Rakas mieheni!

Anonyymi-ap

Sinun RAKKAUS ON TÄNÄÄN HYVIN VÄKIVALTAISTA!

Ainut positiivinen asia on se, että ET OLE FYYSISESTI LÄSNÄ!
Minulta olis varmaan OLKAPÄÄ lähtenyt sijoiltaan!

Tuo EI OLE RAKKAUTTA VAAN PAHOINPITELYÄ!

21

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätä se. Älä oo semmosen ilkiön kanssa. Ei tuo ole rakkautta.

• Anonyymi

Miten tuon TELEPATIA MIEHEN JÄTÄT?
        PUUKOTANKO MINÄ TYYNYÄ JA HUUDAN SILLE, ETTÄ : KUOLE PASKA JA ET TUU IKINÄ ENÄÄN TAKAISIN MUSTASUKKAISENA SKITSOAMAAN!!!

• Anonyymi

Mietin just samaa:))

• Anonyymi

Voin toki lisätä, että mitä tein joka sai aikaan tuon VÄKIVALTA KOHTAUKSEN.

Ensin kuuntelin YouTubesta videon pätkän jossa kerrottiin, että KAKSOISLIEKKI rakkaus LIEKKI TEKEE LIEKKITARESTA TUHAT KERTAA KAUNIIMMAN JA HE LOISTAVAT YHDESSÄ JA KUKAAN EI VOI OLLA HUOMAATTA HEIDÄN HEHKUA.

Minähän olin tietenkin tyytyväinen.

Sen jälkeen minä katsoin erään naisen kuvaa ja ajattelin, että EI SE MINUA HAITTAA VAIKKA OLISKIN TUON NAISEN KANSSA!
      Minä ajattelin kaikkea HYVÄÄ HEILLE SEKÄ HEIDÄN SUHTEELLE!

Tuon jälkeen ilmestyi HENKINEN VÄKIVALTAINEN MIES ja minun ajatukset lähti harhailemaan ajassa taaksepäin ja minä olin edelleen sitä mieltä, että EI SE MINUA VAIKKA MIES OLISKIN SEN TOISEN NAISEN KANSSA, KOSKA MINÄ MUISTIN JO EILEN ILLALLA YHDEN ASIAN JOKA LIITTYI TUOHON NAISEEN!

Minähän tietenkin FIKSUNA LASKIN, että MINÄ SENTÄÄN TIENAAN VIELÄ PAREMMIN JOS MIEHENI ON VAIHTANUT MINUT VAIMONA TUOHON NAISEEN!

VIESTI TULI HYVIN TURJAKE LURJUKSELTA PERILLE, ETTÄ : MINÄ TEEN SINUSTA VAIKKA KÄDETTÖMÄN JA ILMOTAN, ETTÄ MINÄ HOIDAN ITSE TÄMÄN INVALIIDIN KORVAUKSENA NIIN SE LOPETTAA NUO AJATUKSET JOISSA MINÄ OLEN JONKU TOISEN NAISEN MIES!!!

Ihme äijä jolle EI KELPAA EDES NAINEN JOKA ON MINUSTAKIN PALJON PAREMPI NAINEN MITÄ MINÄ.
      Nämähän on sentään HUOMATTAVASTI KAUNIIMPIA mitä NE NAISET JOIDEN KANSSA NETISSÄ OLIT KUVISSA.
      Minulle laittoi viestinä jotain muuta ja hengailin aina naisten kanssa. Hänen naiset netissä olivat kyllä kaikkea muuta, kun SOPIVIA HÄNELLE kaikkien niiden juttujen jälkeen mitä hän minulle kertoi.
      Minä olin sitä mieltä tuolloin, että ITSEPPÄ TIEDÄT JA MINÄ PIDÄN PÄÄNI SEKÄ PUHDISTAN OMAN MAINEENI SEKÄ KUNNIAN, KOSKA ERONNEENA JÄTETTYNÄ NAISENA ERONNEIDEN SEKÄ JÄTETTYJEN MIESTEN KANSSA TAPAILU SEKÄ SOMESSA KESKUSTELU OLI KUNNIANLOUKKAUS!
      EI MINULLA KIINNOSTA VIELÄKÄÄN TOISTEN NAISTEN MIEHET, MUTTA JOS MIES ON ITSE NOIN TYHMÄ, ETTÄ VALEHTELEE PÄIN NAAMAA MINULLE JA OMALLE VAIMOLLEEN NIIN SIINÄ KÄY NIIN, ETTÄ MIEHESTÄ TULEE MINUN MIES JA HÄNEN VAIMONSA LOUKKAA MEIDÄN MOLEMPIEN KUNNIOITA!

• Anonyymi

Lisään, että MIEHEN VAIMO MENETTÄÄ KAIKEN MITÄ HE OVAT AVIOLIITON AIKANA SAANEET YHTEISTÄ OMAISUUTTA KASAAN!
        HÄN SAA VAATTEENSA JA HENKILÖKOHTAISET TAVARANSA, MUTTA HÄN TOKI SAA KUNNIAN VIEDÄ SELLAISETKIN HUONEKALUT MUKAAN JOITA MINÄ EN HALUA MEIDÄN YHTEISESSÄ KODISSA PITÄÄ!
        JOS HÄN EI NIITÄ SOVINNOLLA HUOLI NIIN HÄN SYYLLISTYY SYRJINTÄÄ SEKÄ LOUKKAA TÖRKEÄSTI MINUN KUNNIAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, että MIEHEN VAIMO MENETTÄÄ KAIKEN MITÄ HE OVAT AVIOLIITON AIKANA SAANEET YHTEISTÄ OMAISUUTTA KASAAN!
        HÄN SAA VAATTEENSA JA HENKILÖKOHTAISET TAVARANSA, MUTTA HÄN TOKI SAA KUNNIAN VIEDÄ SELLAISETKIN HUONEKALUT MUKAAN JOITA MINÄ EN HALUA MEIDÄN YHTEISESSÄ KODISSA PITÄÄ!
        JOS HÄN EI NIITÄ SOVINNOLLA HUOLI NIIN HÄN SYYLLISTYY SYRJINTÄÄ SEKÄ LOUKKAA TÖRKEÄSTI MINUN KUNNIAA!

Mitähänse mökki tuohon sanoo?olethan sinä paljon jo vienyt täältä,murtautumalla ilman lupaa toisten asuntoihin!olis Olga jo maksun aika!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähänse mökki tuohon sanoo?olethan sinä paljon jo vienyt täältä,murtautumalla ilman lupaa toisten asuntoihin!olis Olga jo maksun aika!

Suomen laki!👆 sulla taitaa olla psykoosit tulella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisten Mökeille sulla ei ole mitään asiaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kyllä niin vahva todiste siitä, että ex-mieheni vaimonsa kanssa jatkaa minun VAINOAMISTA KUNNIALLISESTI ja suojelevat edelleen ex-mieheni ensimmäistä vaimoa joka on venäläinen.

Minä ihmettelenkin sitä unta jossa ex-mieheni vaimo ilmoitti olevansa raskaana.
        Jätin kertomatta mitä tapahtui sen jälkeen, kun heräsin ja aloin lukemaan tapojeni mukaan netistä UUTISIA.
        Jostain kumman syystä ENSIMMÄINEN UUTINEN liittyi aiheeseen ” Leski käy KALLIIKSI PERILLISILLE, koska hän saa jäädä ilmaiseksi asumaan perillisen asuntoon ja maksattaa kaikki hänelle. ”
        Perillisen pitää osallistua vaikka TALON REMONTTIIN jos leski päättää, että hän haluaa remontoida koko talon.
        Perillinen joutuu velka vastuuseen vaikka hän EI EDES HALUAISI ELÄÄ isän/äidin UUDEN PUOLISON KANSSA JOKA SAA TALOUDELLISTA HYÖTYÄ KOKOAJAN JA HÄNEN PITÄÄ MAKSAA VIELÄ SIITÄ, ETTÄ HÄNEN KOTONAAN ASUU NAINEN/MIES JOKA EI VOI EDES SIETÄÄ HÄNEN OMAA ÄITIÄ/ISÄÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kyllä niin vahva todiste siitä, että ex-mieheni vaimonsa kanssa jatkaa minun VAINOAMISTA KUNNIALLISESTI ja suojelevat edelleen ex-mieheni ensimmäistä vaimoa joka on venäläinen.

Jätin kertomatta mitä tapahtui sen jälkeen, kun heräsin ja aloin lukemaan tapojeni mukaan netistä UUTISIA.
        Jostain kumman syystä ENSIMMÄINEN UUTINEN liittyi aiheeseen ” Leski käy KALLIIKSI PERILLISILLE, koska hän saa jäädä ilmaiseksi asumaan perillisen asuntoon ja maksattaa kaikki hänelle. ”
        Perillisen pitää osallistua vaikka TALON REMONTTIIN jos leski päättää, että hän haluaa remontoida koko talon.
        Perillinen joutuu velka vastuuseen vaikka hän EI EDES HALUAISI ELÄÄ isän/äidin UUDEN PUOLISON KANSSA JOKA SAA TALOUDELLISTA HYÖTYÄ KOKOAJAN JA HÄNEN PITÄÄ MAKSAA VIELÄ SIITÄ, ETTÄ HÄNEN KOTONAAN ASUU NAINEN/MIES JOKA EI VOI EDES SIETÄÄ HÄNEN OMAA ÄITIÄ/ISÄÄ!

Lisään, että minä ainakin HALUAN OMAT LAPSENI ISIENSÄ UUSIEN IHANIEN VAIMOJEN ORJUUDESTA SEKÄ ELATUSVELVOLLISUUDESTA POIS, KOSKA HEITÄ SYRJITÄÄN JO MUUTENKIN SILLÄ PERUSTEELLA, ETTÄ MINÄ OLEN HEIDÄN ÄITINSÄ JA LOUKKAAN HEIDÄN ISIEN NYKYISTEN SEKÄ ENTISTEN VAIMOJEN KUNNIOITA!
        Ex-vaimoksi lasketaan myös nainen jonka kanssa miehellä on yhteinen lapsi. Lapsi on rintaperillinen vaikka hänen vanhemmat EIVÄT OLE TEHNEET MUUTA, KUN KERRAN HARRASTANEET SEKSIÄ JOSTA LAPSI ON SAANUT ALKUNSA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, että minä ainakin HALUAN OMAT LAPSENI ISIENSÄ UUSIEN IHANIEN VAIMOJEN ORJUUDESTA SEKÄ ELATUSVELVOLLISUUDESTA POIS, KOSKA HEITÄ SYRJITÄÄN JO MUUTENKIN SILLÄ PERUSTEELLA, ETTÄ MINÄ OLEN HEIDÄN ÄITINSÄ JA LOUKKAAN HEIDÄN ISIEN NYKYISTEN SEKÄ ENTISTEN VAIMOJEN KUNNIOITA!
        Ex-vaimoksi lasketaan myös nainen jonka kanssa miehellä on yhteinen lapsi. Lapsi on rintaperillinen vaikka hänen vanhemmat EIVÄT OLE TEHNEET MUUTA, KUN KERRAN HARRASTANEET SEKSIÄ JOSTA LAPSI ON SAANUT ALKUNSA.

Sinä gubbe taidat olla heidän isänsä,koska ilmeisesti et pysty tulla raskaaksi!tai joku muu mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut sinä et gubbee saa mitään,muuten kuin varastamalla!ota vain sieltä teidän pihalta hiekkaa säkkiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annetaanpa tuomarille nämä lauseet,tää on rikollinen loukkaus jauhkailu! Joko olet Niuvassa!näyttää olevan muumit epäjärjestyksessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et onneks kuulu meidän elämään ja me elämme suomen lakien mukaan!sinä olet häirikkö!

• Anonyymi

Sitten täällä vielä puhutaan, että taitaa olla parempi että pysyt sen siippasi kanssa… ihmiset ei yhtään tajua kuinka pahasti asiat voi olla.

Tsemppiä sinulle. Itselleni on neuvottu turvataloon meneminen. Ja tee se rikosilmoitus.

❤️

• Anonyymi

Onko poliisi käynyt selvittämässä riitoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko poliisi käynyt selvittämässä riitoja.

On.

• Anonyymi

Miksi joulupukki meni psykiatrille?
      -hän ei enää uskonut itseensä

--

Kolmen vuoden psykiatrisen hoidon jälkeen psykologille selvisi, että mies joka väitti katsovansa kaikkea ulkopuolelta
      -olikin ikkunanpesijä

• Anonyymi

Haluan miehesi luokseni. Hän on niin komea.

• Anonyymi

Sul on piiiiiitkä olkapää jos ukko on jossain muualla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      269
      18301
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10510
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      388
      7043
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      70
      6015
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      41
      4646
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3414
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      120
      3002
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2535
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      32
      2224
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      28
      2068
    Aihe