punaista Jaffaa, Ginger Alea ja sitä keltaista ruotsalaista. Rapakaljaa hieman ja hieman väkeviä.
Lieksassa juotiin ennen etupäässä
17
289
Vastaukset
- Anonyymi
Se ruskea ruotsalainen oli Pommac. Ei kovin hyvää.
- Anonyymi
Ponu jäi listaltasi. Sitä meni enemmän kuin Alkon tuotteita.
- Anonyymi
Minä ja minun sukuni ollaan aina juotu ki ljua, jo ihan lapsesta alkaen ruoan kanssa.
- Anonyymi
Nyt nuoret juo etupäässä Peukkuu.
- Anonyymi
Missä olit Lieksalainen 1350 vuotta sitten?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/90e16b1e-b65a-414c-8668-9431584b8e07- Anonyymi
Kylällä, muutama muukin huhuili
- Anonyymi
Taidettiin olla kaverien kanssa Osulassa kaljalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidettiin olla kaverien kanssa Osulassa kaljalla.
Näkykö valoilmiötä
- Anonyymi
Oliko valot päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko valot päällä?
Tulisoihtu keksittiin piiroslohella vuonna 65 jkr. Olutta oli jo osulassa, pakko oli syödä pettuleipä välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisoihtu keksittiin piiroslohella vuonna 65 jkr. Olutta oli jo osulassa, pakko oli syödä pettuleipä välillä.
Spermaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spermaa
Banaanilimppari laisipullosta muinoin oli ihan parasta.nykyinennonnijan kuraa siihen verrattuna
- Anonyymi
Ennen juotiin etupäässä nykyisin takapäässä
- Anonyymi
Hirmusti väittävät pircca oluessa olevan kaloreita. Laatikollisen vasta päivänmittaan olutta tullut juotua ja jatkuvasti nälkä. Onkohan nämä ruokaympyröitten laatia olleet päivääkään selvinpäin?
- Anonyymi
oon pannu paljaalla karisillalla
- Anonyymi
Kusin kaarisillalta kaaressa pohja näky.
- Anonyymi
Kilju oli ennen taloissa heinäpellolla janojuomana. Ai että oli hyvää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit402380Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161426- 481169
- 781087
- 59963
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921