Yritysjohtajat pakenevat rahoineen Sveitsiin ennen eläkeikää verottajaa pakoon

Anonyymi-ap

Jos työntekijöitten eläkeikä nostetaan 70 vuoteen ei moni ehdi eläkkeelle
päästäkään koskaan ja luultavasti joku voi miettiä jopa vaihtaa maata.

8

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moni kuolee jo ennen eläkeikää nykyäänkin.

• Anonyymi

Eipä innostaisi töihin Suomessa. Kannattaisi lähteä tästä "Perskokkarelandiasta"
      muualle töihin. Täällä on hallituksen takia ilmapiiri aivan pilalla.

• Anonyymi

Perskokkarehallitus rikkoi yhteiskunnan, mikä se tarkoitus olikin.
        1000 tohtoria on saatava, mutta toisen asteen koulutuksesta piti
        leikata ja uudelleenkoulutus lakkauttaa, että luokk- ja tuloaerot kasvavat,
        ettei rahvas vaan ala tunkea isotuloisten "kultapossukeroon".

• Tuo jo kertoo sen miten pielessä on valtion rahoitus. Verotusta pitää korjata rutkasti ja laskea valtion menoja!

• Anonyymi

Eikös tuo kerro luijarit, luuserit ja epäisänmaalliset.

Sinä kun saat kaiken juuri muiden maksamista veroista niin et ymmärrä miten yhteiskunta toimii. Ei ole oma valintasi ettet ole terve ja asioita ymmärtävä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuo kerro luijarit, luuserit ja epäisänmaalliset.

Sinä kun saat kaiken juuri muiden maksamista veroista niin et ymmärrä miten yhteiskunta toimii. Ei ole oma valintasi ettet ole terve ja asioita ymmärtävä.

En saa mitään muiden maksamista veroista vaan maksan veroja. Sitä olen tehnyt sitten kesäkuun 1960 ja jatkan edelleen. Veroja olen maksanut koko ajan ja edelleen teen sitä niin eläkkeestä kuin muistakin tuloistani!

Tiedän yhteiskunnan toiminnasta varmuudella sinua enemmän, jos asiasta aletaan oikein keskustelemaan, mutta se on Lyylin kanssa mahdotonta!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

En saa mitään muiden maksamista veroista vaan maksan veroja. Sitä olen tehnyt sitten kesäkuun 1960 ja jatkan edelleen. Veroja olen maksanut koko ajan ja edelleen teen sitä niin eläkkeestä kuin muistakin tuloistani!

Tiedän yhteiskunnan toiminnasta varmuudella sinua enemmän, jos asiasta aletaan oikein keskustelemaan, mutta se on Lyylin kanssa mahdotonta!

Mutta vastustat veroja?

Kai sitten olet ottanut oppia entisestä pääministeri Juha Sipilästä joka kertoi ettei maksa veroja kun hänen kaltaisellaan on mahdollisuus kiertää tuollaiset maksut.

Mutta mitä sinuun tulee niin kaikki tietää että olet yhteiskunnan elätti. Nimimerkki EXKAXEX vahvistaa tuon. Vai oletko toista mieltä kuin tuo nimimerkki?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Tiedän yhteiskunnan toiminnasta varmuudella sinua enemmän, jos asiasta aletaan oikein keskustelemaan"

Mutta miksi se ei näy näillä palstoilla millään käyttämilläsi nimimerkeilläsi?

Eikös sinun ja sivupersooniesi keskustelu ole sitä että olette kaikesta oikeasta mutta kun oikeat faktat teille laitetaan eteen niin alatte haukkua muita ja kertomaan niitä tunnettuja tarinoitanne mistä ole kuuluisa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      60
      5860
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      212
      4833
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      19
      4593
    4. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      53
      3842
    5. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      68
      3767
    6. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      11
      3501
    7. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      99
      3436
    8. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      76
      3272
    9. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      33
      2991
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2608
    Aihe