtua saa taluttaa kiimaisen tiikerin sängyn puolelle. Kokeilkaa näin syysmyrskyjen aikaan, nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on777643- 747364
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1596034Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544887En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204149Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53860- 383512
- 313497
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris862875Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092532