Jos työntekijöitten eläkeikä nostetaan 70 vuoteen ei moni ehdi eläkkeelle
päästäkään koskaan ja luultavasti joku voi miettiä jopa vaihtaa maata.
Yritysjohtajat pakenevat rahoineen Sveitsiin ennen eläkeikää verottajaa pakoon
8
81
Vastaukset
- Anonyymi
Moni kuolee jo ennen eläkeikää nykyäänkin.
- Anonyymi
Eipä innostaisi töihin Suomessa. Kannattaisi lähteä tästä "Perskokkarelandiasta"
muualle töihin. Täällä on hallituksen takia ilmapiiri aivan pilalla.- Anonyymi
Perskokkarehallitus rikkoi yhteiskunnan, mikä se tarkoitus olikin.
1000 tohtoria on saatava, mutta toisen asteen koulutuksesta piti
leikata ja uudelleenkoulutus lakkauttaa, että luokk- ja tuloaerot kasvavat,
ettei rahvas vaan ala tunkea isotuloisten "kultapossukeroon".
Tuo jo kertoo sen miten pielessä on valtion rahoitus. Verotusta pitää korjata rutkasti ja laskea valtion menoja!
- Anonyymi
Eikös tuo kerro luijarit, luuserit ja epäisänmaalliset.
Sinä kun saat kaiken juuri muiden maksamista veroista niin et ymmärrä miten yhteiskunta toimii. Ei ole oma valintasi ettet ole terve ja asioita ymmärtävä. Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo kerro luijarit, luuserit ja epäisänmaalliset.
Sinä kun saat kaiken juuri muiden maksamista veroista niin et ymmärrä miten yhteiskunta toimii. Ei ole oma valintasi ettet ole terve ja asioita ymmärtävä.En saa mitään muiden maksamista veroista vaan maksan veroja. Sitä olen tehnyt sitten kesäkuun 1960 ja jatkan edelleen. Veroja olen maksanut koko ajan ja edelleen teen sitä niin eläkkeestä kuin muistakin tuloistani!
Tiedän yhteiskunnan toiminnasta varmuudella sinua enemmän, jos asiasta aletaan oikein keskustelemaan, mutta se on Lyylin kanssa mahdotonta!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En saa mitään muiden maksamista veroista vaan maksan veroja. Sitä olen tehnyt sitten kesäkuun 1960 ja jatkan edelleen. Veroja olen maksanut koko ajan ja edelleen teen sitä niin eläkkeestä kuin muistakin tuloistani!
Tiedän yhteiskunnan toiminnasta varmuudella sinua enemmän, jos asiasta aletaan oikein keskustelemaan, mutta se on Lyylin kanssa mahdotonta!Mutta vastustat veroja?
Kai sitten olet ottanut oppia entisestä pääministeri Juha Sipilästä joka kertoi ettei maksa veroja kun hänen kaltaisellaan on mahdollisuus kiertää tuollaiset maksut.
Mutta mitä sinuun tulee niin kaikki tietää että olet yhteiskunnan elätti. Nimimerkki EXKAXEX vahvistaa tuon. Vai oletko toista mieltä kuin tuo nimimerkki? - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En saa mitään muiden maksamista veroista vaan maksan veroja. Sitä olen tehnyt sitten kesäkuun 1960 ja jatkan edelleen. Veroja olen maksanut koko ajan ja edelleen teen sitä niin eläkkeestä kuin muistakin tuloistani!
Tiedän yhteiskunnan toiminnasta varmuudella sinua enemmän, jos asiasta aletaan oikein keskustelemaan, mutta se on Lyylin kanssa mahdotonta!"Tiedän yhteiskunnan toiminnasta varmuudella sinua enemmän, jos asiasta aletaan oikein keskustelemaan"
Mutta miksi se ei näy näillä palstoilla millään käyttämilläsi nimimerkeilläsi?
Eikös sinun ja sivupersooniesi keskustelu ole sitä että olette kaikesta oikeasta mutta kun oikeat faktat teille laitetaan eteen niin alatte haukkua muita ja kertomaan niitä tunnettuja tarinoitanne mistä ole kuuluisa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605860Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2124833En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194593- 533842
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683767- 113501
- 993436
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah763272- 332991
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608