Se avasi silmäni täysin uudelleen. Nyt tiedän mitä haluan. Katsoin kummitäti elokuvan ja haluan mafiapomoksi, jota kaikki pelkää. Se on urani pitkän työttömyyden jälkeen.
Katsoin upean elokuvan.
13
151
Vastaukset
- Anonyymi
Sanonko minkä silmän olet avannut? Pummisetä sinusta tulee jos et sitä jo ole!
- Anonyymi
Saanko minäkin olla pummisetä?🙋♂️ Ei kun minähän olen jo.🥰
- Anonyymi
Pummisetä tekee työkkärissä tarjouksen josta ei voi kieltäytyä: en mene töihin.👨
- Anonyymi
Ryhmä Hau on paras sarja.
- Anonyymi
Onko parempi kuin la Promesa🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko parempi kuin la Promesa🤔
Minä katsoin Kaurismäen kauniin elokuvan? Siinä istui pari äijän turjaketta ravintolan pöydässä ja kumpikaan ei puhunut mitään pitkään aikaan. Oli kyllä herkkää hommaa. kun viereisessä pöydässä istui Kati Outinen, eikä hänkään puhunut mitään. Kyllä se on herkkää ja teatraalista hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä katsoin Kaurismäen kauniin elokuvan? Siinä istui pari äijän turjaketta ravintolan pöydässä ja kumpikaan ei puhunut mitään pitkään aikaan. Oli kyllä herkkää hommaa. kun viereisessä pöydässä istui Kati Outinen, eikä hänkään puhunut mitään. Kyllä se on herkkää ja teatraalista hommaa.
Elävässä elämässä tuollainen näky on varma merkki ikävästä olotilasta.
Harvempi se krapulassa rallattaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elävässä elämässä tuollainen näky on varma merkki ikävästä olotilasta.
Harvempi se krapulassa rallattaa!Ja jos rallattaa, saa toiselta rapulaiselta luuvitosen nenänvarteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos rallattaa, saa toiselta rapulaiselta luuvitosen nenänvarteen.
Vähemmästäkin sitä immeine suivaantuu!
- Anonyymi
Pekka ja Pätkä sammakkomiehinä Pielisellä.
Oli hyvä elokuva 🤭- Anonyymi
Pekka ja Pätkä maahanmuuttajina? Se on sama kuin se neekereinä elokuva.
- Anonyymi
Katsoin Kumitäti elokuvan, oli täyden viiden nenäliinan arvoinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914351Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1473809PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283722Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1631492Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3671459En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O131290Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn451236Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8981Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45918En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔91763