Se avasi silmäni täysin uudelleen. Nyt tiedän mitä haluan. Katsoin kummitäti elokuvan ja haluan mafiapomoksi, jota kaikki pelkää. Se on urani pitkän työttömyyden jälkeen.
Katsoin upean elokuvan.
13
176
Vastaukset
- Anonyymi
Sanonko minkä silmän olet avannut? Pummisetä sinusta tulee jos et sitä jo ole!
- Anonyymi
Saanko minäkin olla pummisetä?🙋♂️ Ei kun minähän olen jo.🥰
- Anonyymi
Pummisetä tekee työkkärissä tarjouksen josta ei voi kieltäytyä: en mene töihin.👨
- Anonyymi
Ryhmä Hau on paras sarja.
- Anonyymi
Onko parempi kuin la Promesa🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko parempi kuin la Promesa🤔
Minä katsoin Kaurismäen kauniin elokuvan? Siinä istui pari äijän turjaketta ravintolan pöydässä ja kumpikaan ei puhunut mitään pitkään aikaan. Oli kyllä herkkää hommaa. kun viereisessä pöydässä istui Kati Outinen, eikä hänkään puhunut mitään. Kyllä se on herkkää ja teatraalista hommaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä katsoin Kaurismäen kauniin elokuvan? Siinä istui pari äijän turjaketta ravintolan pöydässä ja kumpikaan ei puhunut mitään pitkään aikaan. Oli kyllä herkkää hommaa. kun viereisessä pöydässä istui Kati Outinen, eikä hänkään puhunut mitään. Kyllä se on herkkää ja teatraalista hommaa.
Elävässä elämässä tuollainen näky on varma merkki ikävästä olotilasta.
Harvempi se krapulassa rallattaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elävässä elämässä tuollainen näky on varma merkki ikävästä olotilasta.
Harvempi se krapulassa rallattaa!Ja jos rallattaa, saa toiselta rapulaiselta luuvitosen nenänvarteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos rallattaa, saa toiselta rapulaiselta luuvitosen nenänvarteen.
Vähemmästäkin sitä immeine suivaantuu!
- Anonyymi
Pekka ja Pätkä sammakkomiehinä Pielisellä.
Oli hyvä elokuva 🤭- Anonyymi
Pekka ja Pätkä maahanmuuttajina? Se on sama kuin se neekereinä elokuva.
- Anonyymi
Katsoin Kumitäti elokuvan, oli täyden viiden nenäliinan arvoinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921