Olen niin kiitollinen siitä, että kohtasin sinut. Kohta olen vieläkin kiitollisempi, kun saan jakaa elämäni sinun kanssasi. Oletko ymmärtänyt kuinka ihmeellistä tämä kaikki on?
Sinä olet rakkaus
55
933
Vastaukset
- Anonyymi
Pikkuhiljaa. ♥️
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Ehkä murto-osan verran olen ymmärtänyt, aavistus saa kehon väreilemään ♥️
- Anonyymi
Odotas vaan, kun ymmärrät ihan kokonaan.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä et sano tuota oikeassa elämässä sille kumppanillesi, kun kerran elämänne jo jaatte keskenänne? Ei täällä sen kirjoittaminen ole minkään arvoista.
- Anonyymi
Oho, luinkin väärin. Ette olekaan vielä pari. No, onnea matkaan sitten siihen kun olette. hienoa, että tiedät jo, että yhteen päädytte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, luinkin väärin. Ette olekaan vielä pari. No, onnea matkaan sitten siihen kun olette. hienoa, että tiedät jo, että yhteen päädytte.
Kiitos. Sen vaan tietää, kun sen tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Sen vaan tietää, kun sen tietää.
Muutama nainen onkin jo tunnistautunut tässä ketjussa kaivatuksesi 🤭
- Anonyymi
Älä hulluja kirjoittele. Pidä omana tietonasi.
- Anonyymi
Toivon että näin käy, ihan vaivihkaa hyvä tulee. Arvostan todella korkealle tätä asiaa ja meitä, jos se joskus on niin. ○ ❤️
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
Arvostan. ♡
- Anonyymi
Hän tuntuu omalta ❤️
- Anonyymi
Hänkin tuntuu omalta. Miksi tämä kommentti poistetaan koko ajan??
- Anonyymi
Jaa mitähän siinä on syytä olla kiitollinen että on jonkun kohdannut siitä ei aina ole välttis mitään apua että on jonkun kohdannut vaatii jo kohtaamiseltakin jotain enemmän ettäkö vaikuttaisi mitenkään kenenkään kummankaan elämään mutta jo muutaman minuutin juttelulla tai keskustelulla saattaa si taas olla jo isokin vaikutus jonkun toisen elämään vähintäänkin se onko vaikutus positiivinen vaiko negatiivinen ni siihen taas vaikuttanee monikin asia ennen kaikkea kuinka itse suhtautuu
- Anonyymi
Minä haluan keskustella vain vähintään 60+ miehen kanssa! En koskaan yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan keskustella vain vähintään 60 miehen kanssa! En koskaan yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa!
Sivusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta!
Nukkuu.
- Anonyymi
Minäkin olen kiitollinen eräästä jonka kanssa olen kohdannut. Tuntuu hyvin ihmeelliseltä jopa niin ettei sitä pysty ymmärtämään, tajuamaan. Ajatella, pian ehkä uskallamme myöntää, me olemme me.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Kyllä näin on.
- Anonyymi
Enpä usko, että tänne on huudatettu. Kyllä joka soinnulla duurista mollin on viidakkorumpu kumissut ja milloin perään usutettu hyena lauma milloin kaikki pahaa kurnuttavat korpit, muttei koskaan mitään vahinkoa tuottaneet kuin itselleen ja paljastaneet sen raadollisuuden ja ihmisen kateuden jonkun toisen onnesta!
- Anonyymi
Samaistun. Kiitos tekstistäsi❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaistun. Kiitos tekstistäsi❣️
Tämä sivusta.
- Anonyymi
Jos olisit kaivattuni… Ihan samat sanat. Lukuisten, isojen ja pienten, sattumien ihmeellinen summa.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
Ei aloittaja ole kaivattuni. Ei tietenkään ole. Hetken mielenhäiriössä kirjoitin tuon kuvitelman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloittaja ole kaivattuni. Ei tietenkään ole. Hetken mielenhäiriössä kirjoitin tuon kuvitelman.
Mistäs tiedät, voi vaikka olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät, voi vaikka olla.
Ei aloituksesta voi päätellä edes aloittajan/kaivatun sukupuolta. Ainut "vinkki" on se, että aloittaja osaa kirjoittaa ja kirjoittaa kirjakieltä, eikä se tarjoa hirveästi tunnistamisen mahdollisuuksia. Ainoat tekijät, jotka mahdollistavat "tunnistamisen" ovat valitettavasti lukijan omat surulliset toiveet ja aina niihin pienimpiinkin oljenkorsiin epätoivoissaan takertuvat haaveet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aloituksesta voi päätellä edes aloittajan/kaivatun sukupuolta. Ainut "vinkki" on se, että aloittaja osaa kirjoittaa ja kirjoittaa kirjakieltä, eikä se tarjoa hirveästi tunnistamisen mahdollisuuksia. Ainoat tekijät, jotka mahdollistavat "tunnistamisen" ovat valitettavasti lukijan omat surulliset toiveet ja aina niihin pienimpiinkin oljenkorsiin epätoivoissaan takertuvat haaveet.
Aloittaja on nainen. Tapasin tämän elämäni rakkauden yhdeksän vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nainen. Tapasin tämän elämäni rakkauden yhdeksän vuotta sitten.
Vastaajistakin suurin osa, ellei kaikki, ovat varmasti myös (hetero)naisia.
- Anonyymi
❤️ Sinä olet ihmeellinen, koko tämä juttu on ❤️
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mitä nämä tarkoittavat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nämä tarkoittavat?
Eiköhän ne kuvasta kaivatun etunimen kirjainten määrää. niin yleensä ikäväpalstalla.
- Anonyymi
Kaikki näyttää selvemmältä kun ajatuksia jakaa paremmin.❤️
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Ei ole oikein vielä konkretisoitunut.
- Anonyymi
Tulispa se päivä vielä ❤️
- Anonyymi
Kiitos että hän tuli elämääni.
- Anonyymi
Kiitän myös
- Anonyymi
Niin oli tarkoitettu.
- Anonyymi
Minä olen myös kiitollinen tästä minulle kuin taivaalta tipahtaneesta enkelistä, joka laskeutui pikkuhiljaa syliäni kohti. Hän ei ole saapunut vielä perille, ehkä putosi maan koloon. En tiedä koska hän on perillä, sillä hän ei kerro. Enkelithän soittelee jotain ukulelea ja puhelee niitä näitä. Niin, hän on minun suojelusenkelini 😇 Voi hyvin ❤️
- Anonyymi
Ehkä hän on maaenkeli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän on maaenkeli?
Who knows..?
- Anonyymi
Onnea! Kaunis viesti. Toivottavasti saat sanottua suoraan kohteelle myös.
- Anonyymi
Kerron kyllä kun lentää takaisin maanpinnalle 🫶🏻
- Anonyymi
Kiitos. Kyllä se päivä vielä tulee.
- Anonyymi
Rakastan Sinua. Olipa ihana puhelu tänään❤️
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Osui❤️
- Anonyymi
Nyt toimia! Olen kylläkin vapaa otettavissa!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605820Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2074775En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194363- 533742
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k673742- 113461
- 943406
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah693243- 332951
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342601