Muistatkohan mies

Sen hetken kauan kauan sitten menneisyydessä, kun tulin sun luo ja avasin sydämeni. Sä sanoit omalla kielelläsi ei. Oli elämäni vaikein hetki sen jälkeen palata paikalleni ja jatkaa loppuun asti, vaikka olin palasina sisältä. Tein silloin elämäni tärkeimmän päätöksen, jota aina välillä mietin, mutten ikinä kyseenalaista: Mies vai Musiikki.
En uskaltaisi enää tulla eteesi. En ilman tiiviisti suljettua kuorta, en sillä tavoin. Sattui sen verran.. Vain täällä uskallan sen avata. Mutta sitä päätöstä en ole katunut koskaan. Seuraan yhä samaa polkua elämässäni. Se polku on ollut hyvin vaikea, oi, tietäisitpä, mitä reittiä se on kulkenutkaan.

Sain valinnan kautta kuitenkin molemmat, sain rakkautta elämääni. Enemmän kuin ansaitsin,enemmän kuin uskalsin edes toivoa. Valitettavasti se myös estää eteenpäin menemisen. Kukaan tai mikään kun ei pysty kilpailemaan musiikin kanssa. Edes minä itse. Se kaikki palaa joka kerta mieleeni, kun soitan🥀 Niin, siinä kuuluisassa hyvässä ja pahassa.
Halusin vain kertoa. Sinä ymmärtäisit.

13

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole koskaan tavannut ihmistä, enkä tule tapaamaan, jonka ominaisuuksia arvostaisin samalla tavalla. Oikeastaan ihmettelen miten voi olla mahdollista että kohdannut sellaisen.
      Siinä tuntee itsensä hyvälläkin tavalla pieneksi.

• Anonyymi
      • Tää on hauska, syksylaulu, alkukin on tunnettu jostain tv. ohjelmasta, erittäin piristävä=) Tulin tuolta -sivusta-tähän hyvin henkilökohtaiselta vaikuttavaan ketjuun. Musalinkkini kera. Mutt tässä tämä - toivottavasti nautitte tästä Vivaldin syksystä ! =) siinä on tunnelmaa yllinkyllin.
        https://youtu.be/H7hGiZ579cs?si=6S_I_b8_F-_E97ny

• Anonyymi

Kiitos palstasetä uudesta ihanasta hahmosta. Pistelkää miehet juu muisteloita tänne. Kaikki tykkää tirkistelystä

• Anonyymi

Olisitko voinut kuitenkin puhua kaivatun kanssa suoraan. Voi olla, että luuli sinun jo rakastuneen johonkin muuhun.

• Anonyymi

Varmaan jotaain sellaista ollut, että sanoo kulta tms sillai nopeasti.... :)
        voihan siinä läsähtää olkapäät, mutta samanlaisia juttuja on melkein jokaisella.

sivu-uuno

• Mistä sen voisi tietää, jos ei tullut itse kysymään... En ollut rakastunut. Tein vain elämäni pahimman virheen. Koska olin ihastunut..ihan toiseen..ja tunteeni menivät siitäkin sekaisin. Puhuminen pelastaa monelta.
        Taitaa olla myöhäistä..? Aikaa kulunut, kamalan kauan. Edes keskustella asiat läpi. Mutta täällä en puhu. Tunteita en enää jaa tänne, sen opin jo kerrasta! Onko sinulla asiaa minulle?

• Anonyymi

Jaa eipä mulle ole yksikään avannut edes tunteitaan joten miksi mun pitäisi tuntea mitään ihan periskummallinen kysymys maailmassa jossa ahneus kateus ja kaksinaismoralismi kukoistaa mitä on kaksinaismoralismi kielletään toista tekemästä jotain sellaista mitä on itse tehnyt

• En ole ihmisesi. Ei ole kaksinaismoraalia rikottu, en ollut kenenkään puoliso. Enkä kiusannut ketään. Et ole oikea?

• Tämä on aito nimimerkkini. Vastaajistahan en voi mitään tietää mitenkään.

• Anonyymi

Mene puhumaan sille ihmiselle. Se on ainoa järkevästi tehty koko kuviossa.

• Anonyymi

Muistan kun hyväilin piirakkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      93
      4069
    2. 61
      3349
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3042
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      67
      2999
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      80
      2497
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2316
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2014
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      183
      2008
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      64
      1969
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      95
      1393
    Aihe