🤔🍕☕ nimittän käristin omatekoista pitsaa liian kauan uunissa. Juustosta tuli tummanruskeaa. Reunat niin kovat, että rapisee hampaissa. Nam ... herkullista. Vähän kauemmin jos olisi ollut, niin olisi mennyt pilalle.
Paras tyyppikin tuli vastaan töissä ihan vahingossa.❤
Parhaat reseptit syntyvät vahingossa
4
131
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdessä ulkomaalaispizzeriassa oli aina rapea pizzapohja. Siinä oli seassa hieman palaneita laikkuja mutta juuri sopivasti, sillä se ei maistunut palaneelle. Pizza oli erityisen hyvää.
- Anonyymi
minulla on hyviä omien pizzojen reseptejä... mutta aina kannattaa valita se pohjsn typpi ja esipaistoaste riippuen täytteestä, että minkälaiselle täyttelle tuo pohja tulee sitten.. eli aina erilainen, riippuen, i ole mitääån standardia vain aina minkåä haluaa.
Syön niin vähän pizzaa, että mulla ei ole mitään kokeiltuja reseptejä. Mä olen vasta kaksi kertaa tehnyt pizzaa tänä vuonna ja molemmilla kerroilla omalla reseptillä. Esim. rasvaa en laittanut ollenkaan ja jauhona oli sämpyläjauhot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891