Se ei avaa hallitus hanaa. Hallitusta vastaan lakkoilevat ei ole hallitus kypsiä, eivät osaa maan tilaa, jolle lakot on hallaa. Ainostaan Putinille kelpaa Nato-suomen lakot. 3 kuukauden paperitehtaitten lakot mukamas 6 minuutin päivätyö oli liikana sossu ay-johtajalle, jota monesti toi julki. Tuollaisen paikka olisi linnassa, oikealla lailla. Isänmaan vastustaja hänkin. Putinin renki.
Miljardit paloi, AKT vielä mukana, tehtaita meni seis kun ei vetänyt satamat. Nämäkö sitten hallitukseen "pahan ilman linnut" Mitä he hallituksessa ?
SDP eneimmillään 7 % EK vaalissa
21
126
Vastaukset
- Anonyymi
Miljardit paloi, AKT vielä mukana, tehtaita meni seis kun ei vetänyt satamat. Nämäkö sitten hallitukseen "pahan ilman linnut" Mitä he hallituksessa ?
- Anonyymi
Demareita ja manneja ei tulisi koskaan päästää sisätiloihin.
- AnonyymiUUSI
Täysin aaseja.
Jos ajatellaan vasemmiston yleensä vaalimenestystä, niin jos oikein muistan, on joskus -70 luvulla vaalien tulos ollut luokkaa vasemmisto yhtyeensä noin 50% ja loput muille. Mutta nykyään vasurien osuus on pudonnut tuosta puoleen eli yhteensä luokkaa neljännes eli 25% hujakoilla kokonaisuudessaan. Suunta on siis oikea, sillä vasemmisto ei ole koskaan olut kasvattamassa kansantuloa, vaan syömässä sitä ilman työ nimistä vastiketta!
- Anonyymi
Itse juuri kerroit mistä johtuu että kaikki kuppaa. Siis syy äänestäjien.
Anonyymi kirjoitti:
Itse juuri kerroit mistä johtuu että kaikki kuppaa. Siis syy äänestäjien.
Kansa valitsee äänestämällä, muutakaan keinoa ei edes demokratia ole vielä kyennyt kehittämään!
Kyllä demokratia on toistaiseksi ollut se paras eikä kansandemokratia sille ole koskaan pärjännyt!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kansa valitsee äänestämällä, muutakaan keinoa ei edes demokratia ole vielä kyennyt kehittämään!
Kyllä demokratia on toistaiseksi ollut se paras eikä kansandemokratia sille ole koskaan pärjännyt!Mutta kerroit ja ymmärsit miksi nyt menee huonosti.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kerroit ja ymmärsit miksi nyt menee huonosti.
Oikeastihan nyt menee parempaan päin, koska nyt poistetaan noita sosialistien sotkuja ja ollaan menossa pitkälti siihen, jotta omat ansiot riittävät! Alkuun on pientä hommaa, jotta porukka alkaa ymmärtämään ja saadaan sotkun maksettua! Tuo on ainoa terve talouden tyyppi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kerroit ja ymmärsit miksi nyt menee huonosti.
Nykyään vasurien osuus on pudonnut tuosta heidän kulta-ajastaan puoleen eli yhteensä luokkaa neljännes eli 25% hujakoilla kokonaisuudessaan.
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään vasurien osuus on pudonnut tuosta heidän kulta-ajastaan puoleen eli yhteensä luokkaa neljännes eli 25% hujakoilla kokonaisuudessaan.
Noinhan se on mennyt, vielä -60 ja -70 luvuilla vaaleissa vasemmistoon lukeutuvat saivat noin 50% äänistä valtion vaaleissa mutta nyt se on pudonnut puoleen ja on laskussa edelleen. Vasemmisto kuin ei osaa seurata aikaa vaan tukeutuu vain menneeseen joka on jo historiaa!
- AnonyymiUUSI
Extyökkäri kirjoitti:
Noinhan se on mennyt, vielä -60 ja -70 luvuilla vaaleissa vasemmistoon lukeutuvat saivat noin 50% äänistä valtion vaaleissa mutta nyt se on pudonnut puoleen ja on laskussa edelleen. Vasemmisto kuin ei osaa seurata aikaa vaan tukeutuu vain menneeseen joka on jo historiaa!
Siis äänestäjät ei osa seurata. Mutta itse toit hyvin julki mistä kaikki nykyinen johtuu jota itsekin moitit.
- Anonyymi
Lakko SDP.
- Anonyymi
Hallitus hana, hallitus kypsä, yhdys sana...
- Anonyymi
Demareiden äö sama?
Tipale kirjoitti:
Mitä tarkoittaa äö?
Vasemmistolaisittain se lienee ÄlykkyysÖsamäärä joka sopii vain vasemmiston käyttöön, heille kun ÄO on liian vaikeaa ymmärrettäväksi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vasemmistolaisittain se lienee ÄlykkyysÖsamäärä joka sopii vain vasemmiston käyttöön, heille kun ÄO on liian vaikeaa ymmärrettäväksi!
Extyökkärin suvun yhteenlaskettu älykkyysosamäärä on korkeintaan 3.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Extyökkärin suvun yhteenlaskettu älykkyysosamäärä on korkeintaan 3.
1-3
- Anonyymi
SDP eneimmillään 7 %, sekin tekee tiukkaa hagjonneessa puolueessa.
Älkää ainakaan sen takia lakkoilko. - Anonyymi
Mitä he hallituksessa SDP.
- Anonyymi
SDP/vasurit/vihreät kuin "halla". Halla panee, eikä Sannaa nyt tarkoita panoreissujaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006