En kelpaa. Noh.. Ehkä tolle mun mustalle miesystävälle. Tai vanhemmille miehille.. Niille olen kelvannut.
On kuulemma liian isot rinnat
16
460
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä isot tissit on kiihottavat
Voisin pelkästään puristella ja imeä niitä ,saada sinut laukeamaan nìin- Anonyymi
Oijoi... Olisi upeeta... Pelkkä ajatuskin saa nännit koviksi😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oijoi... Olisi upeeta... Pelkkä ajatuskin saa nännit koviksi😘
Missäpäin olet uhkea nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin olet uhkea nainen?
Helsingissä. Kauniin lammen rannalla. Joskus lenkkeilen, välillä etsin toimintaa. Kaipuu olisi seikkailla. N 20+
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä. Kauniin lammen rannalla. Joskus lenkkeilen, välillä etsin toimintaa. Kaipuu olisi seikkailla. N 20
Asutko vuosaaressa lammenrannalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä. Kauniin lammen rannalla. Joskus lenkkeilen, välillä etsin toimintaa. Kaipuu olisi seikkailla. N 20
Kik, Peck60
- Anonyymi
Kelvottomatkin kelpaavat kelvottomille.
- Anonyymi
Vanhoille epätoivoisille papoille kelpaa kuka vain.
- Anonyymi
Minä olen itse mies ja en etsi seuraa omasta sukupuolestani, itselläni myös korkea vaatimustaso vastakkaisen sukupuolen osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen itse mies ja en etsi seuraa omasta sukupuolestani, itselläni myös korkea vaatimustaso vastakkaisen sukupuolen osalta.
Eli. Mitä tarkoittaa korkea vaatimustaso. N20+
- Anonyymi
Siksi olenkin kysynyt että kelpaako iso tissinen, mielestäni hyvä vartaloinen 20+ nainen. Koska rima voi olla korkea. Mutta kelvoton ei ole kukaan niin ei voi sanoa. Minulle vaan maistuu iäkkäämmät. Heissä on vain sitä jotakin. Mitä muista ei ehkä löydy.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Rima se on heilläkin. N20+
- Anonyymi
Eikä kaikki pidä tällaisista iso tisseistä kuin olen. Ei tietenkään. N20+
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli. Mitä tarkoittaa korkea vaatimustaso. N20
Korkea vaatimustaso varmaankin tarkoittaa että on "tiukka seula" eli palstamammojen kielellä ronkeli, vain harva kelpaa. Minäkin olen sellainen - lähtökohtaisesti kelpaa kaunotar joka on siro sekä hoikka sekä ikä että BMI ovat alle 20.
Suuret rinnat ovat suuret siksi että niissä on läskiä, ja kun rinnoissa on läskiä se lähes aina tarkoittaa rumapainosta eli, hirviövyötäröä, hirviöreisiä, hirviöpakaroita, jne. Olin tänä vuonna uimarannoilla aivan joka päivä kun paistoi, havaitsin vain yhden kaunottaren jolla oli tosi isot rinnat mutta muuten hän oli normaalin kaunottaren mitoissa.
- Anonyymi
Itse himoitsen isoja rintotojasi ja niiden hyväilylä kaikin mahdollisin tavoin 👅 💋 t. Vtm
Haen mukavaa naista nautintoihin, isot muhkeat rinnat saisivat paljon ja pitkään huomiota. Toki muutakin nautintoa, jos aloittaja haet niin ota yhteys treffien puolella
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535500Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo933389Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453289Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L742450SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral532337Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751867Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991685Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal201041Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71036Kuinka kauan
Olet tuntenut kaivattusi oletko edes jutellut hänen kanssaan Tietääkö että kaipaat häntä63923