Kun tulet suomeen matu, perusta yritys niin saat kansalaisuuden?? Hyvin on taas lait keksitty! Kellähän on taas leikannut???? juu perustan yrityksen kun olen saanut kansalaisuuden niin voin siirtyä taas toimeentulon ym. muiden tukien joukkoon!! Kyllä on suomi päättäjät viisaita ihmisiä!!!!! Oma kansa näkee nälkää ja nämä päättäjät tekevät matujen elämän vielä helpommaksi!! KANNATTAISIKO KÄYTTÄÄ VÄHÄN MAALAISJÄRKEÄ!!!
juuupaaa juuupaaa
1
<50
Vastaukset
Kyllä järkeä kannattaa käyttää, sillä ennenkin on asiat ratkaistu ilman sotia! Kun on työttömyyttä on työllisyyden reunaehtoja laskettava jotta olisi helpompaa työllistää. Nykyinen ay järjestelmä ei toimi kuin jatkuvan nousun yhteydessä joten kokojärjestelmä om epäkelpo ja on saanut valtaisen työttömyyden aikaan. Aikoinaan oli paremmat järjestelmät. Kun silloin työttömyys kasvoi liikaa, niin jotta sai korvauksen piti osallistua HÄTÄAPUTYÖHÖN jossa teetettiin yleensä ruumiillista työtä ulkosalla. Tehtiin teitä, rautateitä ja paljon muutakin ja onhan nytkin huonokuntoisia teitä ja lisää rautatietäkin tarvittaisiin kun läntistä raideleveyttä kaivataan paljonkin. Kyllä hommia keksitään kun on työttömiä niitä tekemään. Siitä yhteiskunta hyötyisi enemmän kuin kotona makuuttamisesta ja terveyskin paranisi ulkotöissä. Miksi emme palaisi vanhan hyvän toimintatavan pariin? Jopa vasemmisto joskus aikoinaan piti noita hommia parempina kuin kapitalistin palkoilla olemista niin sinne vaan kaikki Vasurien ja SDP:n työttömät kannattajat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006