Ministerien puheet kuulostavat pelkiltä kieroiluilta. Ei totuuden jyvää löydä nykyministerien puheista. Rehellisen ihmisen ei tarvitse kieroilla koko ajan.
Jos aikeet on rehelliset voi sanoa suoraan ei tarvitse kieroilla eikä pimittää,
että voisi jättää totuuden kertomatta.
Valehteleminen on kuulijan aliarvioimista ja itsensä yliarvioimista.
Kyllä kansa valheitten läpi näkee.
Suomalainen arvostaa rehellistä puhetta, ei totuudenmuuntelijoita,
jotka valtansa varjolla ylimielisesti luulevat voivansa yrittää syöttää ihmisille
mitä soopaa vain.
Aina, kun joku ministeri on "lausunut" jotain joutuu miettimään mitä se oikein tarkoitti, mitähän nyt on tulossa . . .?
Suoraa ja rehellistä puhetta ei tarvitse jäädä miettimään.
Miksi hallitus ei voi puhua suoraan ja rehellisesti mistään asiasta ?
8
105
Vastaukset
Siis mitä ministerit ovat sinulle valehdelleet? Annaa sanatarkka lainaus siitä valheesta ja kerro missä yhteydessä se on lausuttu!
Itse kun niitä valheita en ole huomannut!- Anonyymi
Annappa kuulua mitä haluat tietää aloittaja ?
- Anonyymi
Talouskasvu on kaksi vuotta ollut "orastavaa", vaikka Suomi on lamassa
ja uskomaton väite Marttiselta, joka sanoo työttömyyden olevan selätetty
loppuvuoteen mennessä. Lokakuukin alkoi synkissä merkeissä, tuli tieto kolmen tuhannen työpaikan menetyksestä.(Metsä Group 540 työpaikkaa, Valmet automotive yli 1000 työpaikkas, Outokumpu 800, Stora Enso 450, jne. Hyvinvointialueet alkaen 3000- 5000 henkilöä)
Kuinka moni teistä uskoo kokoomuksen horinoihin ? Taas siirtyy kasapäin
ihmisiä kortistoon ja ilman omaa tahtoa. Käskeekö perskokkareet nyt vain mennä töihin, vaikka työpaikkoja ei ole ?
Eihän tämä hallitus ole tehnyt vielä mitään työllisyyden parantamiseksi
eikä talouskasvun eikä aiokaan. Se on käynyt selväksi.Joku fiksumpi voisi huomata jotta markkinat tekevät työttömiä, koska mainittujen yritysten kauppa ei käy kuten ennen.
- Anonyymi
Hallitus päätöksillään työttömät tekee.
- Anonyymi
PETTERI ORPO JOKA KUUKAUSI: "KASVU ON JO NURKAN TAKANA"
- Anonyymi
Hallitus: Nyt leikataan kansalta ostovoima, että yrityksiä menee konkurssiin
ja saadaan suomalaiset työttömyyskortistoon niin voidaan tuoda
Aasiasta halpatyövoimaa tilalle.
Noh ! Lähdepäs Artsi Aasiaan asialle ! HOPI HOPI !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006