On ehdokkaana tai on olematta, jokainen saa äänestää ketä tahtoo ja minä tahdon äänestää Paavo Väyrystä.
Minä kirjoitan edelleen äänestyslappuun Paavo Väyrynen, aina niin tehnyt.
21
254
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki venäjäkiimaiset tekee samoin, saadaan 4 - 5 ääntä kevyesti.
- Anonyymi
Aina olen kirjoittanut äänestyslappuun, että ääni Väyryselle.
- Anonyymi
ääni Väyryselle.
- Anonyymi
Sama juttu, ääni Paavolle on ääni YYA sopimukselle.
- Anonyymi
Minä kirjoitan aina, että Paavo Väyrynen panee puolet petäjäistä, vanhaa raivaajasukua.
- Anonyymi
Ja hylkyyn menee.
- Anonyymi
Aina Paavoa kannattanut, eduskuntavaaleissakin kirjoitin äänestyslappuun: Väyrynen presidentiksi!
- Anonyymi
Minä kirjoitin, että jokainen pesee itse Väyrysensä, myös kunnallisvaaleissa.
- Anonyymi
Väyrynen kirjoitetaan isolla Veellä.
- Anonyymi
Voi kirjoittaa myös isolla Mällä. Vaalilautakunta hyväksyy Väyrysen tapauksessa myös kirjoitetun Mu..kku.
- Anonyymi
Minä kirjoitan TURSU, aina. HO HOO, HO HOO! Seuraavissa vaaleissa kirjoitan Jaana Kavonius VENÄJÄ.
- Anonyymi00016
Myös seuraavissa presidentinvaaleissa ääni Paavolle ja Venäjälle.
- Anonyymi00017
Myös seuraavissa presidentinvaaleissa äänestän Väyrystä, oli ehdokkaana eli ei.
- Anonyymi00018
Olet vakava aatteen mies ja läpeensä suomettunut. Niitä oli Kekkosen aikaan paljon.
- Anonyymi00020
Jo seitsemännessä sukupolvessa on meitin suku kirjoittanut äänestyslappuun: PAA-VO VÄ-YR-YN-EN.
- Anonyymi00021
Minä Inkeroisissa kirjoitin äänestyslappuun O-SI JO-HTA-JA Ei mennyt läpi, sai 4 ääntä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä Inkeroisissa kirjoitin äänestyslappuun O-SI JO-HTA-JA Ei mennyt läpi, sai 4 ääntä.
Minä olen vkklainen hörhö ja kirjoitin OSS-I.
- Anonyymi00023
VKKlaisena kirjoitan aina TU-RSU AN-O.
- Anonyymi00024
Väyrynen on oikea Suomen presidentti. HO HOO, HO HOO! Littumaassa voisi olla, Paavo nyt VKKhon.
- Anonyymi00025
Olen ollut tyhmä, mutta parantumaton. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi00027
Kauniit naiset valmiina chattiin 💦 Tule mukaan! https://April.hoty.lat/April#/?/?/s4ibrsqsu
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237346Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite956011Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1114056- 1534055
- 1631823
- 581668
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311560- 381391
- 281351
- 451342