Raha sanelee, kuka kelpaa ja kuka hylätään

Anonyymi-ap

Näin se on ollut aina ja näin se tulee aina olemaan. Ei kannata uskoa romanttista potaskaa p*skafilmeistä.

62

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sun sydän ihan katki poikki. Kyllä tulee joku uusi vielä.

• Anonyymi

Minusta hyvä ymmärtää, että jos toinen kokee sinut rasitteeksi itselleen, eihän sellainen voi kantaa kovin pitkälle. Mutta jos toinen saa sinusta paljon hyvääkin kokemaa samalla, on hän valmiimpi joustamaan kaikessa sinun suhteen? Kaikki on suhteellista ja markkinat voivat siinäkin olla vaikuttamassa lopputulemaan?

Jere Karalahtea kun seuraa, joku siinä miehessä vetää naisia puoleensa, vaikka on moneen kertaan epäonnistunut elämässään. Aina löytyy joku uusi yrittäjä, joka haluaa uskoa siihen, että hän on pelastaja miehelle, jonka kosketuksesta kaikki muuttuu kullaksi tai hyväksi? Mut totuus taitaa olla jotain muuta, Jeren lupailut heille ovat bluffia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta hyvä ymmärtää, että jos toinen kokee sinut rasitteeksi itselleen, eihän sellainen voi kantaa kovin pitkälle. Mutta jos toinen saa sinusta paljon hyvääkin kokemaa samalla, on hän valmiimpi joustamaan kaikessa sinun suhteen? Kaikki on suhteellista ja markkinat voivat siinäkin olla vaikuttamassa lopputulemaan?

Jere Karalahtea kun seuraa, joku siinä miehessä vetää naisia puoleensa, vaikka on moneen kertaan epäonnistunut elämässään. Aina löytyy joku uusi yrittäjä, joka haluaa uskoa siihen, että hän on pelastaja miehelle, jonka kosketuksesta kaikki muuttuu kullaksi tai hyväksi? Mut totuus taitaa olla jotain muuta, Jeren lupailut heille ovat bluffia?

Mitkä ihmeen markkinat. Rakastuttiin rakennettiin yhdessä tulevaisuus molemmat osallistuu kykyjensä mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä ihmeen markkinat. Rakastuttiin rakennettiin yhdessä tulevaisuus molemmat osallistuu kykyjensä mukaan.

Vapaiden ihmisten markkinat? Persoona, luonne, status, julkisuusarvo, maine jne? Monet seikat vaikuttaa siihen, oletko kuinka haluttu vapailla ollessasi muille? Toisille ulkoisilla seikoilla on suuri merkitys ja toisilla enemmän ne mitä löytyy kuoren alta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaiden ihmisten markkinat? Persoona, luonne, status, julkisuusarvo, maine jne? Monet seikat vaikuttaa siihen, oletko kuinka haluttu vapailla ollessasi muille? Toisille ulkoisilla seikoilla on suuri merkitys ja toisilla enemmän ne mitä löytyy kuoren alta?

Oot jotenkin kieroutunut ei voi muuta sanoa. Mitä sä täällä tälläistä jauhat. Tää on ikävä palsta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot jotenkin kieroutunut ei voi muuta sanoa. Mitä sä täällä tälläistä jauhat. Tää on ikävä palsta.

Elämän arvoilla on merkitystä, kaikki ei olla luottamuksen arvoisia. Raha ja parempi asema ovat toisille merkityksellisiä, ei kaikille. Raha ja status tuo minusta esille myös niitä huonoja puolia ihmisistä. Siksi olemme erilaisia ja siten monesti ajattelemme eri tavalla asioita.

Me olemme ajattelultaan ja ehkä muutenkin erilaisia ihmisinä, tuskin ymmärtäisimme toisiamme, se tulee jo hyvin esille täällä, että ajattelemme asioista eri tavalla. Samaistumme erilaisten ihmisten jutuista. Kaikki ei tunnu, eikä tarvi tuntuakaan mieleisiltä tyypeiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämän arvoilla on merkitystä, kaikki ei olla luottamuksen arvoisia. Raha ja parempi asema ovat toisille merkityksellisiä, ei kaikille. Raha ja status tuo minusta esille myös niitä huonoja puolia ihmisistä. Siksi olemme erilaisia ja siten monesti ajattelemme eri tavalla asioita.

Me olemme ajattelultaan ja ehkä muutenkin erilaisia ihmisinä, tuskin ymmärtäisimme toisiamme, se tulee jo hyvin esille täällä, että ajattelemme asioista eri tavalla. Samaistumme erilaisten ihmisten jutuista. Kaikki ei tunnu, eikä tarvi tuntuakaan mieleisiltä tyypeiltä.

Lisään, itse olen vain suhteet- polulla ja sieltä sitten kommentoin asioita vapaasti, kaikkia en voi miellyttää, samoinkuin sinäkään. Nyt sattui olemaan ikävä- polun alla aihe johon kommentoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ollaan.Sinä luot kuvaa että kaikki joilla ei ole suuria tuloja eivät ole rakkauden arvoisia tai ovat jotenkin taakkana toiselle. Tuollaisten kanssa minulla ei todellakaan ole mitään yhteistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi meidän pitäisi tulla toimeen. Oot egoistinen ja pinnallinen ihminen. Minä arvostan ihmisiä jotka ovat avarakatseisia ymmärtävät elämää muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ollaan.Sinä luot kuvaa että kaikki joilla ei ole suuria tuloja eivät ole rakkauden arvoisia tai ovat jotenkin taakkana toiselle. Tuollaisten kanssa minulla ei todellakaan ole mitään yhteistä.

Ei pidä paikkaansa, minulla on läheisissä hyvin toimeentulevia. Huomannut ihmisissä sen, että ymmärtäminen vaatii aina myös halua siihen. Periaatteita on hyvä olla. Itse olen auttavainen ja luotettava, sekä lojaali heille joita arvostan.

Etäännytän itseni helposti heistä, jotka eivät synnytä sitä hyvää, jota kaipaan ihmisissä. Hyväksikäytetty olen ollut hyvä uskoisuuttani välillä, elämä opettaa välillä asioita vähemmän hyvällä tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, minulla on läheisissä hyvin toimeentulevia. Huomannut ihmisissä sen, että ymmärtäminen vaatii aina myös halua siihen. Periaatteita on hyvä olla. Itse olen auttavainen ja luotettava, sekä lojaali heille joita arvostan.

Etäännytän itseni helposti heistä, jotka eivät synnytä sitä hyvää, jota kaipaan ihmisissä. Hyväksikäytetty olen ollut hyvä uskoisuuttani välillä, elämä opettaa välillä asioita vähemmän hyvällä tavalla.

Mulla on myös hyvin toimeentulevia lähipiirissä ihan perheessäni. Kukaan ei ole ikinä katsonut minua alaspäin niinkuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on myös hyvin toimeentulevia lähipiirissä ihan perheessäni. Kukaan ei ole ikinä katsonut minua alaspäin niinkuin sinä.

Älä syötä sanoja toisten suuhun, täällä anonyymit ainoastaan tuovat omia mielikuvia/ mielipiteitä julki. Asiat riitelee enemmän kuin ihmiset. Näin elämä itsellekin opettanut työelämässä.

Tavat toimia eivät ole aina parhaita, silloin hyvä syyttää enemmän tapaa toimia kuin ihmistä, joka toimii annettujen ohjeiden mukaan. Niin tässäkin, eri kokemuspohja muokkaa mielipiteitä ja ymmärrystäkin asioille.

Sinä nuorempana, et ole vielä kokenut asioita, mitkä muokkaa sinunkin mielipiteitä asioissa? Vastoinkäymiset ovat niitä, mitkä opettaa parhaiten selviytymisessä ja miten pärjäät itsesi kanssa silloin.

Parasta on minusta, kun osaa nousta sieltä pohjalta taas pinnalle ja toteaa, että on pystynyt pitämään kiinni niistä periaatteista, jotka kokee itselleen merkityksellisiksi. Itsekin olen maksanut satoja tuhansia euroja oppirahoja pörssissä, jotka opettaa samalla tulevaa tapaa toimia toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä syötä sanoja toisten suuhun, täällä anonyymit ainoastaan tuovat omia mielikuvia/ mielipiteitä julki. Asiat riitelee enemmän kuin ihmiset. Näin elämä itsellekin opettanut työelämässä.

Tavat toimia eivät ole aina parhaita, silloin hyvä syyttää enemmän tapaa toimia kuin ihmistä, joka toimii annettujen ohjeiden mukaan. Niin tässäkin, eri kokemuspohja muokkaa mielipiteitä ja ymmärrystäkin asioille.

Sinä nuorempana, et ole vielä kokenut asioita, mitkä muokkaa sinunkin mielipiteitä asioissa? Vastoinkäymiset ovat niitä, mitkä opettaa parhaiten selviytymisessä ja miten pärjäät itsesi kanssa silloin.

Parasta on minusta, kun osaa nousta sieltä pohjalta taas pinnalle ja toteaa, että on pystynyt pitämään kiinni niistä periaatteista, jotka kokee itselleen merkityksellisiksi. Itsekin olen maksanut satoja tuhansia euroja oppirahoja pörssissä, jotka opettaa samalla tulevaa tapaa toimia toisin.

Mistä sinä minun iänkin muka tiedät? Olen kokenut sellaisia vastoinkäymisiä jotka kasvattaa paljon enemmän kuin joku rahan menetys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt hänet kerran, kun puhui puhelimessa ja työnsi lastenvaunuja. Hän on tosi karismaattinen ja urheilullinen mies. En yhtään ihmettele, että naiset ihastuvat.
        *sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä minun iänkin muka tiedät? Olen kokenut sellaisia vastoinkäymisiä jotka kasvattaa paljon enemmän kuin joku rahan menetys.

Päättelen sinun ikäsi sinun tavasta ajatella asioita, niissä ei ole vielä sitä syvyyttä, mitä tulee kokemusten myötä. Tämä toteamus, mistä ei tarvetta loukkaantua. Nuorilla ei vaan ole elettyä elämää ja kokemia, jotka muokkaa samalla ihmisiä muuksi kuin olivat aiemmin.

Vanhempana sitä pohtii menneitä ja ottaa oppia kokemastaan, ihmiset voivat muuttua paremmaksi myös hyvien keskustelujen kautta ym. Tämä ihan vinkkinä vain sinulle. Minä en tästä saa juurikaan mitään.

Turhauttaa enempi itseä, kun asioista kirjoittaminen enempi väittelyä vain, mikä ei johda yhtään mihinkään. Syvyys tulee ajatuksiin iän myötä. Sinullekin vielä tulevaisuudessa. Nyt elät vielä väittely vaihetta elämässäsi. Ymmärtäminen "syvällisempi" tulee myöhemmin. Näin oletan sinusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päättelen sinun ikäsi sinun tavasta ajatella asioita, niissä ei ole vielä sitä syvyyttä, mitä tulee kokemusten myötä. Tämä toteamus, mistä ei tarvetta loukkaantua. Nuorilla ei vaan ole elettyä elämää ja kokemia, jotka muokkaa samalla ihmisiä muuksi kuin olivat aiemmin.

Vanhempana sitä pohtii menneitä ja ottaa oppia kokemastaan, ihmiset voivat muuttua paremmaksi myös hyvien keskustelujen kautta ym. Tämä ihan vinkkinä vain sinulle. Minä en tästä saa juurikaan mitään.

Turhauttaa enempi itseä, kun asioista kirjoittaminen enempi väittelyä vain, mikä ei johda yhtään mihinkään. Syvyys tulee ajatuksiin iän myötä. Sinullekin vielä tulevaisuudessa. Nyt elät vielä väittely vaihetta elämässäsi. Ymmärtäminen "syvällisempi" tulee myöhemmin. Näin oletan sinusta.

En mikään vanhus ole mutta kuitenkin 40. Aloitus on mielessäni sen verran ala arvoinen ja lapsellinen että en näe vaivaa pohtia sitä syvällisesti. Äläpä oleta yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt niin monta hömppärakkautta lähipiissä ettei tuo sinun väittämä voi pitää paikkansa. Esim koko ikänsä rahaa palvonut mies jättää koko omaisuutensa exälle ja lähtee uuden matkaan. Se että itse ole ikinä kokenut aitoa rakkautta ei tarkoita ettei muut olisi kokeneet. Olet kasvanut ympäristössä jossa palvotaan rahaa. Itse olen kasvanut ympäristössä jossa rakkaus tärkeintä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt niin monta hömppärakkautta lähipiissä ettei tuo sinun väittämä voi pitää paikkansa. Esim koko ikänsä rahaa palvonut mies jättää koko omaisuutensa exälle ja lähtee uuden matkaan. Se että itse ole ikinä kokenut aitoa rakkautta ei tarkoita ettei muut olisi kokeneet. Olet kasvanut ympäristössä jossa palvotaan rahaa. Itse olen kasvanut ympäristössä jossa rakkaus tärkeintä.

Tarkennan vielä, että kokemukset pelkästään ei ole se juttu, vaan miten osaat tai opit niitä käsittelemään? Niistä voi oppia tai ne voivat viedä syvemmälle suohonkin?Vastoinkäymisistä voi oppia käsittelemällä ne hyvällä tavalla tai huonolla tavalla, jolloin ne ovat enempi haitaksi kuin hyödyksi.

Jos ymmärrät mitä tällä tarkoitan. Luotto ystävä voi olla tässä myös monella tapaa hyvästä, jos sellainen on olemassa. Terapeutin roolissa, kun tunnette toisenne hyvin apu on todella iso juttu. Miten hyvin osaat käsitellä asioita, jotka herättää sinussa ristiriitaisia tunteita?

Omaatko itsekritiikkiä omasta tekemisestä, osaatko asettua toisen asemaan jne. Vastuuttomia kohdanneena ollut vaikea ymmärtää heidän ajatusmaailmaansa. Raukkamaisuus korostuu heidän tekemisessä. Toimivat epäreilusti, uhriutuvat jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennan vielä, että kokemukset pelkästään ei ole se juttu, vaan miten osaat tai opit niitä käsittelemään? Niistä voi oppia tai ne voivat viedä syvemmälle suohonkin?Vastoinkäymisistä voi oppia käsittelemällä ne hyvällä tavalla tai huonolla tavalla, jolloin ne ovat enempi haitaksi kuin hyödyksi.

Jos ymmärrät mitä tällä tarkoitan. Luotto ystävä voi olla tässä myös monella tapaa hyvästä, jos sellainen on olemassa. Terapeutin roolissa, kun tunnette toisenne hyvin apu on todella iso juttu. Miten hyvin osaat käsitellä asioita, jotka herättää sinussa ristiriitaisia tunteita?

Omaatko itsekritiikkiä omasta tekemisestä, osaatko asettua toisen asemaan jne. Vastuuttomia kohdanneena ollut vaikea ymmärtää heidän ajatusmaailmaansa. Raukkamaisuus korostuu heidän tekemisessä. Toimivat epäreilusti, uhriutuvat jne.

Mitä oikein selität. Vaikuttaa ettet itse ole ihan kartalla mistään anteeksi nyt vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä mikään noista ei kuulu sinulle yhtään mitenkään. Olet asiaton. Miksi yrität jotenkin manipuloida minua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä mikään noista ei kuulu sinulle yhtään mitenkään. Olet asiaton. Miksi yrität jotenkin manipuloida minua?

Sun kokemalle en voi mitään, jos koet sen manipulointina niin se on sun ongelma ei mun? Minä tuon omia kokemia julki vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kokemalle en voi mitään, jos koet sen manipulointina niin se on sun ongelma ei mun? Minä tuon omia kokemia julki vain.

Tuo vaan. Mikä saa sinut luulemaan että minä haluaisin tehdä niin. Varsinkin julkisesti ja sinulle jonka kanssa ajatusmaailma ei kohtaa. Olen tarkka kenelle kerron asioitani. Täällä millekään trolleille ala tilittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt hänet kerran, kun puhui puhelimessa ja työnsi lastenvaunuja. Hän on tosi karismaattinen ja urheilullinen mies. En yhtään ihmettele, että naiset ihastuvat.
        *sivusta

Itselle tämä tulee naisia esittävä yksin monologeja vetävä mies jokseenkin yllätyksenä, että lastenvaunut myisi niillä markkinoilla. No tietäispä ainakin mitä joko nykyiset tai tulevat vuoroviikonloput tekee. Karnevalisoitu

• Anonyymi

Kardiologille käymään.
        Kannattaa aina sydänfilmi tarkistaa.

• Anonyymi

Arvostan kyllä säästeliäisyyttä(=turvallisuus). Muuten teen valinnat sen mukaan, että harva kärsii. Itseni mukaanlukien. Se ei liity rahaan.

• Anonyymi

Katkeran olennon synkkyyttä…ja myrkkyä, huh huh!

• Anonyymi

En kyl usko palstaincelien juttuihin sen enempää ku leffoihinkaan, tsori.

• Anonyymi

Periaatteessa jokainen Incel on naisen kasvattama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaatteessa jokainen Incel on naisen kasvattama

Niin se on Eevan perintö nääs. No ei vaan. Jotkut naiset toden totta kasvattavat ihan itse pettymyksiä sietämättömiä pikkukeisareita joissa ei ole koskaan mitään vikaa

• Anonyymi

Kyllä se vähän niin on. Jos sulla ei ole rahaa, niin miten voisimme lähteä esim. lomamatkalle? Palkkani ei ole niin suuri, että voisin maksella kahden edestä.

• Anonyymi

Raha ratkaisee paljon. Myös onko maksuhäiriöitä, velkaa pikavippiyhtiöille, pelaako uhkapelejä, käyttääkö rahaa viinaan ja päihteisiin, säästääkö. Parisuhte on tärkein taloudellinen sitoumus. Kumppani laskee arvoa tai nostaa elintasoa.

• Anonyymi

Parisuhde on väärällä pohjalla kun "rakkaimpansakin" näkee vain rahana.

• Anonyymi

Ei se, kuinka paljon toisella on rahaa, merkitse. Vaan se, miten sitä käyttää. Sama asia kuin alkoholin kanssa. Jos on peliaddiktiota, pikavippivelkoja, holtitonta rahan käyttöä, sellaisen ihmisen kanssa on turvatonta elää. Ei mulla ole varaa elättää ketään tai maksella toisten velkoja. Mun vararahastot ja vanhuudenturva liittyy siihen, että lapsillani on tulevaisuuden turva. Mieheltä odotan, että pärjää omillaan.
      Naiselta

• Anonyymi

Niin sanelee. Kumpaankin suuntaan.

En halua niin sanottua rikasta miestä, koska heillä yleensä moraali ja arvomaailma kieroutunut. Empatiakyky myös usein hakusessa.

• Anonyymi

Hyvin pitkälle niin, vailla mitään tunteita.

• Juu raha tuo tietyllä tavalla turvaa. Mutta ei siitä muuten niin hyötyä, kun kaikkee jo on.

En oo classista romantiikka juuri filmeistä kattellut. En ees pariisilaista, en tajunnu niiden ideaa. Menihän siinä cherwoodin sateenvarjoissakin lopulta rikkaisiin naimisiin.

• Anonyymi

Eipä oikeastaan. Miehet joihin olen ollut vuosien saatossa rakastunut ovat olleet varallisuudeltaan hyvin eri tilanteissa. Kaikkia heitä on kuitenkin yhdistänyt se, että heillä on ollut elämäntavoitteita ja unelmia sekä halu myöskin työskennellä tavoitteidensa eteen. Lisäksi he ovat olleet ns. kunnollisia ja vastuuntuntoisia. Onnekseni renttuilu ei vetoa minuun tippaakaan.

• Anonyymi

Kyllä tosi naiset rahan arvon tietää...en kiellä, mutta kyllä miehen pitää tietää milloin nainen on ja roikkuu pelkän omaisuuden perässä. Komppaan suhdetta naiseen joka tuntee muutakin kuin vain pelkän maallisen mammonan tuijottamiseen. Uskon kylläkin siihen, että olen hänet löytänyt ja matkamme on alkanut. Sinulle kultaseni!

• Anonyymi

Taloudellinen tilanne ja rakkaus tietysti. Nuo ei poissulje toisiaan.

• Anonyymi

Varmasti noin, jos pyörii rahaa palvovissa piireissä.

• Anonyymi

musiikkijuttuja niin entä joku GNR N*ovembrt Tain.

• Anonyymi

jotkut niin Houston , TX just try to stay clear on thoser klan people

• Anonyymi

Joo pysykää poissa ääri ilmiöistä,todellakin

• Anonyymi

Jos raha ajaa rakkauden edelle niin haluatko edes sellaista rakkautta?

• Anonyymi

Kyselet tältä rauhattomuutta purkavalta äijältä taas aika utopistisia ja älyttömiä. Juuri sinun luulisi misogyynina peesaavan ko äijän katkeraa ajattelua naisista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyselet tältä rauhattomuutta purkavalta äijältä taas aika utopistisia ja älyttömiä. Juuri sinun luulisi misogyynina peesaavan ko äijän katkeraa ajattelua naisista

Ja siellä se toinen katkera yrittää henkilöidä näitä yleisiä mielipiteitä hän haukkuu miehiä kohta skoudet hakee

• Anonyymi

Kuka on väittänyt että raha ajaa rakkauden edelleen? Rakkaus kulkee rinnalla, ei raha poissulje rakkautta. Mutta jos ei ole rahaa, ei sekään poissulje rakkautta, mutta poissulkee ihmisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siellä se toinen katkera yrittää henkilöidä näitä yleisiä mielipiteitä hän haukkuu miehiä kohta skoudet hakee

Jotenkin tavallaan jopa hellyttävä tällainen tiivitaavin aherrus, mitä ei ole se etsitään

• Anonyymi

Kyllä se on haju mikä ratkasee.Pskan haju.

• Anonyymi

hauska pepli joku cherrmaster... niin no jotkut tytöt siis niin hauskoja ällös ole tyhmä kuin joku Teuvo

• Anonyymi

Väitän et moni mies on yrittänyt tehdä vaikutuksen naiseen rahalla tai omaisuudella ja ajatellut, nainen voi vaikka rakastua häneen. Rakkautta ja rahaa ei saa koskaan yhdistää toisiinsa. Rakkaus on luonnon suoma voimakas energiavirtaus ihmisessä, eikä luonto ja tunteet tajua ihmisen luomasta rahasta mitään, joten et voi rahalla saada kenenkään tunteita rakkaudeksi muuttumaan jos sinun oma persoona ja luonne ei sitä rakkauden tunnetta saa aikaiseksi. Uskon et aika moni on käytännön elämässä huomannut tämän asian. Kiitollinen voi toki olla taloudellisesta turvallisuudesta, mutta se on aivan eri asia.

• Anonyymi

Ilman rakkautta ei ole mitään eli rahalla ei tietenkään voi tuota puutetta paikata. Mutta aina on mahdollisuus valita itselleen puoliso joka on taloudellisesti vakaa.

Raha ja rakkaus kulkevat käsi kädessä. Toiset valitsevat rakkauden ja köyhyyden, toiset rakkauden ja talouden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman rakkautta ei ole mitään eli rahalla ei tietenkään voi tuota puutetta paikata. Mutta aina on mahdollisuus valita itselleen puoliso joka on taloudellisesti vakaa.

Raha ja rakkaus kulkevat käsi kädessä. Toiset valitsevat rakkauden ja köyhyyden, toiset rakkauden ja talouden.

Yritin tuossa kertoa et se persoona ja luonne on välttämätön rakastumiseen, mutta ei se poissulje et voi samalla olla rahaa ja omaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä se ole niin mustavalkoista; valitse rikas tai köyhä. Suurin osa ihmisistä on suuri- ja keskituloisia olematta rikkaita ja saavat kaiken tarpeellisen hankittua. Samoin jos ihmisellä on tarpeeksi omaisuutta, muuttaako se tilannetta vaikka olisi miljoonia lisää.

• Anonyymi

oletko tyhmä kuin jo9ku Teuvo=

Teuvo-inkeri nim4nä

,iyya moom wsjalloåeöo k'mm''lom lim me maååiöat öoollivat erotavpom-

• Anonyymi

Ymmärrätkö itseäsikään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö itseäsikään!

Olet näköjään yksisarvinen keskittänyt tarmosi tähän palstasedän narratiiviin. Ihan hyvin vedetty että noin irrationaalinen tapaus vetää korkeasti koulutettua humanistista väkeä ihan kuusnolla

• Anonyymi

Ei välttämättä raha, mutta olen saanut tarpeekseni 50+ katkeroituneista ja kovia elämässään kokeneista, jotka haluavat siirtää kokemaansa eteenpäin.

• Anonyymi

Oletko kohdannut rajallisuutesi? Ymmärrän sinusta sen, että olet aika kapeakatseinen mielipiteidesi kanssa. Itse en ole katkera, vaikka olenkin 50+ ikäinen. Vääryydet ovat minusta se juttu, jotka synnyttää vastaväittämiä asioista. Katkeruus on enemmän sinun sisällä, kun haluat olla vain loukkava heitä kohtaan, jotka uskaltavat olla eri mieltä kanssasi.

• Anonyymi

Ö-mies haluaa juuri minut

• Anonyymi

Kaikenlaiset Jampat tollasia jaksaa itkeä. Kyllä sut hylätään ihan itsesi takia, ei sen takia että olet köyhä. Rikkaana sua ei jaksaisi sitäkään vähää.

• Anonyymi

On meitäkin harvoja joilla rakkaus menee rahan edelle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      188
      12743
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      49
      4679
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      70
      4296
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      216
      3718
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      102
      3514
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      100
      3373
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      2010
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1355
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1070
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      286
      1035
    Aihe