Minulla on niin paljon asiaa, Sinulle. Nyt kun yhteys ehkä on. Haluja. Pelkoja. Kysymyksiä. Satuja. Sinulle.
Vastaisitko, kiitos. P
En taida nukkua enää ikinä
25
1055
Vastaukset
- Anonyymi
Per...e
- Anonyymi
Moi:) Terveisin: A
- Anonyymi
Jos sinulle vastaan, niin vastaa siyten itekin äläkä jätä tänne voidiin roikkumaan sen takia että sanon täydellisyydentavottelupäissäni jonkun lauseen hieman johonkin sävyyn joka on sitten mahdoton vastata kommunikaatioon kun kaava meni pieleen ja fiilis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulle vastaan, niin vastaa siyten itekin äläkä jätä tänne voidiin roikkumaan sen takia että sanon täydellisyydentavottelupäissäni jonkun lauseen hieman johonkin sävyyn joka on sitten mahdoton vastata kommunikaatioon kun kaava meni pieleen ja fiilis
No ei oikeesti. Se oli vitsi. Lähden itsekin täältä voidista roikkumasta ihan kohta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oikeesti. Se oli vitsi. Lähden itsekin täältä voidista roikkumasta ihan kohta
Ter vei i sssin: A
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ter vei i sssin: A
[tuossa ei ollut mitään symboliikkaa. Kunhan späm. Minn--vaan] no ei
- Anonyymi
J?
- Anonyymi
Toivottavasti saat nukuttua. Se on tärkeää ihan koko elämän kannalta. Hän saisi kyllä minuun yhteyden vaikka instassa, joten taitaa ikävä kyllä mennä ohi. - täältä sivusta
- Anonyymi
- Anonyymi
Täällä olen viestin päässä. Älä pelkää ottaa yhteyttä rakas P! ❤️🙏
-Mn tumma-- Anonyymi
Ei oo kun töissä. Turhaan rukoilet valehdellessasi samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kun töissä. Turhaan rukoilet valehdellessasi samalla.
En minä valehtele. Voisi laittaa koko nimet ettei vaan kukaan väärä vastailisi.
Mn
- Anonyymi
Milloin saan taas alkaa ryyppäämään kaljaa?
- Anonyymi
Sulla on aikaa ryypätä työtön.
- Anonyymi
Samma här
- Anonyymi
Mikset itse ota häneen yhteyttä??
- Anonyymi
🤗🤗🤗🤗
- Anonyymi
Varmaan sun olis syytä si ottaa häneen yhteyttä
- Anonyymi
Vastaisin, jos hän ottaisi yhteyttä. En kyllä pidä sitä mitenkään realistisena, mutta aina voi toivoa. - täältä
- Anonyymi
PP vain sinullekin❤️
- Anonyymi
Ota rohkeasti yhteyttä rakas P-P K! ❤️ Vastaan kyllä.
Marika - Anonyymi
💕💕💕💕💕💕
- Anonyymi
Onko tää sun kirjoitus?
- Anonyymi
Ei, mutta voisi kyllä olla... ;-))
- Anonyymi
Vastaisin rakas ❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403