Monet muut sinkkumiehet löytävät kumppanin ja minä voisin vaikka kuolla.
Itse olen sinkkumies
17
130
Vastaukset
- Anonyymi
En itsekkään löydä kumppania ja samanlaisia ajatuksia että vois vaikka kuolla tämän asian johdosta.
Lienee turha edes mainita että olen tietenkin mies. Naisena mulla olis varmaan ollut kumppani jo yli 10 vuotta siten.- Anonyymi
Ei nainen oo avain onneen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nainen oo avain onneen
Joskus voi olla päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus voi olla päinvastoin.
Harvemmin. Parisuhde on paljon muutakin kuin seksi
- Anonyymi
Mihin te naista tarttette ?
- Anonyymi
Ei mihinkään, jos ei löydy sopivaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mihinkään, jos ei löydy sopivaa.
Ja elämässä ei ole muuta kuin naisen puute. Mitä olet tehnyt sen eteen että se sopiva nainen vois löytyä?
- Anonyymi
Nainen parantaa miehen masennuksen. Mikään muu asia ei voi tuoda iloa vain se nainen. Missä on ystävät?
- Anonyymi
tää on joku incel juttu taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää on joku incel juttu taas
Ratkaisu kaikkeen on aina nainen vaikka oikeesti niin ei ole
- Anonyymi
Yksinäisyys on sairaus. Terve pärjää yksinään tuntematta itseään yksinäiseksi.
- Anonyymi
On minulla ystäviä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On minulla ystäviä.
Mutta silti masentaa kun ei saa naista. Mitä mieltä sun ystävät on kun sua masentaa? miten ovat tukeneet sua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On minulla ystäviä.
Ja kaikilla sun ystävillä on nainen. Oletko kysynyt sun ystäviltä neuvoja miten sinäkin saat naisen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silti masentaa kun ei saa naista. Mitä mieltä sun ystävät on kun sua masentaa? miten ovat tukeneet sua?
Eihän miehet tollasia kerro toisille miehille :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän miehet tollasia kerro toisille miehille :D
aijaa. no miksi naiset ei ole halunneet jatkaa yhteydenpoitoa kun olette tavanneet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
aijaa. no miksi naiset ei ole halunneet jatkaa yhteydenpoitoa kun olette tavanneet?
En oo alottaja mut yleensähän miehet ei keskustele tunteista yms keskenään.
Mut tohon on yksinkertainen vastaus: EI hajuakaan. Ne vaan jättää vastaamatta viesteihin ja ghostaa deittiapeissa. Tai sit saat vaan todetaan ettei kemiaa ja sit blokataan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1535765Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t961780- 1241180
- 151114
- 581037
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55964
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844