Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Anonyymi-ap

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.

47

1877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

niin enkä enää edes sitä

• Anonyymi

No mikäs on naisen luonnon vetänyt pakkaselle?

• Anonyymi

Täällä on ollut aika seksuaalissävytteistä muna viestiä ettei ole epäilystäköön.

• Anonyymi

Jotkut ajattelee vain sitä.

• Anonyymi

eikös sitäkin saa haluta?

• Anonyymi

Sitäkin joo, mutta jos ei muuta halua niin se on aika väritöntä elämä.

• Anonyymi

Halusin koko miehen. Tarkemmin ajatellen niin haluan vieläkin

• Anonyymi

Sama täällä sivussa

• Anonyymi

Et vaikuta siltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaikuta siltä.

Näytän vaikuttamiseni kun hänet kohtaan ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytän vaikuttamiseni kun hänet kohtaan ❤️

Hyvin ajateltu. Se mitä miehen aistit naisesta viestittää miehelle on tärkeintä, jos tarkoituksena on ihastuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin ajateltu. Se mitä miehen aistit naisesta viestittää miehelle on tärkeintä, jos tarkoituksena on ihastuttaa.

Miehen aistit tärkeintä? Good luck with that

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen aistit tärkeintä? Good luck with that

Miten ajattelit miehen kiinnostuvan jos naista katsoessa ei aivosolukaan värähdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ajattelit miehen kiinnostuvan jos naista katsoessa ei aivosolukaan värähdä?

En olisi huolissani hänen tapauksessaan siitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olisi huolissani hänen tapauksessaan siitä...

Jos puhumme persoonallisesti niin turhaan jatkamme, sillä yleinen keskustelupalsta ei sovellu kahden yksilön vuorovaikutuksen arviointiin tai havainnointiin.

Mutta generaalisesti eli yleisesti voimme keskustella asioista, joita tapahtuu kun mies ja nainen kohtaavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaikuta siltä.

En halunnut oikeasti. Oli kiva kesällä jutella mutta todellisuus on ettei mulla ollut kiinnostusta ja tunteita.
        Se oli vaan humala höpötystä. Että yksin olet tunteinesi. Ystävyys ok. Platoninen.
        Eikö yksi nainen riitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halunnut oikeasti. Oli kiva kesällä jutella mutta todellisuus on ettei mulla ollut kiinnostusta ja tunteita.
        Se oli vaan humala höpötystä. Että yksin olet tunteinesi. Ystävyys ok. Platoninen.
        Eikö yksi nainen riitä?

Kesällä humalassa höpöttänyt naiselle? En ole minä kyseessä.

• Anonyymi

Voiko siitä mua jotenkin syyttää on onhan se söpöin ja kaunein niistä mitä nähnyt.

• Anonyymi

En syytä, vaan totesin asian lähinnä oman elämäni kannalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En syytä, vaan totesin asian lähinnä oman elämäni kannalta.

Viehän se toki vähän tilaan sängyssä. Mut kuitenki menee aika pienelle kerälle. Sovit kyllä siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viehän se toki vähän tilaan sängyssä. Mut kuitenki menee aika pienelle kerälle. Sovit kyllä siihen.

Ai kisumisu? 🥺🐱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kisumisu? 🥺🐱

❤️😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️😊

Oma kissani menehtyi 🤧
        Ihania ystäviä ovat. 🥹

• Anonyymi

No en todellakaan. Kaikki muu menee sen edelle ensin. ❤️ vaikka jossakin välissä sitäkin olisin halunnut.

• Anonyymi

Niin... ehkä olet rehellinen ja täysin oikeassa?

Kyllähän se naisenkin keho reagoi ja jos se tietty tunne puskee esiin, niin vaikeahan sen takana olevia tunteita edes arvailla.

• Anonyymi

moneltako?

olen kai 'Monex, Minikai... Monexi.

• Anonyymi

Mä olen aina halunnut edes pieneksi hetkeksi läheisyyttä, kun muuta en ole kuitenkaan voinut saada. Siihen ei välttämättä olisi tarvinnut liittyä seksiä. Halailusta ja suutelusta oon haaveillut, kun en muuta voi susta saada kuin "paloja". Olen koko ajan ollut tietoinen, että luulet mun olevan noiden "muna-viestien" takana. En ole asiaa korjannut, koska olen ajatellut, että se olisi pettymys sulle, etten olekaan sellaisia kirjoitellut (vaikka ehkä ajatellut olenkin).
      Varattu Mn

• Anonyymi

Täh?

Halaile sitä miehees ja pussaille, niin vapaat saavat olla vähemmän avionrikkojia.

Enkä ole edes olettanut mitään tai kenelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh?

Halaile sitä miehees ja pussaille, niin vapaat saavat olla vähemmän avionrikkojia.

Enkä ole edes olettanut mitään tai kenelle.

Halailen varmasti saman verran kuin hän omaansa. Rauhoitu. En ehdottanut kellekään mitään. Kerroin vain tuntemuksista satunnaiseen aloitukseen. Eli kuin hänelle. En olettanut mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halailen varmasti saman verran kuin hän omaansa. Rauhoitu. En ehdottanut kellekään mitään. Kerroin vain tuntemuksista satunnaiseen aloitukseen. Eli kuin hänelle. En olettanut mitään.

No eikö se mikään riitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikö se mikään riitä?

Mulla on kaikki hyvin nyt. Toivottavasti sullakin. Kaikkea ei tarvitse saada, mitä haluaa. Enkä enää edes halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kaikki hyvin nyt. Toivottavasti sullakin. Kaikkea ei tarvitse saada, mitä haluaa. Enkä enää edes halua.

Ei sitä elämässä mitään haluta, vaan säädetään vastuksia sen mukaan mikä palvelee Jumalaa. Jos haluat juoda vain puhdasta vettä, niin sitten et juo ollenkaan likaista vettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä elämässä mitään haluta, vaan säädetään vastuksia sen mukaan mikä palvelee Jumalaa. Jos haluat juoda vain puhdasta vettä, niin sitten et juo ollenkaan likaista vettä.

Tämä selvä.

• Anonyymi

Kaiken järjen ja logiikan voimalla, et tiedä mistään mitään.

• Anonyymi

Naisen järjen ja logiikan tietäen, niin tiedän että ette tiedä mistään mitään. Sellaisia asioita ei nimittäin ole, vaan nainen on reaktiivinen toheltaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen järjen ja logiikan tietäen, niin tiedän että ette tiedä mistään mitään. Sellaisia asioita ei nimittäin ole, vaan nainen on reaktiivinen toheltaja.

Ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei!

Nainen kyllä tiskaa ja siivoaa ja tekee ruokaa, mutta jos ei ole tiskiä tiskattavana, huonetta siivottavana tai ihmistä ruokittavana, niin eipä nainen osaa muuta kuin turhautua ja etsiä aktiviteettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen kyllä tiskaa ja siivoaa ja tekee ruokaa, mutta jos ei ole tiskiä tiskattavana, huonetta siivottavana tai ihmistä ruokittavana, niin eipä nainen osaa muuta kuin turhautua ja etsiä aktiviteettiä.

Ei!

• Anonyymi

Niimpä. Tässä vielä syyttävä sormi 🫵

• Anonyymi

Niin se asia on. Mitä sitten haluat, rahaako?

• Anonyymi

Niin kauan, kun et ole asiasta keskustellut kanssani, et voi tietää totuutta.

• Anonyymi

Hyvin voi erehtyä ihmisestä, ei se ollutkaan hän, sitä ne teetti.

• Anonyymi

Aijaa. Kyllä minä näen mistä oksat puuhun tulee.

• Anonyymi

muutakin mut en jaksa enää meni jo

• Anonyymi

Millä perusteella niin ajattelet? Kun nimenomaan on päinvastoin?

• Anonyymi

Harmi kun jätit asiat noin paljon pienempien voimien armoille. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      188
      11678
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8164
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6126
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5056
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      38
      4842
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      46
      4442
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      109
      4334
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      116
      3799
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80