Perskokkarehallitus "sosialisoi" kansan yhteistä omaisuutta rahaeliitille
ja jättää velat kansan maksettavaksi.
SOSIALISMI KELPAA RIKKAILLEKIN.
16
138
Vastaukset
- Anonyymi
10 miljardia yritystukia maksetaan vuosittain suoraan veronmaksajan
kukkarosta ja sitten pitäisi lisäksi tehdä niille puoli-ilmaiseksi töitä. - Anonyymi
Hallituksen ja EK;n kyykyttämän työntekijän kuuluu "tietää paikkansa".
Siitä kertovat Kokoomuksen ja PS:n pakkolait ja päätökset. - Anonyymi
Rikas oikeisto on ennen vastustanut sosialismia.
Oikeisto yleensä järkevänä vastustaa sosialismia joka on tae siitä, että talous lähtee alamäkeen! Talouden lisäksi siihen mäenlaskuun joutuu demokratia kovaa vauhtia. Mikään sosialismihan ei ole kestänyt demokratiaa vaan aina siirtynyt kansandemokratiaksi kutsuttuun puoluediktatuuriin.
Eikä oikeistolaisen mikään rikas tarvitse olla, vaan pelkkä järkevyys siihen riittää!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Oikeisto yleensä järkevänä vastustaa sosialismia joka on tae siitä, että talous lähtee alamäkeen! Talouden lisäksi siihen mäenlaskuun joutuu demokratia kovaa vauhtia. Mikään sosialismihan ei ole kestänyt demokratiaa vaan aina siirtynyt kansandemokratiaksi kutsuttuun puoluediktatuuriin.
Eikä oikeistolaisen mikään rikas tarvitse olla, vaan pelkkä järkevyys siihen riittää!Silti sinä olet yhteiskunnan pahin loisija😂
Sinä ja työnantajasi maksoitte eläkkeestäsi ALLE NELJÄSOSAN, niinpä sinä sitten irvokkaasti loisit nuorempien ikäluokkien piikkiin 😜 - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Eikä oikeistolaisen mikään rikas tarvitse olla, vaan pelkkä järkevyys siihen riittää!Viljellään ja työllistäkää mutta ei millään kansan verorahoilla verotahat kuuluu kansalle ei yksityisille yrityksilleViljellään ja työllistäkää mutta ei millään kansan verorahoilla verotahat kuuluu kansalle ei yksityisille yrityksilleViljellään ja työllistäkää mutta ei millään kansan verorahoilla verotahat kuuluu kansalle ei yksityisille yrityksille
- Anonyymi
AP:n kannattaisi tutustua sosialismiin ja sen periaatteisiin. Tämä on sosialismin vastakohta. Sosialismissa ja sitä seuraavassa vaiheessa osuudet jaetaan kaikille tasapuolisesti ja kaikki on valtion omistuksessa.
- Anonyymi
Näin "kaupallinen kokoomus" toimii. Sosialisoidaan kansan ja julkiset varat Kremlin oppien mukaan. Sitä kutsutaan myöas rosvoparonitaloudeksi
- Anonyymi
Sosialismi ei tietenkään ole sosialismia, kun oikeistohallitus sitä harrastaa . . .
- Anonyymi
Sininen sosialismi.
- Anonyymi
Sosialismi on yhteiskuntaoppi jossa valtio omistaa kaikki millä yhteiskunta pyörii. Tehtaat ja tuotantovälineet, sairaalat ja pankit. Ei ole koroilla leikkiviä pellejä jotka siirtelevät ja luovat omaisuuksia perseellä istumalla. Työt tehdään. Lainaa saa pankilta mutta se maksetaan takaisin työtä yhteiskunnalle tekemällä. Ei ole korkoja joilla keplottelijat saavat omaisuutensa. Mitä lainaat, sen maksat työtä tekemällä.
- Anonyymi
Veronmaksajan kukkarosta lähtee joka vuosi 10 miljardia sossutukia
yrityksien osakkeenomistajille.Yritysten osakkeenomistajille ei lähde sentin senttiä valtion rahoittamana ellei valtio tilaa toimituksia yritykseltä. Silloinhan osa siitä menee yhtiön tulokseen, josta vasta on mahdollista maksaa osinkoja!
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Yritysten osakkeenomistajille ei lähde sentin senttiä valtion rahoittamana ellei valtio tilaa toimituksia yritykseltä. Silloinhan osa siitä menee yhtiön tulokseen, josta vasta on mahdollista maksaa osinkoja!
Sinä loisit irvokkaasti osakkeenomistajien piikkiin 😜
Sinä ja työnantajasi maksoitte eläkkeestäsi ALLE NELJÄSOSAN, niinpä irvokkaasti tavoitat loisimisesi osakkeenomistajien piikkiin 😂
- Anonyymi
Rikkaat siivestää kansaa. Kaikki yhteisillä verovaroilla rakennettu kelpaa,
mutta rikkaat eivät maksaisi siitä mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565