VL usko ei ole tunnettu Raamatun mukaisuudesta

Anonyymi-ap

Ei suinkaan. Vaan tunnettuus tulee eriskummallisista elämäntavoista, joilla ei ole mitään tekemistä Raamatun eikö kristinuskon kanssa. Näistä vanhoillislestadiolaisuus tunnetaan.

Esimerkiksi kampaaja-ammatin harjoittaminen on "syntiä".

Tarviiko muita perusteluja

8

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen VL ja haluan tehdä syntiä

• Anonyymi

En ole kristitty enkä uskovainen mutta olen VL minulla oli joskus kaveri joka ei ollut kumpaakaan mutta oli järkevä unen tämä mahdollisuus on kiehtova jota jokaisen kuulijoiden on hyvä käyttää mielensä mukaiseen palvelu työhön

• Anonyymi

-järkevä unen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kristitty enkä uskovainen mutta olen VL minulla oli joskus kaveri joka ei ollut kumpaakaan mutta oli järkevä unen tämä mahdollisuus on kiehtova jota jokaisen kuulijoiden on hyvä käyttää mielensä mukaiseen palvelu työhön

Tunnetuimpia teoksiaan ovat bachstori ja piri-isä joiden kombinaatio tuottaa meheviä teoksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetuimpia teoksiaan ovat bachstori ja piri-isä joiden kombinaatio tuottaa meheviä teoksia

-an +ni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan nimen omaan olla VL mutta en uskovainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan nimen omaan olla VL mutta en uskovainen

VL tarkoittaa vanha liitto joka on epä selvyys ien vuoksi jätetty pois nyt olen pelkkä VL haluaisin vähän mukautua jotta nimeni olisi UL joka tarkoittaa uutta liittoa mutta olen vanhan aikainen minulla on liikaa mieli kuvitusta ja voisin muuttaa asumaan UL majaan mutta ryn toimi tilaat pitävät vettä enkä pidä uhraamiseta joten asun mielummin ilmestys majassa jonka rakentamiseen menee jollakin kolme päivää enkä kykene siihen yksinään ja tarvitsen apua koulua käyneet voisin suorittaa urakasta muutamassa päivässä mutta minulta puuttuu projektin hoitaja jonka välillisellä avustuksella pääsisin rahoihin kiinni

• Anonyymi

Monet elämäntavat ovat suoraan vastoin Raamattua. Korvakorut on mainittu Raamatussa monestakin muttei kielletty. Tanssi on mainittu monessakin paikassa mutta ei syntinä. Alkoholin kohtuu käyttö on Raamatun neuvo sen käyttäjille mutta absolutismia ei vaadita. VL taas vaatii.

Jne jne jne jne

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      126
      3880
    2. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3187
    3. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      56
      3185
    4. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      3125
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      6
      3041
    6. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      29
      2815
    7. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54