On kuulemma liian isot rinnat

Anonyymi-ap

En kelpaa. Noh.. Ehkä tolle mun mustalle miesystävälle. Tai vanhemmille miehille.. Niille olen kelvannut.

16

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä isot tissit on kiihottavat
      Voisin pelkästään puristella ja imeä niitä ,saada sinut laukeamaan nìin

• Anonyymi

Oijoi... Olisi upeeta... Pelkkä ajatuskin saa nännit koviksi😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oijoi... Olisi upeeta... Pelkkä ajatuskin saa nännit koviksi😘

Missäpäin olet uhkea nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin olet uhkea nainen?

Helsingissä. Kauniin lammen rannalla. Joskus lenkkeilen, välillä etsin toimintaa. Kaipuu olisi seikkailla. N 20+

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingissä. Kauniin lammen rannalla. Joskus lenkkeilen, välillä etsin toimintaa. Kaipuu olisi seikkailla. N 20

Asutko vuosaaressa lammenrannalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingissä. Kauniin lammen rannalla. Joskus lenkkeilen, välillä etsin toimintaa. Kaipuu olisi seikkailla. N 20

Kik, Peck60

• Anonyymi

Kelvottomatkin kelpaavat kelvottomille.

• Anonyymi

Vanhoille epätoivoisille papoille kelpaa kuka vain.

• Anonyymi

Minä olen itse mies ja en etsi seuraa omasta sukupuolestani, itselläni myös korkea vaatimustaso vastakkaisen sukupuolen osalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen itse mies ja en etsi seuraa omasta sukupuolestani, itselläni myös korkea vaatimustaso vastakkaisen sukupuolen osalta.

Eli. Mitä tarkoittaa korkea vaatimustaso. N20+

• Anonyymi

Siksi olenkin kysynyt että kelpaako iso tissinen, mielestäni hyvä vartaloinen 20+ nainen. Koska rima voi olla korkea. Mutta kelvoton ei ole kukaan niin ei voi sanoa. Minulle vaan maistuu iäkkäämmät. Heissä on vain sitä jotakin. Mitä muista ei ehkä löydy.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Rima se on heilläkin. N20+

• Anonyymi

Eikä kaikki pidä tällaisista iso tisseistä kuin olen. Ei tietenkään. N20+

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli. Mitä tarkoittaa korkea vaatimustaso. N20

Korkea vaatimustaso varmaankin tarkoittaa että on "tiukka seula" eli palstamammojen kielellä ronkeli, vain harva kelpaa. Minäkin olen sellainen - lähtökohtaisesti kelpaa kaunotar joka on siro sekä hoikka sekä ikä että BMI ovat alle 20.

Suuret rinnat ovat suuret siksi että niissä on läskiä, ja kun rinnoissa on läskiä se lähes aina tarkoittaa rumapainosta eli, hirviövyötäröä, hirviöreisiä, hirviöpakaroita, jne. Olin tänä vuonna uimarannoilla aivan joka päivä kun paistoi, havaitsin vain yhden kaunottaren jolla oli tosi isot rinnat mutta muuten hän oli normaalin kaunottaren mitoissa.

• Anonyymi

Itse himoitsen isoja rintotojasi ja niiden hyväilylä kaikin mahdollisin tavoin 👅 💋 t. Vtm

• Koskien

Haen mukavaa naista nautintoihin, isot muhkeat rinnat saisivat paljon ja pitkään huomiota. Toki muutakin nautintoa, jos aloittaja haet niin ota yhteys treffien puolella

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5500
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      93
      3389
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      45
      3289
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      74
      2450
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      53
      2337
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      75
      1867
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      299
      1685
    8. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      20
      1041
    9. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      7
      1036
    10. Kuinka kauan

Olet tuntenut kaivattusi oletko edes jutellut hänen kanssaan Tietääkö että kaipaat häntä
      Ikävä
      63
      923
    Aihe