Miksi Yle sensuroi uutisten kommentointia?

Anonyymi-ap

Asia ei ole merkityksetön, vaan omalla kohdallani olen viime aikoina saanut sensuurin kommentteihini ihan syyttä, oli aihe mikä tahansa. Saan viestin, että kirjoitukseni ei ole asiallinen (?) tai nimimerkkini on vääränlainen. Nimimerkki on Ylen moderoinnin tarjoama anonyymi numeroineen. Kommenttini on koskenut täysin uutisen asiaa ja olen tuonut siihen oman ammattinäkemykseni, joka ei siis olekaan modelle kurantti jostain syystä.

Moderointi kirjoittaa:
"Viesti on jätetty julkaisematta, koska
viesti toistaa aiemmin julkaistua sisältöä tai ei liity keskustelun aiheeseen tai
viesti tai nimimerkki on asiaton.
Tarkastelemme keskustelua kokonaisuutena ja hyväkin viesti voidaan jättää julkaisematta, jos asia on jo sanottu tai viesti ei liity keskustelun aiheeseen."

Olen seniorikansalainen ja omaa uraa on takana vuodesta 1978.
Miksi Yle käyttää tällaista itsevaltaa, jolla haluaa häpäistä oman maan väkeä?

11

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ylen tapa, jolla heikentää kansalaisten luottamusta mediaan. Valtamediaan, joka toistaiseksi on vielä olemassa. Kuinka kauan katselemme tätä ihmisten häpäisyä, sen aika näyttää.

• Anonyymi

Herää nyt sinäkin siihen, että Yle
      ei ole
      puolueeton media.
      He ovat 100% vasemmistolaisia, kommunisteja.

Siksi Yle on parempi ajaa alas.
      Verorahoilla ei missään nimessä politikoida tässä maassa.

• Anonyymi

Olen vasemmistolainen, enkä saa kommenttejani näkyville vaikka ovat 100 prossaa aiheeseen kuuluvia. Olen syrjitty enkä ole keskusteluun oikeutettu. Tosin en kerro poliittista jäsenhistoriaani, tuskin modellakaan on selvänäkijän lahjoja.
        Olen vaihtanut nimimerkkiä, olen ollut yle-tunnukseton kuukausia, olen käyttänyt eri meilejä, ja aina kun yritän kommentoida, saan pakit.
        Ei, ei me olla hulluja, Yle on sairas. Oksettava pulju.

• Anonyymi

Yle on vasemmistolainen, vaikka niin ei saisi olla. Uutisointi vääristelevää ja vasemmistolle epämieluinen jätetään pois. Jo on aikoihin eletty kun seksiklubi saa uutisissa ilmaista mainosta.
        Eikö ole enää Pietulla muuta kerrottavaa?

• Anonyymi

Yle tappaa vanhat ja viisaat, kun verenpaine nousee aivosairaudeksi. Poks.
      Moderointia käyttää aikaisemmat koulukiusaajat, siksi.

• Anonyymi

Ei kannata koskaan kirjoittaa ylen kommenttiin, että on ikäihminen. Se aiheuttaa ensimmäisen sensuurin, koska ikäsyrjintä on heillä todellista. Toinen on tieto ja osaaminen, sillä saa satavarmasti boikotin. Lässyttelijät kelpaa mutta todelliset kokemusasiantuntijat vaiennetaan. Sellainen maa ja sen media. Oksennus.

• Anonyymi

Yle-tunnuksen poistaminen on matka terveyteen ja hyvinvointiin. Kun kerran valtamedia ei osaa käyttäytyä, sitä saa mitä tilasi. Ainoastaan veetutus on syvä siitä, että veroja joutuu maksamaan tyhjästä ja palkkoja maksamaan ylen ilkeälle ja ammattitaidottomalle roskaväelle.

• Anonyymi

Yle itsevaltaisena käyttää kyykytysmetodia ja pelolla kansan johtamista. Kukaan ei enää uskalla sanoa mitään kun IsoVeli valvoo ankarasti mitä ajatellaan. Onko tämä siis maan nimeltä Suomi nykytapaa? Unkarin ja Usan opit on imetty, jep.

• Anonyymi

Yle-sovelluksen tarkoituksena on tarkkailla ihmisiä entista tarkemmin.

• Anonyymi

Tässä isoin syy miksi poistin tunnuksen. Olin anonyyminä meiliä myöten, mutta oli iso yllätys mitä tietoja minusta kerättiin. Jokaisen uutis-/artikkeliklikkauksen olivat laskeneet, määritelleet niistä itselle sopivat aihealueet kiinnostavuuden mukaan yms. Ja olin siis rikoksiin orientoitunut tyyppi! Siis oikeisiin rikoksiin täällä Suomessa. Kas kun eivät p*rnon suositelleet tai seksin vaihtopareja.
        Härregyyd mitä stasia tuo yle harjoittaa. Ja nyt houkuttelevat jopa pikkulapset syynättäviksi.
        Jotain mätää tuossa hommassa on.
        Keskustelujen kommentointikielto on todella töykeä temppu ja kun yrittää löytää jonkun jolle antaisi palautteen, joutuu sivulle jossa on vain "yleisluonteista" höpinää.

• Anonyymi

Keskusteluketjut on yksinomaan perussuomalaisten järkyttävää ihmisten haukkumista ja rasismia. Sen takia keskustelut suljettiin, eikä tulla avaamaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2383
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1362
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe