Tai en tiedä pitäisikö sanoa työpaikka vai rahasampo, mutta jotain Esko Aho (kesk.) siellä kuiten korrupt... anteeksi konsultoi.
Mutta siis parasta aikaa Moskovassa palaa näyttävästi Moskvitsin vanhat autotehtaat jotka Esko Ahon (kesk.) avustuksella muutettiin Technopolis Moscow erityistalousalueeksi. Nykyisin alue jota Esko Aho (kesk.) oli mukana perustamassa toimittaa lähinnä venäjän hyökkäysarmeijalle ja venäjän ilmavoimille korkean teknologian tuotteita.
Muistaako / tietääkö kukaan palstalainen oliko Esko Aho (kesk.) suorassa palkkasuhteessa venäläiseen technopolisiin ja oliko kyse Nokian hankkeesta. Vai vetikö (pakottiko?) Esko Aho (kesk.) Nokian mukaan tähän hankkeeseen?
Mutta kaunista uutiskuvaa kuitenkin. Se on aina ilo katsoa kun venäjä palaa. Ahon Esko taitaa olla siitä kuitenkin toista mieltä?
Esko Ahon entinen työpaikka Moskovassa liekeissä
10
135
Vastaukset
- Anonyymi
Wikipediaa kun aiheesta lukee niin Esko Aho mainitaan Moskovan Technopolis-hankkeen "chairmanina" eli puheenjohtajana? Rahakas titteli uskoisin.
Myös toinenkin suomalainen oli mukana kuvan kera nimittäin ABB:n Pekka Tiitinen. - Anonyymi
Valitettavasti taisi palaa vain toimistotiloja, itse droonien tuotanto ja kehityslinjat säilyivät tulelta.
- Anonyymi
Olisit nyt laittanut jotain linkkejä
Moscow’s Technopolis is on Fire!!!
https://m.youtube.com/watch?v=5t72JwFMo5o- Anonyymi
Annoin muillekin mahdollisuuden osallistua keskusteluun! ;)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoin muillekin mahdollisuuden osallistua keskusteluun! ;)))
Sakari Puistolla (persu) Suomen elinkeinoministerillä, on venäläinen vaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho vei EU:ssa persut venäjämielisten ryhmään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on whataboutismi? Ja kerrohan miten tämä liittyy Esko Ahon entiseen lypsylehmään??
- Anonyymi
Kyllä tuon Esko ”Pula-Ahon” seikkailut saisivat jo loppua, eivät ole olleet missään vaiheessa suomalaisten etujen mukaisia.
- Anonyymi
Lipponen, Tuomioja, Halonen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lipponen, Tuomioja, Halonen
Kaasua komisaarit, venäläistä kaasua!
Lisätäänkö Heinäluoma vielä tähän porukkaan? Niin ja Rönnholmin Antton?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512