Ei suinkaan. Vaan tunnettuus tulee eriskummallisista elämäntavoista, joilla ei ole mitään tekemistä Raamatun eikö kristinuskon kanssa. Näistä vanhoillislestadiolaisuus tunnetaan.
Esimerkiksi kampaaja-ammatin harjoittaminen on "syntiä".
Tarviiko muita perusteluja
VL usko ei ole tunnettu Raamatun mukaisuudesta
8
119
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen VL ja haluan tehdä syntiä
- Anonyymi
En ole kristitty enkä uskovainen mutta olen VL minulla oli joskus kaveri joka ei ollut kumpaakaan mutta oli järkevä unen tämä mahdollisuus on kiehtova jota jokaisen kuulijoiden on hyvä käyttää mielensä mukaiseen palvelu työhön
- Anonyymi
-järkevä unen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kristitty enkä uskovainen mutta olen VL minulla oli joskus kaveri joka ei ollut kumpaakaan mutta oli järkevä unen tämä mahdollisuus on kiehtova jota jokaisen kuulijoiden on hyvä käyttää mielensä mukaiseen palvelu työhön
Tunnetuimpia teoksiaan ovat bachstori ja piri-isä joiden kombinaatio tuottaa meheviä teoksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetuimpia teoksiaan ovat bachstori ja piri-isä joiden kombinaatio tuottaa meheviä teoksia
-an +ni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan nimen omaan olla VL mutta en uskovainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan nimen omaan olla VL mutta en uskovainen
VL tarkoittaa vanha liitto joka on epä selvyys ien vuoksi jätetty pois nyt olen pelkkä VL haluaisin vähän mukautua jotta nimeni olisi UL joka tarkoittaa uutta liittoa mutta olen vanhan aikainen minulla on liikaa mieli kuvitusta ja voisin muuttaa asumaan UL majaan mutta ryn toimi tilaat pitävät vettä enkä pidä uhraamiseta joten asun mielummin ilmestys majassa jonka rakentamiseen menee jollakin kolme päivää enkä kykene siihen yksinään ja tarvitsen apua koulua käyneet voisin suorittaa urakasta muutamassa päivässä mutta minulta puuttuu projektin hoitaja jonka välillisellä avustuksella pääsisin rahoihin kiinni
- Anonyymi
Monet elämäntavat ovat suoraan vastoin Raamattua. Korvakorut on mainittu Raamatussa monestakin muttei kielletty. Tanssi on mainittu monessakin paikassa mutta ei syntinä. Alkoholin kohtuu käyttö on Raamatun neuvo sen käyttäjille mutta absolutismia ei vaadita. VL taas vaatii.
Jne jne jne jne
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1263880- 793187
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563185- 193125
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans63041- 292815
- 542557
- 662296
- 192287
- 412141