niin, että pidän vain ikäisistäni miehistä ja siitä että löytäisin sellaisen miehen, jolle myös halaaminen on tärkeää! Sellaisesta läheisyydestä minä pidän, samoin kuin siitä että katsoisimme yhdessä elokuvia sohvalla kylki kyljessä kiinni!
Katsos kun se on
11
218
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainakaan kuulosta liian kovilta vaatimuksilta. Haku päälle...
- Anonyymi
Tykkään myös tummatukkaisista lyhytkasvuisista miehistä ja karvainen pieni k*kkeli on plussaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään myös tummatukkaisista lyhytkasvuisista miehistä ja karvainen pieni k*kkeli on plussaa.
Ja pallit, kuin appelsiinit?
- Anonyymi
Sama. Lapselliset miehet ei kinostele. Vaikka luulisi että mua kiinnostaisi.
- Anonyymi
Minä tykkään vain trolleista jotka maalittavat ja joilla on mt ongelmia.
- Anonyymi
Ei se tolleen kirjoittaisi
- Anonyymi
Seksi ei kuulu ystävyys suhteeseen, eikä se enää ole minun juttuni harrastaa sitä!
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu toisin kävisi
- Anonyymi
Halaa Linnunrataa
- Anonyymi
Niitä sinun ikäluokasta ei enää taida mummo löytyä.
- Anonyymi
Haaveile vai turhaa ja trollaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741