Perskokkarehallitus "sosialisoi" kansan yhteistä omaisuutta rahaeliitille
ja jättää velat kansan maksettavaksi.
SOSIALISMI KELPAA RIKKAILLEKIN.
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
10 miljardia yritystukia maksetaan vuosittain suoraan veronmaksajan
kukkarosta ja sitten pitäisi lisäksi tehdä niille puoli-ilmaiseksi töitä. - Anonyymi
Hallituksen ja EK;n kyykyttämän työntekijän kuuluu "tietää paikkansa".
Siitä kertovat Kokoomuksen ja PS:n pakkolait ja päätökset. - Anonyymi
Rikas oikeisto on ennen vastustanut sosialismia.
Oikeisto yleensä järkevänä vastustaa sosialismia joka on tae siitä, että talous lähtee alamäkeen! Talouden lisäksi siihen mäenlaskuun joutuu demokratia kovaa vauhtia. Mikään sosialismihan ei ole kestänyt demokratiaa vaan aina siirtynyt kansandemokratiaksi kutsuttuun puoluediktatuuriin.
Eikä oikeistolaisen mikään rikas tarvitse olla, vaan pelkkä järkevyys siihen riittää!
- Anonyymi
AP:n kannattaisi tutustua sosialismiin ja sen periaatteisiin. Tämä on sosialismin vastakohta. Sosialismissa ja sitä seuraavassa vaiheessa osuudet jaetaan kaikille tasapuolisesti ja kaikki on valtion omistuksessa.
- Anonyymi
Näin "kaupallinen kokoomus" toimii. Sosialisoidaan kansan ja julkiset varat Kremlin oppien mukaan. Sitä kutsutaan myöas rosvoparonitaloudeksi
- Anonyymi
Sosialismi ei tietenkään ole sosialismia, kun oikeistohallitus sitä harrastaa . . .
- Anonyymi
Sininen sosialismi.
- Anonyymi
Sosialismi on yhteiskuntaoppi jossa valtio omistaa kaikki millä yhteiskunta pyörii. Tehtaat ja tuotantovälineet, sairaalat ja pankit. Ei ole koroilla leikkiviä pellejä jotka siirtelevät ja luovat omaisuuksia perseellä istumalla. Työt tehdään. Lainaa saa pankilta mutta se maksetaan takaisin työtä yhteiskunnalle tekemällä. Ei ole korkoja joilla keplottelijat saavat omaisuutensa. Mitä lainaat, sen maksat työtä tekemällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006