Ennen perunannosto, syysteuraat, viljasato, hirvijahti ja onnistunut kaalin puinti sai palstan ennennäkemättömän vilkkaaksi ja mielipiteen sinkoilivat tärkeissä asioissa, mm uuden traktorin hankinnassa ja tulevissa suviseuroissa. Onko kuin keskustalaisuus kärsisi pahasta impotentista! Nyt jopa keskustalaiset tekee avauksia Sannasta ja innostuvat Sanna avauksista. Miten tähän on tultu traktorimarssien vetenaarit? Maausko on palautettava ja harras uskovaisuus Ukko ylijumalaan.
Missä hyvät keskustalaiset on maausko? Miksi Sanna saa enää palstan liekkeihin?
7
91
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä maausko on hiipumassa, ehkä pelko siitä, että turhat kansalliset maataloustuet poistetaan, niin se syö maauskoa kovasti.
- Anonyymi
Liha ja usko on heikko keskustassa. Lihassakin selvä reikä.
- Anonyymi
Keksusta nuorilla on vahva usko seksuaalisille palveluksille maaseudulla, pitäisi saada muutakin kuin suvunsisäistä.
- Anonyymi
Keskustan väki on merkillistä. He eivät ole aikoihin tajunneet, että kantakepulaiset eivät halua naista puheenjohtajaksi. Usein ovat hädässä äänestäneet naisen, mutta se on kepussa tuomittu epäonnistumaan, ehkä muidenkin puolueiden olisi se syytä ymmärtää.
- Anonyymi
Kyllä alkoholikin saa keput liekkeihin. Ovat innoissaan, että syrjäkylille alettaisiin tuomaan alkoholia kotiin, tarvitse enää kännissä lähteä kylille.
- Anonyymi
Monella kepulla on vaikeuksia saada tarpeeksi alkoholia, siksi kotiinkuljetus on lestalainen lahja monelle alkoholisoituneelle maaseudun syrjääntyneelle isännälle. Vaimon ja tyttäret vei Sipilän mamut ja nyt kyrsii.
- Anonyymi
Syrjäseuduilla elämä on hyvin ikävää ja tyhjää, siksi Sanna kiinnostaa. Sanna on maailman tähti syrjäseudun urpolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512