Olen 41-mies, jolla ei ole hirveästi kokemusta kosmetologikäynneistä. Kävin kuitenkin viimeksi 14-vuotta sitten kosmetologilla Helsingin keskustassa mustapäiden takia. Se käynti oli niin outo ja häpeällinen tilanne, että tulen muistamaan sen lopun elämääni.
Minulla oli melko paksut kulmakarvat, mitä en ollut koskaan nyppinyt. Kosmetologin 10 min suostuttelun jälkeen annoin nyppiä kulmia, minkä jälkeen asiat eivät menneet niin kuin piti (piti olla maskuliiset, karvojen piti kasvaa takaisin ja iho ei saanut arpeutua). Tuloksena menetin paksut kulmat pysyvästi (suurin osa nypityistä karvoista ei kasvanut takaisin). Lisäksi iho kulmissa ja silmäluomissa arpeutui ja muuttui vaalemmaksi (onneksi ei hirveän silmiinpistävä). Kulmat olivat erilaiset mitä sovittiin (kokoajan toitotin millaiset ovat maskuliiniset kulmat) ja kosmetologi kieltäytyi näyttämästä peilistä nyppimisen aikana. Uhkaili että lopettaa kesken ja mulle jää siistiminen, jos menen peilistä katsomaan. Säikähdin sitä ja annoin jatkaa. Hän vielä jälkeenpäin sanoi, että kun olin useasti sanonut, että nypi vähemmän, niin hän nyppi sitten enemmän kerralla, koska pakko se oli siistiä. Nyppisen jälkeen, kun valitin kunnolla, niin ei meinannut antaa kuittia. Antoi vasta, kun sanoin soittavani poliisille.
Selvästikkään ei ollut kaikki kunnossa ja oma harkinta petti pahan kerran. Sen 10 min suostuttelun välissä kerran lähdin kassalle kävelemään ja sanoin, että voisin maksaa. Kosmetologi jäi istumaan sinne kosmetologin tuolin luokse ja tuijottamaan minua. Siinä yli minuutin kysyin tuletko maksamaan ja hän vaan hiljaa tuijotti. Sen jälkeen multa meni hermot ja sanoin, että nyt lopeta toi sekoilu ja en koskaan enää tule tähän myymälään. Sitten se alkoi mua torumaan, että enhän mä voi lähteä tuon näköisenä (ei nypityt kulmat) myymälästä. Mihin sitten sanoi, että toi on narsistista. En tule uhraamaan kulmakarvojani myymälän takia. Mihin se sitten, että mun parasta ajattelee ja sitten jostain ihmeen syystä ajattelin palata jatkamaan nyppimisen miettimistä.
Mikään kielimuuriongelma ei ollut kysymyksessä. Oli siis jotain ehkä alle 25-vuotias hyvin suomea puhuva. Väitti myös, että on nyppinyt kymmeniä ehkä 100 kertaa ja että on joillekin oppilaille, niitä nyppimistekniikoita opettanut. Myös siitä puhui, että äiti oli kosmetologi ja sitä kautta oppinut ja väitti, että jotkut muut kosmetologit ovat kiusanneet perhettä.
Eli tutkikaa kosmetologien taustat etukääteen ja olkaa tarkkana mihin suotutte.
Vaaralliset ja luonnehäiriöiset kosmetologit
Anonyymi-ap
1
78
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa aika psykopastilta tuo kosmetologi, jonka luona kävit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1866236Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614723Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu574482Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa714308Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa702709En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1321681odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391614- 541548
- 351358