Jossain vaiheessa et Kannattaako vaihtaa ennakkoon ennen kun käy näin??
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mulla 8 vuotias jolla 230 tkm lasissa. Ei moottorivikoja vielä esiintynyt. Ei syö öljyä ja pelaa hyvin. Suosittelen.
- Anonyymi
no mitä helvetin järkeä vaihtaa osia varmuuden vuoksi,sittenhän pitäisi vaihtaa auton kaikki osat,korjaat sitten kun tarvetta
- Anonyymi
pitäisikö minun vaihtaa 5 tkm ajettuun mazdaan uudet kesä renkaat kun kuulemma ne kuluvat joskus loppuun
- Anonyymi
Puolille ei anneta mitään kestoaika tai vaihtoaika ja normaalisti kestävät satojatuhansia kilometrejä, tosin voi sieltä joku joskus hajotakin. Mutta sen kyllä huomaa kun käynti heikkenee.
- Anonyymi00006
Skayctiv-koneet ovat poikkeuksellisen luotettavia ja bensakoneellininen Skyactiv-G lienee yksi luotettavimmista ellei luotettavin bensakone. Noilla rikottu jo 10 vuoden sisällä miljoonan kilometrin rajoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527