Asia ei ole merkityksetön, vaan omalla kohdallani olen viime aikoina saanut sensuurin kommentteihini ihan syyttä, oli aihe mikä tahansa. Saan viestin, että kirjoitukseni ei ole asiallinen (?) tai nimimerkkini on vääränlainen. Nimimerkki on Ylen moderoinnin tarjoama anonyymi numeroineen. Kommenttini on koskenut täysin uutisen asiaa ja olen tuonut siihen oman ammattinäkemykseni, joka ei siis olekaan modelle kurantti jostain syystä.
Moderointi kirjoittaa:
"Viesti on jätetty julkaisematta, koska
viesti toistaa aiemmin julkaistua sisältöä tai ei liity keskustelun aiheeseen tai
viesti tai nimimerkki on asiaton.
Tarkastelemme keskustelua kokonaisuutena ja hyväkin viesti voidaan jättää julkaisematta, jos asia on jo sanottu tai viesti ei liity keskustelun aiheeseen."
Olen seniorikansalainen ja omaa uraa on takana vuodesta 1978.
Miksi Yle käyttää tällaista itsevaltaa, jolla haluaa häpäistä oman maan väkeä?
Miksi Yle sensuroi uutisten kommentointia?
7
94
Vastaukset
- Anonyymi
Ylen tapa, jolla heikentää kansalaisten luottamusta mediaan. Valtamediaan, joka toistaiseksi on vielä olemassa. Kuinka kauan katselemme tätä ihmisten häpäisyä, sen aika näyttää.
- Anonyymi
Herää nyt sinäkin siihen, että Yle
ei ole
puolueeton media.
He ovat 100% vasemmistolaisia, kommunisteja.
Siksi Yle on parempi ajaa alas.
Verorahoilla ei missään nimessä politikoida tässä maassa.- Anonyymi
Olen vasemmistolainen, enkä saa kommenttejani näkyville vaikka ovat 100 prossaa aiheeseen kuuluvia. Olen syrjitty enkä ole keskusteluun oikeutettu. Tosin en kerro poliittista jäsenhistoriaani, tuskin modellakaan on selvänäkijän lahjoja.
Olen vaihtanut nimimerkkiä, olen ollut yle-tunnukseton kuukausia, olen käyttänyt eri meilejä, ja aina kun yritän kommentoida, saan pakit.
Ei, ei me olla hulluja, Yle on sairas. Oksettava pulju.
- Anonyymi
Yle tappaa vanhat ja viisaat, kun verenpaine nousee aivosairaudeksi. Poks.
Moderointia käyttää aikaisemmat koulukiusaajat, siksi.- Anonyymi
Ei kannata koskaan kirjoittaa ylen kommenttiin, että on ikäihminen. Se aiheuttaa ensimmäisen sensuurin, koska ikäsyrjintä on heillä todellista. Toinen on tieto ja osaaminen, sillä saa satavarmasti boikotin. Lässyttelijät kelpaa mutta todelliset kokemusasiantuntijat vaiennetaan. Sellainen maa ja sen media. Oksennus.
- Anonyymi
Yle-tunnuksen poistaminen on matka terveyteen ja hyvinvointiin. Kun kerran valtamedia ei osaa käyttäytyä, sitä saa mitä tilasi. Ainoastaan veetutus on syvä siitä, että veroja joutuu maksamaan tyhjästä ja palkkoja maksamaan ylen ilkeälle ja ammattitaidottomalle roskaväelle.
- Anonyymi
Yle itsevaltaisena käyttää kyykytysmetodia ja pelolla kansan johtamista. Kukaan ei enää uskalla sanoa mitään kun IsoVeli valvoo ankarasti mitä ajatellaan. Onko tämä siis maan nimeltä Suomi nykytapaa? Unkarin ja Usan opit on imetty, jep.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585535Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1774482En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163932Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k423499- 513471
- 603243
- 103070
- 272672
- 462297
- 392256