Parhaat reseptit syntyvät vahingossa

🤔🍕☕ nimittän käristin omatekoista pitsaa liian kauan uunissa. Juustosta tuli tummanruskeaa. Reunat niin kovat, että rapisee hampaissa. Nam ... herkullista. Vähän kauemmin jos olisi ollut, niin olisi mennyt pilalle.

Paras tyyppikin tuli vastaan töissä ihan vahingossa.❤
4172
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Yhdessä ulkomaalaispizzeriassa oli aina rapea pizzapohja. Siinä oli seassa hieman palaneita laikkuja mutta juuri sopivasti, sillä se ei maistunut palaneelle. Pizza oli erityisen hyvää.

Äänestä
  • Aloittaja

Tuollainen tuli ihan vahingossa, kun en huomannut laittaa ajastinta päälle.

Äänestä

minulla on hyviä omien pizzojen reseptejä... mutta aina kannattaa valita se pohjsn typpi ja esipaistoaste riippuen täytteestä, että minkälaiselle täyttelle tuo pohja tulee sitten.. eli aina erilainen, riippuen, i ole mitääån standardia vain aina minkåä haluaa.

Äänestä
  • Aloittaja

Syön niin vähän pizzaa, että mulla ei ole mitään kokeiltuja reseptejä. Mä olen vasta kaksi kertaa tehnyt pizzaa tänä vuonna ja molemmilla kerroilla omalla reseptillä. Esim. rasvaa en laittanut ollenkaan ja jauhona oli sämpyläjauhot.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🤔🍕☕ nimittän käristin omatekoista pitsaa liian kauan uunissa. Juustosta tuli tummanruskeaa. Reunat niin kovat, että rapisee hampaissa. Nam ... herkullista. Vähän kauemmin jos olisi ollut, niin olisi mennyt pilalle.

Paras tyyppikin tuli vastaan töissä ihan vahingossa.❤

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu