Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
Kaiken järjen ja logiikan voimalla
47
1877
Vastaukset
- Anonyymi
niin enkä enää edes sitä
- Anonyymi
No mikäs on naisen luonnon vetänyt pakkaselle?
- Anonyymi
Täällä on ollut aika seksuaalissävytteistä muna viestiä ettei ole epäilystäköön.
- Anonyymi
Jotkut ajattelee vain sitä.
- Anonyymi
eikös sitäkin saa haluta?
- Anonyymi
Sitäkin joo, mutta jos ei muuta halua niin se on aika väritöntä elämä.
- Anonyymi
Halusin koko miehen. Tarkemmin ajatellen niin haluan vieläkin
- Anonyymi
Sama täällä sivussa
- Anonyymi
Et vaikuta siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vaikuta siltä.
Näytän vaikuttamiseni kun hänet kohtaan ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytän vaikuttamiseni kun hänet kohtaan ❤️
Hyvin ajateltu. Se mitä miehen aistit naisesta viestittää miehelle on tärkeintä, jos tarkoituksena on ihastuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin ajateltu. Se mitä miehen aistit naisesta viestittää miehelle on tärkeintä, jos tarkoituksena on ihastuttaa.
Miehen aistit tärkeintä? Good luck with that
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen aistit tärkeintä? Good luck with that
Miten ajattelit miehen kiinnostuvan jos naista katsoessa ei aivosolukaan värähdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ajattelit miehen kiinnostuvan jos naista katsoessa ei aivosolukaan värähdä?
En olisi huolissani hänen tapauksessaan siitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En olisi huolissani hänen tapauksessaan siitä...
Jos puhumme persoonallisesti niin turhaan jatkamme, sillä yleinen keskustelupalsta ei sovellu kahden yksilön vuorovaikutuksen arviointiin tai havainnointiin.
Mutta generaalisesti eli yleisesti voimme keskustella asioista, joita tapahtuu kun mies ja nainen kohtaavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vaikuta siltä.
En halunnut oikeasti. Oli kiva kesällä jutella mutta todellisuus on ettei mulla ollut kiinnostusta ja tunteita.
Se oli vaan humala höpötystä. Että yksin olet tunteinesi. Ystävyys ok. Platoninen.
Eikö yksi nainen riitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halunnut oikeasti. Oli kiva kesällä jutella mutta todellisuus on ettei mulla ollut kiinnostusta ja tunteita.
Se oli vaan humala höpötystä. Että yksin olet tunteinesi. Ystävyys ok. Platoninen.
Eikö yksi nainen riitä?Kesällä humalassa höpöttänyt naiselle? En ole minä kyseessä.
- Anonyymi
Voiko siitä mua jotenkin syyttää on onhan se söpöin ja kaunein niistä mitä nähnyt.
- Anonyymi
En syytä, vaan totesin asian lähinnä oman elämäni kannalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En syytä, vaan totesin asian lähinnä oman elämäni kannalta.
Viehän se toki vähän tilaan sängyssä. Mut kuitenki menee aika pienelle kerälle. Sovit kyllä siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viehän se toki vähän tilaan sängyssä. Mut kuitenki menee aika pienelle kerälle. Sovit kyllä siihen.
Ai kisumisu? 🥺🐱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kisumisu? 🥺🐱
❤️😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️😊
Oma kissani menehtyi 🤧
Ihania ystäviä ovat. 🥹
- Anonyymi
No en todellakaan. Kaikki muu menee sen edelle ensin. ❤️ vaikka jossakin välissä sitäkin olisin halunnut.
- Anonyymi
Niin... ehkä olet rehellinen ja täysin oikeassa?
Kyllähän se naisenkin keho reagoi ja jos se tietty tunne puskee esiin, niin vaikeahan sen takana olevia tunteita edes arvailla.
- Anonyymi
moneltako?
olen kai 'Monex, Minikai... Monexi. - Anonyymi
Mä olen aina halunnut edes pieneksi hetkeksi läheisyyttä, kun muuta en ole kuitenkaan voinut saada. Siihen ei välttämättä olisi tarvinnut liittyä seksiä. Halailusta ja suutelusta oon haaveillut, kun en muuta voi susta saada kuin "paloja". Olen koko ajan ollut tietoinen, että luulet mun olevan noiden "muna-viestien" takana. En ole asiaa korjannut, koska olen ajatellut, että se olisi pettymys sulle, etten olekaan sellaisia kirjoitellut (vaikka ehkä ajatellut olenkin).
Varattu Mn- Anonyymi
Täh?
Halaile sitä miehees ja pussaille, niin vapaat saavat olla vähemmän avionrikkojia.
Enkä ole edes olettanut mitään tai kenelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh?
Halaile sitä miehees ja pussaille, niin vapaat saavat olla vähemmän avionrikkojia.
Enkä ole edes olettanut mitään tai kenelle.Halailen varmasti saman verran kuin hän omaansa. Rauhoitu. En ehdottanut kellekään mitään. Kerroin vain tuntemuksista satunnaiseen aloitukseen. Eli kuin hänelle. En olettanut mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halailen varmasti saman verran kuin hän omaansa. Rauhoitu. En ehdottanut kellekään mitään. Kerroin vain tuntemuksista satunnaiseen aloitukseen. Eli kuin hänelle. En olettanut mitään.
No eikö se mikään riitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö se mikään riitä?
Mulla on kaikki hyvin nyt. Toivottavasti sullakin. Kaikkea ei tarvitse saada, mitä haluaa. Enkä enää edes halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kaikki hyvin nyt. Toivottavasti sullakin. Kaikkea ei tarvitse saada, mitä haluaa. Enkä enää edes halua.
Ei sitä elämässä mitään haluta, vaan säädetään vastuksia sen mukaan mikä palvelee Jumalaa. Jos haluat juoda vain puhdasta vettä, niin sitten et juo ollenkaan likaista vettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä elämässä mitään haluta, vaan säädetään vastuksia sen mukaan mikä palvelee Jumalaa. Jos haluat juoda vain puhdasta vettä, niin sitten et juo ollenkaan likaista vettä.
Tämä selvä.
- Anonyymi
Kaiken järjen ja logiikan voimalla, et tiedä mistään mitään.
- Anonyymi
Naisen järjen ja logiikan tietäen, niin tiedän että ette tiedä mistään mitään. Sellaisia asioita ei nimittäin ole, vaan nainen on reaktiivinen toheltaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen järjen ja logiikan tietäen, niin tiedän että ette tiedä mistään mitään. Sellaisia asioita ei nimittäin ole, vaan nainen on reaktiivinen toheltaja.
Ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei!
Nainen kyllä tiskaa ja siivoaa ja tekee ruokaa, mutta jos ei ole tiskiä tiskattavana, huonetta siivottavana tai ihmistä ruokittavana, niin eipä nainen osaa muuta kuin turhautua ja etsiä aktiviteettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen kyllä tiskaa ja siivoaa ja tekee ruokaa, mutta jos ei ole tiskiä tiskattavana, huonetta siivottavana tai ihmistä ruokittavana, niin eipä nainen osaa muuta kuin turhautua ja etsiä aktiviteettiä.
Ei!
- Anonyymi
Niimpä. Tässä vielä syyttävä sormi 🫵
- Anonyymi
Niin se asia on. Mitä sitten haluat, rahaako?
- Anonyymi
Niin kauan, kun et ole asiasta keskustellut kanssani, et voi tietää totuutta.
- Anonyymi
Hyvin voi erehtyä ihmisestä, ei se ollutkaan hän, sitä ne teetti.
- Anonyymi
Aijaa. Kyllä minä näen mistä oksat puuhun tulee.
- Anonyymi
muutakin mut en jaksa enää meni jo
- Anonyymi
Millä perusteella niin ajattelet? Kun nimenomaan on päinvastoin?
- Anonyymi
Harmi kun jätit asiat noin paljon pienempien voimien armoille. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811678- 298164
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586126Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715056- 384842
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai464442Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1094334- 1163799
- 803300
- 481811