Hei mies! Ei se vaan riitä, että me tykätään toisistamme. En mä luovuta (koska ei se mee niin), mutta nyt mun usko on koetuksella. Tää on vaan liian monimutkaista kaikkien niiden muiden ihmisten vuoksi. Mua naurattaisi, jos ei itkettäisi. Kauhea päivä. Mä tykkään susta, mut tää tilanne on kyllä syvältä. Hyvää yötä.
n
Usko koetuksella
15
741
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas! Nuku hyvin!
- Anonyymi
Meidän aika kyllä koittaa vielä...
- Anonyymi
Ja hyvää yötä myös sinulle.
- Anonyymi
Minkä ihmeen muiden ihmisten? Ohi varmaan, koska en välitä muitten mielipiteistä (keitä ne nyt sitten ikinä onkaan). Mitä se heille kuuluu?
- Anonyymi
Mäkin olen ihan mielettömän ihastunut sinun ja mielessäni olisin valmis sinun kanssasi loppuelämään, mutta kun varattuja perheellisä ollaan molemmat niin järki yrittää psiää vastaan varsinkin lasten takia.
- Anonyymi
Kerro jotain hänestä tai itsestäsi.😌 tiedän oletko Hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jotain hänestä tai itsestäsi.😌 tiedän oletko Hän.
Hän alkaa M ja olen iskenyt silmää hänelle.
Aivan ihana ja kaunis tapaus.
- Anonyymi
Lopeta leikkiminen , tuo ei jatku hyvin.
- Anonyymi
Haluaisitko joku johonkin naiseen pakkomielteen kehittänyt trubaduuri kertoa jo viimein, että mitä tämä sinun luutun soitto tästä vtun leikkimisestä tarkoittaa? Taidat itse leikkiä tunnistelijaa täällä. T naiselta
- Anonyymi
Mikä tilanteesi on nyt?
- Anonyymi
Aloituksen jälkeen tapahtui jotakin, joka sai mut taas suhtautumaan optimistisemmin ja oon ollut ihan 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen jälkeen tapahtui jotakin, joka sai mut taas suhtautumaan optimistisemmin ja oon ollut ihan 😍
Missä näitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä tapahtui?! Oon utelias.
- Anonyymi
Tavataan mun luona niin ei ole muita
- Anonyymi
Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741