Itse olen sinkkumies

Anonyymi-ap

Monet muut sinkkumiehet löytävät kumppanin ja minä voisin vaikka kuolla.

111

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En itsekkään löydä kumppania ja samanlaisia ajatuksia että vois vaikka kuolla tämän asian johdosta.

Lienee turha edes mainita että olen tietenkin mies. Naisena mulla olis varmaan ollut kumppani jo yli 10 vuotta siten.

• Anonyymi

Ei nainen oo avain onneen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nainen oo avain onneen

Joskus voi olla päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus voi olla päinvastoin.

Harvemmin. Parisuhde on paljon muutakin kuin seksi

• Anonyymi

Mihin te naista tarttette ?

• Anonyymi

Ei mihinkään, jos ei löydy sopivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mihinkään, jos ei löydy sopivaa.

Ja elämässä ei ole muuta kuin naisen puute. Mitä olet tehnyt sen eteen että se sopiva nainen vois löytyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja elämässä ei ole muuta kuin naisen puute. Mitä olet tehnyt sen eteen että se sopiva nainen vois löytyä?

Enpä juuri mitään viime aikoina.

• Anonyymi

Nainen parantaa miehen masennuksen. Mikään muu asia ei voi tuoda iloa vain se nainen. Missä on ystävät?

• Anonyymi

tää on joku incel juttu taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tää on joku incel juttu taas

Ratkaisu kaikkeen on aina nainen vaikka oikeesti niin ei ole

• Anonyymi

Yksinäisyys on sairaus. Terve pärjää yksinään tuntematta itseään yksinäiseksi.

• Anonyymi

On minulla ystäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minulla ystäviä.

Mutta silti masentaa kun ei saa naista. Mitä mieltä sun ystävät on kun sua masentaa? miten ovat tukeneet sua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minulla ystäviä.

Ja kaikilla sun ystävillä on nainen. Oletko kysynyt sun ystäviltä neuvoja miten sinäkin saat naisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta silti masentaa kun ei saa naista. Mitä mieltä sun ystävät on kun sua masentaa? miten ovat tukeneet sua?

Eihän miehet tollasia kerro toisille miehille :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän miehet tollasia kerro toisille miehille :D

aijaa. no miksi naiset ei ole halunneet jatkaa yhteydenpoitoa kun olette tavanneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aijaa. no miksi naiset ei ole halunneet jatkaa yhteydenpoitoa kun olette tavanneet?

En oo alottaja mut yleensähän miehet ei keskustele tunteista yms keskenään.

Mut tohon on yksinkertainen vastaus: EI hajuakaan. Ne vaan jättää vastaamatta viesteihin ja ghostaa deittiapeissa. Tai sit saat vaan todetaan ettei kemiaa ja sit blokataan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo alottaja mut yleensähän miehet ei keskustele tunteista yms keskenään.

Mut tohon on yksinkertainen vastaus: EI hajuakaan. Ne vaan jättää vastaamatta viesteihin ja ghostaa deittiapeissa. Tai sit saat vaan todetaan ettei kemiaa ja sit blokataan

No miksei voi nauttia asioista jotka tuo iloa vaan pitää masentua sen takia kun ei saa naista,koska mikään muu asia ei tuo iloa elämään kuin nainen. On se ihme ettei ystävät ja heidän kanssaa oleminen tuo elämään iloa vaan se nainen voi tuoda onnen elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksei voi nauttia asioista jotka tuo iloa vaan pitää masentua sen takia kun ei saa naista,koska mikään muu asia ei tuo iloa elämään kuin nainen. On se ihme ettei ystävät ja heidän kanssaa oleminen tuo elämään iloa vaan se nainen voi tuoda onnen elämään.

Ehkä tää on biologiaa, en tiedä

• Anonyymi

Jostain luin kerran näin :
        " Jos ihminen tuntee yksinäisyyttä ollessaan yksin, hän on huonossa seurassa."
        Sitä en mene sanomaan, pitäisikö tuo täysin paikkaansa.

• Anonyymi

Voiko joillakin ihmisillä olla elämä 35-vuotiaana ikävintä aikaa elämässä?

• Anonyymi

keski-iän kriisi alkaa

• Anonyymi

Voihan se tuntua ikävältä missä iässä tahansa.
        Toki 35 vuoden jälkeenkin on vielä elämää jäljellä, mitä vain ehtii vielä tapahtumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

keski-iän kriisi alkaa

Mikä kriisi ?
        Ei sellaisia ole, jos ei sellaista tee itselleen.

• Anonyymi

No tule sitten kertomaan kun sulla vaihdevuodet. Tule sitten kertomaan oliko 35 vuotiaana ikävämpää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tule sitten kertomaan kun sulla vaihdevuodet. Tule sitten kertomaan oliko 35 vuotiaana ikävämpää.

Minä olen tuo, joka kyselin mikä kriisi.
        Itse ohitin 35 vuotta jo ajat sitten. Vaihdevuodet on olleet nyt jo useamman vuoden ajan.
        En koe mitään ikävää ainakaan oireiden takia. Eteenpäin se on puskettava elämässä joka tapauksessa.
        En halua vähätellä, uskon että jotkut kärsivät oireista oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ohitin 35 vuotta jo ajat sitten. Vaihdevuodet on olleet nyt jo useamman vuoden ajan.
        En koe mitään ikävää ainakaan oireiden takia. Eteenpäin se on puskettava elämässä joka tapauksessa.

Mä luulin että mä kommentoin tuolle joka kyseli Voiko joillakin ihmisillä olla elämä 35-vuotiaana ikävintä aikaa elämässä?

Itselläni on ollut kuumia aaltoja pari viikkoa. Vielä on sopeutumisvaihe menossa. Vielä en ole osannut ennakoida kuumia aaltoja ja varsinkaan yöllä kun nukkuessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle ei tullut sitten kuumia aaltoja. Pääsit aika vähällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle ei tullut sitten kuumia aaltoja. Pääsit aika vähällä.

Kyllä niitäkin on ollut, kuumia aaltoja, univaikeuksia, hikoilua öisin, ja päivisinkin, väsymystä, ym.
        Mutta kuten sanoin, eteenpäin on silti mentävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitäkin on ollut, kuumia aaltoja, univaikeuksia, hikoilua öisin, ja päivisinkin, väsymystä, ym.
        Mutta kuten sanoin, eteenpäin on silti mentävä.

Totta kai. Ite en ole vielä kahdessa viikossa sopeutunut siihen että keho kuumenee vaikka ei tekis mitään. Mulla kun on ollut unilääkkeet 25 vuotta niin sitä herää siihen että kroppa kuumenee ja sitten tulee palelu. Ensin heitetään peitto pois ja vaihdetaan kuiva paita ja sitten palellaan vähän aikaa ja laiteaan villasukat takas jalkaan. Vaatteiden vaihtoa pitkin vuorokautta.

• Anonyymi

Turha hölmöillä.

• Anonyymi

Sinkku olen minäkin. En ole siinä kunnossa että haluaisin tavata ketään tai alkaa jollekin rasitteeksi.

• Anonyymi

Olen mies, itse en ole ihan sinkku, enkä yksin, mutta kuitenkin tavallaan, henkisesti, ja ilman läheisyyttä. Olen joskus reilu vuosikymmen sitten ollut läheisissä väleissä naisen kanssa, joka päivä, ja kyllä se vaan masennuksen paransi.

Valitettavasti asia nyt vaan on näin. Minkäs teet. Kyllä minäkin todella toivoisin että tähän ongelmaan olisi joku helpompi ja yksinkertaisempi ratkaisu olemassa, mutta sellaista ei vaan ole.
      Minulle myös tulee hyvin voimakas kuoleman kaipuu kun ajattelen parisuhdeasioita.

Näiden ongelmien kanssa on vaan elettävä elämä loppuun asti. Onnekseni olen jo yli puolenvälin tätä elämää, pitää aina muistaa ajatella positiivisesti....

• Anonyymi

Mut parisuhde ei oo avain onneen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut parisuhde ei oo avain onneen

No ei, parisuhde voi olla avain helvettiin. Se voi olla yhtä helvettiä joka päivä. Että sinänsä olen päässyt aika vähällä, kun ei ole sellaisia ongelmia ollut. Parisuhde voi olla kauhistuttava asia, riippuu miten pitkälle se viedään. Se toinen voi olla joku kauhea akka joka kontrolloi jokaista asiaa ja sanaa ja mielipidettä, ja ottaa loukkauksena kaiken mitä sanot.

Tässä oli puhe yleisesti kumppanista, joku varmasti tajuaa mitä sillä tarkoitetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei, parisuhde voi olla avain helvettiin. Se voi olla yhtä helvettiä joka päivä. Että sinänsä olen päässyt aika vähällä, kun ei ole sellaisia ongelmia ollut. Parisuhde voi olla kauhistuttava asia, riippuu miten pitkälle se viedään. Se toinen voi olla joku kauhea akka joka kontrolloi jokaista asiaa ja sanaa ja mielipidettä, ja ottaa loukkauksena kaiken mitä sanot.

Tässä oli puhe yleisesti kumppanista, joku varmasti tajuaa mitä sillä tarkoitetaan.

Kumppaneitakin on eritasoisia nykyään. Yhden yön jutuista syvempiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumppaneitakin on eritasoisia nykyään. Yhden yön jutuista syvempiin

Itse en halua yhden yön juttuja enkä myöskään mennä maksullisiin mutta en halua parisuhdettakaan. Paras vaihtoehto olis säännöllinen friends with benefits suhde. Siis sellainen missä ollaan hyviä ystäviä, luotetaan toiseen 100% ja harrastetaan säännöllisesti seksiä. Vielä niin että kummallakaan ei mieluusti ole muita seksikumppaneita niin ei joudu pelkäämään seksitautien mahdollisuutta.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Tää henkilö joka täällä aina paasaa mulle siitä että en muka edes halua parantua tai että en muka halua tehdä mitään sen eteen että saisin naisen. Niin hänhän voisi itse tarjoutua mulle seksikumppaniksi jos siis on vetävä nainen. Vai eikö ole halua ja kiinnostusta? Heti kun pitäisi tehdä hyväntekeväisyyttä niin eipä kiinnosta pätkääkään.

Pitäisi päästä yhdestä ikävästä henkilöstä eroon pysyvästi. Jos jotain kiinnostaa auttaa asiassa niin voin vaikka maksaa hyvin. Voin sitten jättää tähän yhteystietoja.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Mut ootko ite vetävä mies? Sori mut seksi on muutakin kuin seksi.... Se on osalle tunteita ja muutakin kuin 5min peiton alla suoritus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut ootko ite vetävä mies? Sori mut seksi on muutakin kuin seksi.... Se on osalle tunteita ja muutakin kuin 5min peiton alla suoritus

ei se vetävä ole, mutta paneva on.

• Anonyymi

Ai nytkö pitäis säälistä antaa sulle että parantuisit sun sairauksista.

• Anonyymi

kerro yhteystietojasi, kiinnostuneita löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei se vetävä ole, mutta paneva on.

Jätän väliin :D eiks prostitoitu aja mitä.haluat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai olen miksi en olisi?

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nytkö pitäis säälistä antaa sulle että parantuisit sun sairauksista.

Arvasin että ei kiinnosta jos pitäisi itse jotain tehdä.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kerro yhteystietojasi, kiinnostuneita löytyy

No en mä uskalla mutta halusin vain vahvistaa epäilyni että ei nuo neuvonantajat ole itse valmiita auttamaan ketään ja jakelevat täällä vain typeriä ja hyödyttömiä neuvojaan muille.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai olen miksi en olisi?

Masentunut Mies

Noh, ei millään pahalla mut moni masentunu ei oo kovin viehättävä. Ei kaikki mut suurin osa mitä tiedän/tavannu. Eipä sillä. Oot mulle liian vanha anyway. yli 10v ikäero :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mä uskalla mutta halusin vain vahvistaa epäilyni että ei nuo neuvonantajat ole itse valmiita auttamaan ketään ja jakelevat täällä vain typeriä ja hyödyttömiä neuvojaan muille.

Masentunut Mies

Miten sinua voi auttaa ? Eikö se ole auutamista kun yrittää sua tunnistaa tunteita ja käsitellä niitä. Eikö se ole auttamista kun yrittää kertoa mitä sosiaalisille peloille voi tehdä. Minkälaita apua sinä halua muuta kui panemista. Minkälaista apua sä haluat sosiaalisisin pelkoihin. Ethän sä voi chateissa jutella koska se nimimerkki vaatii sulta ihan järjettömän paljon energiaa, Täällä jaksat laittaa Masentunut mies nimimerkin jokaiseen viestiin mutta chatissa et jaksa kirjoittaa sitä yhden kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinua voi auttaa ? Eikö se ole auutamista kun yrittää sua tunnistaa tunteita ja käsitellä niitä. Eikö se ole auttamista kun yrittää kertoa mitä sosiaalisille peloille voi tehdä. Minkälaita apua sinä halua muuta kui panemista. Minkälaista apua sä haluat sosiaalisisin pelkoihin. Ethän sä voi chateissa jutella koska se nimimerkki vaatii sulta ihan järjettömän paljon energiaa, Täällä jaksat laittaa Masentunut mies nimimerkin jokaiseen viestiin mutta chatissa et jaksa kirjoittaa sitä yhden kerran.

Kyllä se on totta että seksi mielen virkeänä pitää eikä masenna jos seksiä sais. Olenhan sanonut sen varmaan jo sata kertaa.

Miten se chatissä juttelu eroaa täällä juttelusta?

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, ei millään pahalla mut moni masentunu ei oo kovin viehättävä. Ei kaikki mut suurin osa mitä tiedän/tavannu. Eipä sillä. Oot mulle liian vanha anyway. yli 10v ikäero :D

Eli oot mua yli 10 vuotta nuorempi ja neuvot mua? Millä lihaksilla tulet mulle neuvoja antamaan? No joo en mä mitään kakaroita etsikkään.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli oot mua yli 10 vuotta nuorempi ja neuvot mua? Millä lihaksilla tulet mulle neuvoja antamaan? No joo en mä mitään kakaroita etsikkään.

Masentunut Mies

Ja luultavasti liian kaukana asutkin itse kun en pysty liioin mihinkään kauas reissaamaankaan.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

Noh, en oo varsinaisesti ite yrittäny. Joku muu on. ite oon enemmän... Naisena kiinnostunut miksi jotkut pitää seksiä ratkaisuna kaikkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistä tiedät että se on 10 vuotta sinua vanhempi? oletko itse nuori?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mitä hittoa joku chatti auttaisi mihinkään? mikään mitä joku toinen voi sanoa ei muuta yhtään mitään miksikään muuksi. tosiasiat ei siitä muuksi muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistä tiedät että se on 10 vuotta sinua vanhempi? oletko itse nuori?

Luin täällä et Masentunut on jotain 34-38? Itse olen joo alle 25

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mitä hittoa joku chatti auttaisi mihinkään? mikään mitä joku toinen voi sanoa ei muuta yhtään mitään miksikään muuksi. tosiasiat ei siitä muuksi muutu.

Eli seksi on ainut ratkasu? Miksei maksulliset käy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin täällä et Masentunut on jotain 34-38? Itse olen joo alle 25

ahaa, ok. no olet tosi nuori kyllä, minä olen keski-ikäinen, reilusti yli 40

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no minä olen ulkopuolinen tässä keskustelussa.... kommentoin vaan väliin ja jouduin mukaan... mutta en pystyisi mihinkään maksulliselle naiselle ikinä menemään, ihan mahdotonta minulle. voi olla etten mitään seksiä edes pystyisi harrastamaankaan, on hieman liikaa ongelmia (mielen kanssa). ei nyt oikeastaan enää tässä vaiheessa niin paljoa kiinnostakaan. paljon enempi kiinnostaa vaan poispääsy täältä, sitä mietin paljon enemmän kuin mitään seksiasioita tai parisuhteita, ei ne oikeastaan edes ole minun juttuni ollenkaan.

sanoin vaan siitä että tuo "masentunut" on oikeassa että seksi parantaa, se on täysin totta. tai pitäisikö sanoa niin että se fyysinen läheisyys siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kun joku siellä chatissa sanoisi mulle että no voi voi onpa kurjaa kun olet menettänyt isäsi nuorena. Voi voi onpa kurjaa kun et saa naisia vaikka mitä tekisit. Voi kuinka ikävää kun sua ahdistaa ja masentaa jatkuvasti eikä mikään auta. Mitä se mua hyödyttäisi? Täh? Se että lähes kaikki on paskaa ei muuksi muutu muiden voivottelulla. Enkä mä toisaalta halua muiden sääliä osakseni. Ratkaisuja tässä pitäisi löytää säälin ja voivottelun sijaan.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska maksullisissa naisissa ei saa sitä muille kelpaavuuden tunnetta. Tottakai maksullisille naisille kelpaa lähes kuka tahansa kunhan maksaa riittävästi. Myös tautipuoli arveluttaa maksullisiin menemisessä.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ahaa, ok. no olet tosi nuori kyllä, minä olen keski-ikäinen, reilusti yli 40

Niin itse olen siis 36-vuotias.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no minä olen ulkopuolinen tässä keskustelussa.... kommentoin vaan väliin ja jouduin mukaan... mutta en pystyisi mihinkään maksulliselle naiselle ikinä menemään, ihan mahdotonta minulle. voi olla etten mitään seksiä edes pystyisi harrastamaankaan, on hieman liikaa ongelmia (mielen kanssa). ei nyt oikeastaan enää tässä vaiheessa niin paljoa kiinnostakaan. paljon enempi kiinnostaa vaan poispääsy täältä, sitä mietin paljon enemmän kuin mitään seksiasioita tai parisuhteita, ei ne oikeastaan edes ole minun juttuni ollenkaan.

sanoin vaan siitä että tuo "masentunut" on oikeassa että seksi parantaa, se on täysin totta. tai pitäisikö sanoa niin että se fyysinen läheisyys siinä.

Niin kyllähän siinä seksissä täytyy yleensä olla myös tietty tunnepuoli mukana. Sitä ei ole maksullisilla naisilla käydessä. Maksullisissa käynti on pelkkää jyystämistä vailla tunteita. Tuskin seksistä oikein voi edes nauttia jos siinä ei ole mitään tunteita pelissä. Tai no jotkut varmaan voi.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä sitä itsekkin tullut mietittyä oman käden kautta lähtöä tästä maailmasta jo ensimmäisen kerran varmaan 15 vuotta sitten.

Nykyään se on enemmänkin sitä että eipä ihan hirveästi haittaisi jos sattuisi kuolemaan nyt.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä sitä itsekkin tullut mietittyä oman käden kautta lähtöä tästä maailmasta jo ensimmäisen kerran varmaan 15 vuotta sitten.

Nykyään se on enemmänkin sitä että eipä ihan hirveästi haittaisi jos sattuisi kuolemaan nyt.

Masentunut Mies

minä yritin lähtöä jotain 25 vuotta sitten, epäonnistuen surkeasti. onhan sitä tullut mietittyä paljon kyllä sen jälkeenkin vielä.
        jos minulla nyt olisi aikaa, niin aloittaisin jotain harrastamaan jotain vaarallisia asioita, kuten vaikka maantiepyöräilyä tms.... tai vaikka ihan suojatien yli kävelemistä päivittäin, se on erittäin vaarallista. jotain sellaista missä mahdollisuus olisi aina läsnä. nyt ei ole aikaa eikä varaa mihiknään sellaiseen, niin vaan odotan paikallaan. sekin on aika varma taktiikka sen suhteen kyllä. realistisesti arvioiden jäljellä olisi noin 30 vuotta istumista vielä, luultavasti alle, mutta ei sitä aikaa pidä alkaa miettimään. kuitenkin jo voiton puolella olen joka tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on totta että seksi mielen virkeänä pitää eikä masenna jos seksiä sais. Olenhan sanonut sen varmaan jo sata kertaa.

Miten se chatissä juttelu eroaa täällä juttelusta?

Masentunut Mies

Kuule kun chatissa sä voit jutella yksityisesti valitsemasi henkilöm kanssa ja vaihtaa yhteystietoja .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllähän siinä seksissä täytyy yleensä olla myös tietty tunnepuoli mukana. Sitä ei ole maksullisilla naisilla käydessä. Maksullisissa käynti on pelkkää jyystämistä vailla tunteita. Tuskin seksistä oikein voi edes nauttia jos siinä ei ole mitään tunteita pelissä. Tai no jotkut varmaan voi.

Masentunut Mies

miten sulla voi syntyä tunteita kun sä et tutustu kehenkään naiseen missään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten sulla voi syntyä tunteita kun sä et tutustu kehenkään naiseen missään

taas sekaannun muiden keskusteluihin, mutta minulle taas se naiseen tutustuminen aiheuttaa sen että ne tunteet katoavat, minulla kyllä ensin on tunteita kun en tiedä mitään siitä naisesta, mutta ne vaan häviävät sitä mukaa kun saan tietää enemmän

mies1234.

• Anonyymi

No itsellä ei oikeasti mitään ikärajoja ole mahdollisen seksikumppanin suhteen kunhan ei sakkolihaa ole tai joku vanhainkodissa oleva liikuntarajoitteinen dementikko. Muuten iällä ei ole suurtakaan merkitystä jos kaikki muuten natsaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Älä helvetti halvenna muistisairaita. Olet kyllä todella keskenkasvuinen kakara joka ei tiedä elämästä mitään. Olet todella typerä kun halveerat muistisairaita. Sä et ansaitse ketään naista,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä helvetti halvenna muistisairaita. Olet kyllä todella keskenkasvuinen kakara joka ei tiedä elämästä mitään. Olet todella typerä kun halveerat muistisairaita. Sä et ansaitse ketään naista,

sehän sanoi että "vanhainkodissa oleva liikuntarajoitteinen dementikko", ei siis pelkkä muistisairaus ollut este vaan nuo kaikki yhteensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sehän sanoi että "vanhainkodissa oleva liikuntarajoitteinen dementikko", ei siis pelkkä muistisairaus ollut este vaan nuo kaikki yhteensä.

Tiesitkö esim alzheimerintaudissa tauti vaikuttaa liikuntakykyyn . Perehdy jooko ensin asiaan ennen kuin alat kertoo omia totuutksia. Voisitko edes ajatella että vanhus ei pärjää enää yksin kotona jo pelkän muistisairauden takia vaan myöskin että hänellä on mennyt liikkumiskyky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö esim alzheimerintaudissa tauti vaikuttaa liikuntakykyyn . Perehdy jooko ensin asiaan ennen kuin alat kertoo omia totuutksia. Voisitko edes ajatella että vanhus ei pärjää enää yksin kotona jo pelkän muistisairauden takia vaan myöskin että hänellä on mennyt liikkumiskyky.

ok, no sitten se muistisairaus on tuolle henkilölle automaattisesti poissulkeva tekijä. mitä sitten, onko se sinulta jotenkin pois vai mitenkä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok, no sitten se muistisairaus on tuolle henkilölle automaattisesti poissulkeva tekijä. mitä sitten, onko se sinulta jotenkin pois vai mitenkä?

Tuu sitten juttelee kun sun läheinen sairastuu. Tuu sitten halveeraa muistisairasta. Musta on lapsellista että 36 vuotias ajattelee noin että sänkypotilas pitää otta esimerkiksi siihen että kuka ei kelpaa panoseuraksi

• Anonyymi

Heitetään nyt tähän että mun mahdollinen seksikumppani vois olla iältään vaikka 18-70-vuotias.
      Ja joo en ole mikään pervo ainakaan omasta mielestäni.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Just sanoit mua aikasemmin kakaraks :D Hah

• Anonyymi

no ei mikään pervo... vapaa ja viriili mies vaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just sanoit mua aikasemmin kakaraks :D Hah

Nojoo myönnettäköön ristiriita tuossa kommentissa, pahoitin vaan mieleni siitä että olen joillekin liian vanha.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojoo myönnettäköön ristiriita tuossa kommentissa, pahoitin vaan mieleni siitä että olen joillekin liian vanha.

Masentunut Mies

Pahoitteluni. Se on vaan sellanen sukupolvikysymys tai näkökulma. Kun satut olemaan mun oman faijan ikänen niin ymmärrät varmaan tosta näkökulmasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoitteluni. Se on vaan sellanen sukupolvikysymys tai näkökulma. Kun satut olemaan mun oman faijan ikänen niin ymmärrät varmaan tosta näkökulmasta

se sanoo sinua "ikärasistiksi"..... niin miksei faijan ikäinen kelpaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se sanoo sinua "ikärasistiksi"..... niin miksei faijan ikäinen kelpaa?

No henk. Kohtasesti tulee vaan liikaa mieleen et seurustelis oman faijan kanssa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No henk. Kohtasesti tulee vaan liikaa mieleen et seurustelis oman faijan kanssa :D

no eikä tulisi, jos se ei ole yhtään sun faijan näköinen eikä luonteeltaan samanlainen. sitten jos noin olisi niin tietysti, mutta voisi tulla vaikka olisi nuorempikin ja muuten vaan samanlainen. ei se siitä iästä mitenkään ole kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no eikä tulisi, jos se ei ole yhtään sun faijan näköinen eikä luonteeltaan samanlainen. sitten jos noin olisi niin tietysti, mutta voisi tulla vaikka olisi nuorempikin ja muuten vaan samanlainen. ei se siitä iästä mitenkään ole kiinni.

Jokainen on erilainen. Mulle tulis. En vaan voi sille mitään :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen on erilainen. Mulle tulis. En vaan voi sille mitään :D

tosi outo olet, hieman vinksahtaneet ajatukset sinulla....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tosi outo olet, hieman vinksahtaneet ajatukset sinulla....

Miten niin? Eikös jokaisella omat mieltymykset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin? Eikös jokaisella omat mieltymykset?

on, ja sinulla ne on vinksahtaneet. eikä tuossa ole mistään mieltymyksistä kyse, vaan jostain tosi oudosta ajattelun häiriöstä mistä psykologi olisi todella innoissaan jos saisi siitä kuulla....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on, ja sinulla ne on vinksahtaneet. eikä tuossa ole mistään mieltymyksistä kyse, vaan jostain tosi oudosta ajattelun häiriöstä mistä psykologi olisi todella innoissaan jos saisi siitä kuulla....

En nää mitään outoa etten alle 25v näe yli 40v itelleni millään tasolla viehättävänä saatika seksiseurana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nää mitään outoa etten alle 25v näe yli 40v itelleni millään tasolla viehättävänä saatika seksiseurana.

no se onkin asia erikseen, mutta se että näet isäsi kaikissa 40v miehissä on jotain tosi outoa.
        kannattaa tutustua Freudin teorioihin, mm. "viettelyteoriaan". hän keskittyi analysoimaan naisten mieltä. pidin sen puheita sekopäisinä mutta nyt harkitsen uudelleen.. ehkä niissä onkin jotain perää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no se onkin asia erikseen, mutta se että näet isäsi kaikissa 40v miehissä on jotain tosi outoa.
        kannattaa tutustua Freudin teorioihin, mm. "viettelyteoriaan". hän keskittyi analysoimaan naisten mieltä. pidin sen puheita sekopäisinä mutta nyt harkitsen uudelleen.. ehkä niissä onkin jotain perää.

En nyt ihan kaikissa. Se on enemmän mielikuva. En tosin tunne 40v+ miehiä oikeastaan kuin oman iskän et sekin vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt ihan kaikissa. Se on enemmän mielikuva. En tosin tunne 40v miehiä oikeastaan kuin oman iskän et sekin vielä

ok, no tuo selittää kyllä jotain, että et edes tunne muita aikuisia miehiä kuin isäsi, ja oletat että kaikki ovat samanlaisia kuin isäsi. no, ei ne ole... ei se ikä tee ihmisestä jotain tietynlaista, kyllä ne on ihan yksilöitä silti.
        mikä siinä aikuisessa miehessä on mielestäsi luotaantyöntävää? pelkäätkö ettei sen kunto riitä.... ja tarvitset siksi nuoren pojan kumppaniksesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok, no tuo selittää kyllä jotain, että et edes tunne muita aikuisia miehiä kuin isäsi, ja oletat että kaikki ovat samanlaisia kuin isäsi. no, ei ne ole... ei se ikä tee ihmisestä jotain tietynlaista, kyllä ne on ihan yksilöitä silti.
        mikä siinä aikuisessa miehessä on mielestäsi luotaantyöntävää? pelkäätkö ettei sen kunto riitä.... ja tarvitset siksi nuoren pojan kumppaniksesi?

Noh, ei mun piireissä oo kun max 30v :D AIkalailla kaikki on 22-25v ketä tunnen koulussakin. Opetkin on kaikki naisia

En tiiä, oman ikäsillä on enemmän yhteistä vaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, ei mun piireissä oo kun max 30v :D AIkalailla kaikki on 22-25v ketä tunnen koulussakin. Opetkin on kaikki naisia

En tiiä, oman ikäsillä on enemmän yhteistä vaa

on se varmaan niin että yhteistä on enemmän samanikäisillä, toki niin. nuorten maailma on varmasti ihan erillainen nykyään kuin joskus yli 20 vuotta sitten. nyt on se nettimaailma ja digitaalisuus kaikessa mukana, silloin joskus ennen oli toisin, hyvä jos oli älypuhelimia kun muutamilla oudoilla tyypeillä.

ehkä sinun kuitenkin kannattaisi tutustua joihinkin hieman aikuisempiinkin miehiin että saisit perspektiiviä siihen millaisia miehet voi olla, että on jotain mitä verrata niihin nuoriin poikiin.

• Anonyymi

Jonkinlaista ahdasmielisyyttä ja ikärasismia se mun mielestä on jos ihmisellä on jotain ikärajoitteita mahdollisen seksikumppanin suhteen tai miksi ei parisuhteenkin suhteen jotka sitä etsivät.

Masentunut Mies

• Anonyymi

No ehkä nuo ikärajat vielä ymmärtää jotenki parisuhdetta etsiessä kun ei jollain 20-vuotiaalla ja vaikka 70-vuotiaalla ole välttämättä mitään yhdistäviä tekijöitä. Ikäero kun on jo niin valtava. Mut vaikka ikäero että toinen on 40-vuotias ja toinen 20-vuotias niin itse en näe asiassa mitään ongelmaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä nuo ikärajat vielä ymmärtää jotenki parisuhdetta etsiessä kun ei jollain 20-vuotiaalla ja vaikka 70-vuotiaalla ole välttämättä mitään yhdistäviä tekijöitä. Ikäero kun on jo niin valtava. Mut vaikka ikäero että toinen on 40-vuotias ja toinen 20-vuotias niin itse en näe asiassa mitään ongelmaa.

Masentunut Mies

siis 20 vuoden ikäero on silloin ok. esim. vaikka niin että 18v nainen ja 38v mies....?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis 20 vuoden ikäero on silloin ok. esim. vaikka niin että 18v nainen ja 38v mies....?

Tai vaikka niinkin päin että nainen on vanhempi kuin mies.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Miten aiot saada parisuhteen kun sulla on sosiaalisia pelkoja joille et halua tehdä mitään. Luuletko tapaavasi naisen kun sä et halua edes kehittää sun sosiaalisia taitoja. Täällä kyllä osaat puhua mutta chateissa et osaa puhua näistä samoista asioista. Ihmeellistä että täällä osaat puhua mutta et muualla netissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten aiot saada parisuhteen kun sulla on sosiaalisia pelkoja joille et halua tehdä mitään. Luuletko tapaavasi naisen kun sä et halua edes kehittää sun sosiaalisia taitoja. Täällä kyllä osaat puhua mutta chateissa et osaa puhua näistä samoista asioista. Ihmeellistä että täällä osaat puhua mutta et muualla netissä

Mähän oon sanonu 100 kertaa että en etsi parisuhdetta. Osaatko lukea?

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on jo tunnuksia ja salasanoja varmaan yli 10 eri sivustelle niin ei jaksa enää luoda yksiäkään tunnuksia mihinkään. Ja mitä se chat juttelu tästä sivusto juttelusta eroaa? Mitä chatissa juttelu auttaa paskaakaa kun en uskalla tavata livenä. Kerro tämä mulle.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on jo tunnuksia ja salasanoja varmaan yli 10 eri sivustelle niin ei jaksa enää luoda yksiäkään tunnuksia mihinkään. Ja mitä se chat juttelu tästä sivusto juttelusta eroaa? Mitä chatissa juttelu auttaa paskaakaa kun en uskalla tavata livenä. Kerro tämä mulle.

Masentunut Mies

Lisään vielä että jos seuraa etsin niin en mä pelkkää kirjekaveria etsi joten ei se pelkkä chatissä juttelu auta ja yhtä hyvin voin täällä jutella mieltä painavista asioista. Sitä varten kai tämäkin palsta on olemassa että täällä puhutaan masennuksesta ja muista mielenterveyteen liittyvistä ongelmista. Eri asia tietysti sitten auttaako se mut ainakin saa purkaa mieltä painavia asioita edes jossain.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mähän oon sanonu 100 kertaa että en etsi parisuhdetta. Osaatko lukea?

Masentunut Mies

Joo mutta miten ajattelit tutustua kehenkää jos olet olet vaan kotona ja suomi24 palstalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

esim suomi24 ssa on erilaisia chatteja jossa voit jutella myös yksityisesti. Miten sä meinaat päästä panemaan jos sä et uskalla edes jutella missään. Sä et tule saamaan naista tällä tavalla että täällä kerrot että haluisit seksiä. Vai onko joku ottanut suhun yhteyttä tätä kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä että jos seuraa etsin niin en mä pelkkää kirjekaveria etsi joten ei se pelkkä chatissä juttelu auta ja yhtä hyvin voin täällä jutella mieltä painavista asioista. Sitä varten kai tämäkin palsta on olemassa että täällä puhutaan masennuksesta ja muista mielenterveyteen liittyvistä ongelmista. Eri asia tietysti sitten auttaako se mut ainakin saa purkaa mieltä painavia asioita edes jossain.

Masentunut Mies

Voi kulta pieni kun sinä voit tutustua chatussa ja vaikhtaa numeroita jos joku mukava nainen juttelee sun kaa. Kyllä tämä on masennuspalsta . Oletko tätä kautta saanut apua vai meinaatko joka päivä kerrtoa että halusit naisen ja seksiä. Että se on paras apua parantua. Toki saat kirjoittaa mutta sei se sulle naista tuo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

Sinä purat täällä pahaa oloa ja sitten haluat kuitenkin kuolla vaikka pääset täällä purkaa pahaa oloa. Eli mitä sinä saat palstalta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä purat täällä pahaa oloa ja sitten haluat kuitenkin kuolla vaikka pääset täällä purkaa pahaa oloa. Eli mitä sinä saat palstalta ?

joillekin täällä näyttäisi olevan kummallisen iso ongelma jonkun toisen kirjoitukset. pistää miettimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joillekin täällä näyttäisi olevan kummallisen iso ongelma jonkun toisen kirjoitukset. pistää miettimään.

Mulle ei ole ongelma Masentuneen miehen naisen puute. Minusta on hienoa että on pystynyt jättämään alkoholin ja raitistumaan. siitä pisteet hänelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis masentunut ei saisi olla täällä palstallakaan valittamassa mistään? Missä sen sitten pitäisi mielestäsi olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis masentunut ei saisi olla täällä palstallakaan valittamassa mistään? Missä sen sitten pitäisi mielestäsi olla?

Saa toki. Mutta olen saanut käsityksen ettei se valittaminen ole parantanuy Masentuneen miehen elämänlaatua yhtään. Siitä ei kerro ainakaan se että haluaa kuolla ja tappaa itsensä. Kun ei se valittaminen tuo hänelle naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa toki. Mutta olen saanut käsityksen ettei se valittaminen ole parantanuy Masentuneen miehen elämänlaatua yhtään. Siitä ei kerro ainakaan se että haluaa kuolla ja tappaa itsensä. Kun ei se valittaminen tuo hänelle naista.

Ei nyt kerrota sille, mutta vaikka se saisikin sen naisen, ja kadottaisi sen, niin yhä se haluaisi t-ppaa itsensä sen jälkeen, ehkä vielä enemmän kuin nyt. Joko siksi ettei sillä naisella ollut niin suurta merkitystä sille kuin se kuvitteli olevan. Tai siksi että se nainen merkitsi enemmän kuin itse elämä, eikä se saa sitä ikinä takaisin.

• Anonyymi

Samaa mieltä, siis jos nainen on nuori niin kyllä se kelpaa. Vanhat naiset tietenkään ei kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

Mutta mikä siis on muuttunut tässä, että nykyään et pystyisi naisen kanssa keskustelemaan ihan kasvotusten? Oletan siis, että sinulla on tästä kuitenkin kokemusta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      94
      9127
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      56
      4809
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4501
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      53
      2823
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      100
      1546
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1336
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1276
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1222
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      41
      1189
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      168
      1140
    Aihe