Melkoinen velhotar se näkijä Naomi tosiaan :D Taisin vihdosta saada avut kilojojoiluun.
Ensi kesään on häitä suunnitteilla, ja Naomille surin etten haluaisi näyttää miltään punkerolta hääpäivänä.
Naomi totesi siihen hauskasti, että sitten meidän on ryhdyttävä töihin!
Painoa alkanut kertyä lähinnä vatsa-alueelle, ja onhan se tuossa takamuskin levinnyt, istumatyötä teen.
Olin siitä hänen laihdutus juomasta huhuja kuullut, ja sain sen reseptin, hiukan vielä siinä emmin että noinkohan, nyt olen käyttänyt nelisen viikkoa ja vatsassa roikkuu nahka! Kiloja on alkanut tippua ja olo on parepi kuin vuosiin!
Naomi lohdutti että kyllä se iho siitä palautuu. Tulevan kaason kanssa on tarkoitus alkaa käydä salilla.
Mitään muuta ei ole tarvinnut, kun päivän mittaan juon sitä juomaa miten neuvoi. Hiukan olen ruokavaliota tuunannut, aloin todella innostua, kun huomasin että turvotus lähti ja paino alkoi laskea.
Pari ensimmäistä päivää aloituksesta juoksin alvariinsa vessassa, kun todella kehosta alkoi poistua niin suolen kautta kuin nesteenä.
Monenmoista kuuria olen vuosien aikana kokeillut, mutta millään en ole saanut vatsaa pienenemään. Tämä on ensimmäinen mikä on toiminut. Olen so grateful! Kaaso jo toppuutteli puvun hankinnassakin että ei kannata ennen kuin nähdään mihin kokoon päädytään.
Velhotar se neuvot antoi
14
159
Vastaukset
- Anonyymi
Pätkäpaasto 16/8 toimii!! Eikä maksa yhtään mitään. Oon ollut sillä jo monta vuotta. Välillä kyllä pidän välipäiviä ja herkuttelen. Kannattaa kokeilla!
- Anonyymi
Ei toiminu mulla ainakaan. Aion kokeilla tota juomaa.
- Anonyymi
Kuule kaikki mahdolliset paastot on kokeiltu että mene keskenäs paatolle ja mainostaan niitä johonki omaan ketjuus.
Täällä keskustellan nyt Naomin juomasta. Haluan sitä pian ja paljon! Kiitos!
Luin hänen Facen postausta eilen ja nyt näin täällä hyvää kokemusta.
Mulla on ongelmana juuri hidas aineenvaihdunta, ihan ummetusta ja käyn muutenkin veskissä vaan pari kertaa päivässä. Tuntuu että koko ajan ihan turvonnut ja tönkkö olo.
Iski toivonkipinä ap:n tekstistä. Menee juoma kokeiluun, laitoin jo viestiä että miten sen reseptin saisin.
Olen välillä käyttänyt jotain vatsaa pehmittäviä mutta ne kalliita ja monista tulee huono olo eikä niitä kaiit paranisi käyttää kuin joskus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kaikki mahdolliset paastot on kokeiltu että mene keskenäs paatolle ja mainostaan niitä johonki omaan ketjuus.
Täällä keskustellan nyt Naomin juomasta. Haluan sitä pian ja paljon! Kiitos!
Luin hänen Facen postausta eilen ja nyt näin täällä hyvää kokemusta.
Mulla on ongelmana juuri hidas aineenvaihdunta, ihan ummetusta ja käyn muutenkin veskissä vaan pari kertaa päivässä. Tuntuu että koko ajan ihan turvonnut ja tönkkö olo.
Iski toivonkipinä ap:n tekstistä. Menee juoma kokeiluun, laitoin jo viestiä että miten sen reseptin saisin.
Olen välillä käyttänyt jotain vatsaa pehmittäviä mutta ne kalliita ja monista tulee huono olo eikä niitä kaiit paranisi käyttää kuin joskus.Oot varmaan sitten paastonnut ihan väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmaan sitten paastonnut ihan väärin.
Älä selitä. Mulla ei ainakaan mikään pätkäpaasto vaan toiminu. Menin entistä enemmän tukkoon ja itsellä kun myös ollut paremminkin ummetuksen puolella, tilanne vaan paheni.
Vatta oli pömpällään kuin olisin kaksosia varronnut.
Tuo Naomin juoma todela toimii! En edes muistanut miten ihanaa on kun suoli toimii ja aineenvaihdunta kunnossa.
Siluetti on nykyään hoikka, kiloja tippunut pian tavoitepainoon asti ja mieskin katselee ihan toisin silmin. Kehtasin kesällä pukeutua mekkoon, mitä ei ole tapahtunut vuosiin.
Aivan mahtava tuote. Eikä maksa käytännössä mitään, ainekset ostan normisti kauppareissulla.
- Anonyymi
Mä olem käyttänyt kesästä asti. Se aineenvaihduntaa kiihdyttävä tuntunut mulla myös hiustenkasvussa. Ensin alkuun myös selvästi enemmän hikoilua, osaksi tietty oli niin kuuma kesä, mutta yleensä en ole silti niin hikoillut.
Se tasaantui kuitenkin ja oli pieni haitta siihen nähden.
Töissä naiset ihmetteli mitä mulle on tapahtunut kun normaalisti tosi epätuhdas ja kukkiva ihoni on selvästi puhdistunut ja näytän kuulemma nuoremmalta ja freesiltä.
Harmittaa miten paljon olen hassannut rahaa eri tahoille. Aloin lihota teini iässä ja laihduttanut lähes koko aikuisikäni.
Nyt on ekaa kertaa tunne että tulosta tulee ja mikä parasta, älyttömän helppoo eikä vaadi mitään kalliita tuotteita. Yksinhuoltajana pienellä palkalla ei pysty mihinkään kalliisiin satsaan.- Anonyymi
Taasko vastasit itsellesi?
- Anonyymi
Nekin vähät rahat voisit säästää pätkäpaastossa kun se ei tod maksa mitään. Ja toimii!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nekin vähät rahat voisit säästää pätkäpaastossa kun se ei tod maksa mitään. Ja toimii!!!
Ei ne läskitkään kellekään varmaan ilmatteeksi tule! Että jos on niitten hankkimiseen jaksanut rahaa hakata nii en pidä pahana, vaikka jonkun lantin maksasi niistä päästä eroon! Vai meinaakko että muutamalla kympillä saa lisää mättöö mitä syyä?
Mulle ei maksanut kun muutaman kympin, sain sen konsultaation ohessa tosi tärkeetä tietoo muustakin kuin tästä juomasta.
Mene sinne pätkäpaastollesi että saat rauhassa syyä!
Minulle ollu tärkee saada mun aineenvaihdunta toimimaan jottei kerry kaikki neste kroppaan vyötäisille. Siihen ollut syynä lähinnä ikä ja hormooni toiminnan muuttuminen.
Naomin juoma on tuonut siihen avun. Siihen ei ole eikä olisi mitkään pätkäpäästöt toiminu, eikö mene jakeluu. Mene muualle mainostaan paastojas.
Nuorempana olin suht hoikka. Ittelläni ei ole ylimäärästä läskiä ollut, tän juoman käytön myötä on tosin lähtenyt kyllä muutama kilo painosta jo muutoinkin.
Nyt mahdun samoihin farkkuihin mihin mahduin viimeksi jotain 10 v sitten.
- Anonyymi
Aika kohina tuosta Naomin juomasta nyt.
Se on aina kun joku julkkis avautuu miten on saanut painoaan alas niin heti herää kiinnostus.
Tällasten tavallisten polun tallaajien painoasiat ei tunnu paljon kiinnostavan.
Tarttee tota varmaan ittekin kokeilla jos kerran on niin hyvä.- Anonyymi
Kolmas päivä menossa, ihan mahtavaa!
Kyllä tuntuu että lähti nesteet kiertoon, niin sanotusti, vessassa on tullut juostua,,,
Ennen tällaista raikasta juomaa juon kuin että napsisin jotain kapseleita tai jotain ihmeen patukoita tai paastoisin. Menee jatkoon :D
Aloittajan kanssa samaa mieltä, on kyllä melkoinen velhotar, aivan ihana persoona :D
- Anonyymi
Minäkin suosittelen pätkäpaastoa, laihduin yli 10kg ja aion jatkaa sillä koko loppuelämän. Siinä loppui esim ylimääräinen napostelu. Alku oli vaikeaa ja tuntui että tulosta ei tule, mutta sitten yhtäkkiä alkoi tapahtua. Ja parasta kun saa syyä mitä haluaa.
- Anonyymi
Tee nyt jo se oma ketju!
- Anonyymi
No kuule syyä ihan rauhassa.
Jos et tiennyt, niin tuossa Naomin juoman ohessakin saa syyä mitä haluaa. Eikä tarvihe paastota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst8510600- 2434526
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1583914Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1633418PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija623224Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,632954Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322532Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i242150Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.631754Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1621487