Kaipasin suosituksia hyvistä nännipumpuista? Haluaisin nänneistä vielä vähän isommat ja etenkin herkemmät
Nännipumput
10
509
Vastaukset
- Anonyymi
itse suosin pyykkipoikia, ne turvottaa ja antaa ihanan tunteen nänneihin. ne imukit mitä olen kokeillut turvottaa kyllä hetkeksi mutta vaikutus häviää nopeasti
- Anonyymi
Mut mistä sais niinku kestävämpää kohotusta. Vaikka mulla on jokku piilonännit vissii. Ja valtavat tissit. Niin ei vissiin oo hyvä yhtälö.
- Anonyymi
Mä tilasin tollaset halppikset kokeiluun: https://www.salapalatsi.fi/bdsm-bondage/8067-california-exotics-vacuum-twist-suckers-pink.html Ihan hyvältä on vaikuttanu kyllä hintaansa nähden!
- Anonyymi
Olipas hyvän näköset. Kerro onko hyvät. Vois tilata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas hyvän näköset. Kerro onko hyvät. Vois tilata.
On ollu hyvät ja vielä kivan näköset ja saa nännit kyytiä!
- Anonyymi
Voisin imeä ja venytellä niitä päivittäin.
Kyllä ne siitä turpoisivat
Milkman6esbo- Anonyymi
Olisi myös hyvä vaihtoehto. Saisitkin melkoset meijerit hoidettavaksesi. Imeä päivittäin. Nami. Kiitos ideasta Milkman6esbo😘
- Anonyymi
Olen käyttänyt niitä muutaman vuoden, silloin tällöin. Vaimoni on ihastunut kasvaneisiin nänneiheni. Imeskelee niitä mielellään. Ja kyllähän ne niillä herkistyvätkin, joskus vaatteiden hankaaminenkin on liikaa.
Olen siis mies, mutta osaan nauttia seksistä sen kaikissa muodoissaan. Vaimoni on onneksi samaa maata. Vähän liian kireää alapäästään ,minun makuuni. Ihana nainen silti.😝 - Anonyymi
Mun rouva on tyytyväinen ihan koti-hierontaan, vaikka leffa katellessa. Öljyä vaan rinnoille, hellää hierontaa kevyen peiton alla molemmat alasti. Yleensä leffan loputtua saa taluttaa kiimaisen tiikerin sängyn puolelle. Kokeilkaa näin syysmyrskyjen aikaan, nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505903Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364348Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502818- 332686
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342645- 162558
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432115
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025