Lennätetään takaisin israelista miten vihreät on asiasta mieltä?onko oikein?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Hirveät päästöt ilmastolle kun näköjään mummo saa suomessa kaupassa käydä autolla mutta tumperit ja sannat saa lennellä.
- Anonyymi
Voi voi,,, piti hei keksiä että gretaa kidutettiin yritti saada paskaa israelilaisten niskaan. Ei voinut kakara muuta keksiä, no sehän on vihervasemmistolainen tapa syyttää muita vaikka ite väärässä. Joku piti vähän gretaa hihasta kiinni.... voi voi, Kun meet kotio greta muista käydä kaupan kautta ostamasa bambers vaippoja T. Äiti!!
- Anonyymi
vihreä sanoo että se on nopeampi keino kuin käveleminen
- Anonyymi
Renaz Ebrahim valitti etteivät saaneet Israelissa lääkinnällistä hoitoa, vaikka olivat viemässä Gazaan lääkkeitä ja muita tarvikkeita, mutta avustajat tarvitsivat itse lääkitystä. Eihän tyhjissä laivoissa ollut mitään avustarvikkeita tarkoitushan oli provosoida Israelia. Syyriassa kurdien itsehallintoalueelle Isis tekee terrori-iskuja, mutta kun kumpikaan osapuoli ei ole länsimainen demokratia vihervasemmisto ei pysty asettumaan kummankaan puolelle joten helpompi vaieta.
- Anonyymi
Vieläkö tää renaz vetää ylen tornissa dj.
- Anonyymi
Sofia veti diesel autolla pitkin eurooppaa ;)) ei koske näitä, ympäristön suojeleminen. mutta muita kyllä kompostit tullaan pihoilta tarkastamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560