Ei suinkaan. Vaan tunnettuus tulee eriskummallisista elämäntavoista, joilla ei ole mitään tekemistä Raamatun eikö kristinuskon kanssa. Näistä vanhoillislestadiolaisuus tunnetaan.
Esimerkiksi kampaaja-ammatin harjoittaminen on "syntiä".
Tarviiko muita perusteluja
VL usko ei ole tunnettu Raamatun mukaisuudesta
8
114
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen VL ja haluan tehdä syntiä
- Anonyymi
En ole kristitty enkä uskovainen mutta olen VL minulla oli joskus kaveri joka ei ollut kumpaakaan mutta oli järkevä unen tämä mahdollisuus on kiehtova jota jokaisen kuulijoiden on hyvä käyttää mielensä mukaiseen palvelu työhön
- Anonyymi
-järkevä unen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kristitty enkä uskovainen mutta olen VL minulla oli joskus kaveri joka ei ollut kumpaakaan mutta oli järkevä unen tämä mahdollisuus on kiehtova jota jokaisen kuulijoiden on hyvä käyttää mielensä mukaiseen palvelu työhön
Tunnetuimpia teoksiaan ovat bachstori ja piri-isä joiden kombinaatio tuottaa meheviä teoksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetuimpia teoksiaan ovat bachstori ja piri-isä joiden kombinaatio tuottaa meheviä teoksia
-an +ni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan nimen omaan olla VL mutta en uskovainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan nimen omaan olla VL mutta en uskovainen
VL tarkoittaa vanha liitto joka on epä selvyys ien vuoksi jätetty pois nyt olen pelkkä VL haluaisin vähän mukautua jotta nimeni olisi UL joka tarkoittaa uutta liittoa mutta olen vanhan aikainen minulla on liikaa mieli kuvitusta ja voisin muuttaa asumaan UL majaan mutta ryn toimi tilaat pitävät vettä enkä pidä uhraamiseta joten asun mielummin ilmestys majassa jonka rakentamiseen menee jollakin kolme päivää enkä kykene siihen yksinään ja tarvitsen apua koulua käyneet voisin suorittaa urakasta muutamassa päivässä mutta minulta puuttuu projektin hoitaja jonka välillisellä avustuksella pääsisin rahoihin kiinni
- Anonyymi
Monet elämäntavat ovat suoraan vastoin Raamattua. Korvakorut on mainittu Raamatussa monestakin muttei kielletty. Tanssi on mainittu monessakin paikassa mutta ei syntinä. Alkoholin kohtuu käyttö on Raamatun neuvo sen käyttäjille mutta absolutismia ei vaadita. VL taas vaatii.
Jne jne jne jne
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1224835Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1854518Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1191953- 4031721
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331482Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann71269Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3781225- 751145
- 741055
- 921008