Nokian yhdellä sivukylällä on pari kerrostaloa jotka voi romahtaa,ainakin katot.Niissä on reikiä niin että päivä paistaa niistä ja sateella tietenkin tulee vettä vinttiin.Omistaja/isännöitsitsijä kehottaa laittamaan ämpäreitä alle,siis silläkö asia hoituu.Tietenkin ne täydet ämpärit pitäisi tyhjentää ja kun sitä ei tapahdu niin vesi valuu talon rakeinteisiin ja sitä myöten asuntoihin.Ja mitäs sitten tapahtuu,asunnot homehtuu ja menee asumiskelvottomaan kuntoon.Ei auta kuivaamiset ja remontit kun sitä vettä valuu koko ajan aina kun sataa.Hei haloo,eikö se olisi viisainta se katto korjata ensin ettei tulisi tälläistä tilannetta.
vanhat kerrostalot
Anonyymi-ap
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Laittakaa sinne pressu senkin ressu!
- Anonyymi
Linnavuoren ghetto.
- Anonyymi
No mene korjaamaan katto äläkä ruikuta
- Anonyymi
Korjaus on omistajan vastuulla. Jos on vuokra-taloja, niin niiden omistajan vastuu korjata. Jos on omistusasuntoja, niin taloyhtiön vastuu korjata.
- AnonyymiUUSI
Pääasia on että saa vuokratuottoa pyh tuollaiset remontit rahan haaskausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007