Kaipasin suosituksia hyvistä nännipumpuista? Haluaisin nänneistä vielä vähän isommat ja etenkin herkemmät
Nännipumput
10
602
Vastaukset
- Anonyymi
itse suosin pyykkipoikia, ne turvottaa ja antaa ihanan tunteen nänneihin. ne imukit mitä olen kokeillut turvottaa kyllä hetkeksi mutta vaikutus häviää nopeasti
- Anonyymi
Mut mistä sais niinku kestävämpää kohotusta. Vaikka mulla on jokku piilonännit vissii. Ja valtavat tissit. Niin ei vissiin oo hyvä yhtälö.
- Anonyymi
Mä tilasin tollaset halppikset kokeiluun: https://www.salapalatsi.fi/bdsm-bondage/8067-california-exotics-vacuum-twist-suckers-pink.html Ihan hyvältä on vaikuttanu kyllä hintaansa nähden!
- Anonyymi
Olipas hyvän näköset. Kerro onko hyvät. Vois tilata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas hyvän näköset. Kerro onko hyvät. Vois tilata.
On ollu hyvät ja vielä kivan näköset ja saa nännit kyytiä!
- Anonyymi
Voisin imeä ja venytellä niitä päivittäin.
Kyllä ne siitä turpoisivat
Milkman6esbo- Anonyymi
Olisi myös hyvä vaihtoehto. Saisitkin melkoset meijerit hoidettavaksesi. Imeä päivittäin. Nami. Kiitos ideasta Milkman6esbo😘
- Anonyymi
Olen käyttänyt niitä muutaman vuoden, silloin tällöin. Vaimoni on ihastunut kasvaneisiin nänneiheni. Imeskelee niitä mielellään. Ja kyllähän ne niillä herkistyvätkin, joskus vaatteiden hankaaminenkin on liikaa.
Olen siis mies, mutta osaan nauttia seksistä sen kaikissa muodoissaan. Vaimoni on onneksi samaa maata. Vähän liian kireää alapäästään ,minun makuuni. Ihana nainen silti.😝 - Anonyymi
Mun rouva on tyytyväinen ihan koti-hierontaan, vaikka leffa katellessa. Öljyä vaan rinnoille, hellää hierontaa kevyen peiton alla molemmat alasti. Yleensä leffan loputtua saa taluttaa kiimaisen tiikerin sängyn puolelle. Kokeilkaa näin syysmyrskyjen aikaan, nam.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57836Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?105741Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679