Monet muut sinkkumiehet löytävät kumppanin ja minä voisin vaikka kuolla.
Itse olen sinkkumies
32
327
Vastaukset
- Anonyymi
En itsekkään löydä kumppania ja samanlaisia ajatuksia että vois vaikka kuolla tämän asian johdosta.
Lienee turha edes mainita että olen tietenkin mies. Naisena mulla olis varmaan ollut kumppani jo yli 10 vuotta siten.- Anonyymi
Ei nainen oo avain onneen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nainen oo avain onneen
Joskus voi olla päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus voi olla päinvastoin.
Harvemmin. Parisuhde on paljon muutakin kuin seksi
- Anonyymi
Mihin te naista tarttette ?
- Anonyymi
Ei mihinkään, jos ei löydy sopivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mihinkään, jos ei löydy sopivaa.
Ja elämässä ei ole muuta kuin naisen puute. Mitä olet tehnyt sen eteen että se sopiva nainen vois löytyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja elämässä ei ole muuta kuin naisen puute. Mitä olet tehnyt sen eteen että se sopiva nainen vois löytyä?
Enpä juuri mitään viime aikoina.
- Anonyymi
Nainen parantaa miehen masennuksen. Mikään muu asia ei voi tuoda iloa vain se nainen. Missä on ystävät?
- Anonyymi
tää on joku incel juttu taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää on joku incel juttu taas
Ratkaisu kaikkeen on aina nainen vaikka oikeesti niin ei ole
- Anonyymi
Yksinäisyys on sairaus. Terve pärjää yksinään tuntematta itseään yksinäiseksi.
- Anonyymi
On minulla ystäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minulla ystäviä.
Mutta silti masentaa kun ei saa naista. Mitä mieltä sun ystävät on kun sua masentaa? miten ovat tukeneet sua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minulla ystäviä.
Ja kaikilla sun ystävillä on nainen. Oletko kysynyt sun ystäviltä neuvoja miten sinäkin saat naisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silti masentaa kun ei saa naista. Mitä mieltä sun ystävät on kun sua masentaa? miten ovat tukeneet sua?
Eihän miehet tollasia kerro toisille miehille :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän miehet tollasia kerro toisille miehille :D
aijaa. no miksi naiset ei ole halunneet jatkaa yhteydenpoitoa kun olette tavanneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aijaa. no miksi naiset ei ole halunneet jatkaa yhteydenpoitoa kun olette tavanneet?
En oo alottaja mut yleensähän miehet ei keskustele tunteista yms keskenään.
Mut tohon on yksinkertainen vastaus: EI hajuakaan. Ne vaan jättää vastaamatta viesteihin ja ghostaa deittiapeissa. Tai sit saat vaan todetaan ettei kemiaa ja sit blokataan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo alottaja mut yleensähän miehet ei keskustele tunteista yms keskenään.
Mut tohon on yksinkertainen vastaus: EI hajuakaan. Ne vaan jättää vastaamatta viesteihin ja ghostaa deittiapeissa. Tai sit saat vaan todetaan ettei kemiaa ja sit blokataanNo miksei voi nauttia asioista jotka tuo iloa vaan pitää masentua sen takia kun ei saa naista,koska mikään muu asia ei tuo iloa elämään kuin nainen. On se ihme ettei ystävät ja heidän kanssaa oleminen tuo elämään iloa vaan se nainen voi tuoda onnen elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksei voi nauttia asioista jotka tuo iloa vaan pitää masentua sen takia kun ei saa naista,koska mikään muu asia ei tuo iloa elämään kuin nainen. On se ihme ettei ystävät ja heidän kanssaa oleminen tuo elämään iloa vaan se nainen voi tuoda onnen elämään.
Ehkä tää on biologiaa, en tiedä
- Anonyymi
Jostain luin kerran näin :
" Jos ihminen tuntee yksinäisyyttä ollessaan yksin, hän on huonossa seurassa."
Sitä en mene sanomaan, pitäisikö tuo täysin paikkaansa.
- Anonyymi
Voiko joillakin ihmisillä olla elämä 35-vuotiaana ikävintä aikaa elämässä?
- Anonyymi
keski-iän kriisi alkaa
- Anonyymi
Voihan se tuntua ikävältä missä iässä tahansa.
Toki 35 vuoden jälkeenkin on vielä elämää jäljellä, mitä vain ehtii vielä tapahtumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keski-iän kriisi alkaa
Mikä kriisi ?
Ei sellaisia ole, jos ei sellaista tee itselleen. - Anonyymi
No tule sitten kertomaan kun sulla vaihdevuodet. Tule sitten kertomaan oliko 35 vuotiaana ikävämpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tule sitten kertomaan kun sulla vaihdevuodet. Tule sitten kertomaan oliko 35 vuotiaana ikävämpää.
Minä olen tuo, joka kyselin mikä kriisi.
Itse ohitin 35 vuotta jo ajat sitten. Vaihdevuodet on olleet nyt jo useamman vuoden ajan.
En koe mitään ikävää ainakaan oireiden takia. Eteenpäin se on puskettava elämässä joka tapauksessa.
En halua vähätellä, uskon että jotkut kärsivät oireista oikeasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ohitin 35 vuotta jo ajat sitten. Vaihdevuodet on olleet nyt jo useamman vuoden ajan.
En koe mitään ikävää ainakaan oireiden takia. Eteenpäin se on puskettava elämässä joka tapauksessa.
En halua vähätellä, uskon että jotkut kärsivät oireista oikeasti.Mä luulin että mä kommentoin tuolle joka kyseli Voiko joillakin ihmisillä olla elämä 35-vuotiaana ikävintä aikaa elämässä?
Itselläni on ollut kuumia aaltoja pari viikkoa. Vielä on sopeutumisvaihe menossa. Vielä en ole osannut ennakoida kuumia aaltoja ja varsinkaan yöllä kun nukkuessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua vähätellä, uskon että jotkut kärsivät oireista oikeasti.Sulle ei tullut sitten kuumia aaltoja. Pääsit aika vähällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle ei tullut sitten kuumia aaltoja. Pääsit aika vähällä.
Kyllä niitäkin on ollut, kuumia aaltoja, univaikeuksia, hikoilua öisin, ja päivisinkin, väsymystä, ym.
Mutta kuten sanoin, eteenpäin on silti mentävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitäkin on ollut, kuumia aaltoja, univaikeuksia, hikoilua öisin, ja päivisinkin, väsymystä, ym.
Mutta kuten sanoin, eteenpäin on silti mentävä.Totta kai. Ite en ole vielä kahdessa viikossa sopeutunut siihen että keho kuumenee vaikka ei tekis mitään. Mulla kun on ollut unilääkkeet 25 vuotta niin sitä herää siihen että kroppa kuumenee ja sitten tulee palelu. Ensin heitetään peitto pois ja vaihdetaan kuiva paita ja sitten palellaan vähän aikaa ja laiteaan villasukat takas jalkaan. Vaatteiden vaihtoa pitkin vuorokautta.
- Anonyymi
Turha hölmöillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset14710919Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti1146222Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1695562Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..675444Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1624403Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut734348Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät513821Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa243817Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali163493IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k853090