Taas aamulla sama havainto kuin muinakin vuosina. Kaikilla liian myöhään lähivaloille vaihtajilla oli lisävalot ja liian aikaisin pitkille vaihtajilla oli todella kirkkaat lisävalot! Onko siis niin, että liian kirkkaat pitkät vaan aiheuttaa sen, että ei vaan näe mitään lähivakoilla ja siksi yrittää minimoida niillä ajon? Vai onko se Minä-pöhöä, kun minä näen niin vitutkos muilla väliä? Vai näyttämisen halua,, eihän tuolla oo varaa edes lisävaloihin vittuillaan vähän sille??
Vastaukset 4
- Anonyymi
No voi voi. Harvassa on autot joiden lamput häikäisee jos pitää katseen tiessä ja omalla kaistalla.
Sitä kun alkaa tuijottaa mitkä valot siellä vastaantulijalla on niin varmasti häikäisee.- Anonyymi
Eihän noin kapean näkökentän omaavalla voi olla edes ajokorttia, eikä silloin voikaan häikäistyä.
- Anonyymi
Niinno silmäthän mukautuu jossain määrin valaistuksen mukaan, mutta se kestää jonkin aikaa. Jos lähivalot on paljon himmeämmät kuin kaukovalot, niin kyllähän se voi tuntua ettei niillä näe mitään kun lähivaloille vaihtaessa valaistus himmenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "214781- 67672
- 45596
- 45590
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513