Ei hallitus luo työpaikkoja!

Anonyymi-ap

Tämä on syytä muistaa!

28

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

LAIHOKIN TUNNUSTI: EMME VOI MITÄÄN

• Vain tuottavat yritykset luovat tuottavia työpaikkoja joita me todella tarvitsemme. On siis lisättävä yritysmaailman vaikutusvaltaa yrityselämässä! Ay mafia joka siellä haluaa olla mestari ei ole siinä onnistunut tuloksen kasvatuksen suhteen koskaan mutta konkurssien luojana sillä on mestarin arvosana!

• Anonyymi

Tehtaat luo työpaikkoja nämä yksinyrittäjät ei pysty työ,lisätään keän ilman sossutukia/palkkatuki

• Anonyymi

• Anonyymi

Oliskohan Suomen teollisuusjohtajillakin "mestarin arvosana" mitä tulee yrityksen johtamistaitoihin:

Näillä sivuilla mollataan politiikkoja ja ns AY mafiaa mutta ovatko nuo Suomen yritysjohtajat sitten "huippuja" ja todellisia visionäärejä viimeisen päälle: Nokian Ollila pisti suomalaisen suuryrityksen päreiksi 10 vuodessa kun Nokian ylin johto nauroi kippurassa kun tuotekehitysinsinööri ehdotti kosketusnäyttöä älypuhelimiin, Soneran Relander maksoi 2000 luvulla Saksan umts-toimiluvista tuntuvat 4,3 miljardia euroa vain todetakseen ne pari vuotta myöhemmin arvottomiksi. Ja myös Fortumin Uniper-kaupan aikana Fortumin toimitusjohtaja toimi Pekka Lundmark ja hallituksen puheenjohtaja oli Sari Baldauf, molemmat Nokia-taustaisia johtajia. Lundmark perusteli Uniper-ostoa vuonna 2017 toteamalla investoinnin vahvistavan molempien yhtiöiden mahdollisuuksia edistää Euroopan energiajärjestelmän muutosta. – Uskon, että kaikki sidosryhmät hyötyvät tästä, Lundmark sanoi Fortumin pörssitiedotteen mukaan.Sotahistorian asiantuntija Emil Kastehelmi antaa säälimättömän arvionsa energiayhtiö Fortumin kyvystä maailmanpoliittiseen riskiarvioon. – Fortumissa ei ole kykyä edes alkeelliseen geopoliittiseen riskianalyysiin , Kastehelmi kirjoittaa Twitterissä.

Tietääkseni Nokian Ollilla ei kuulunut AY-mafiaan!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Tehtaat luo työpaikkoja nämä yksinyrittäjät ei pysty työ,lisätään keän ilman sossutukia/palkkatuki

Tehtaiden ja yksinyrittäjien väliin mahtuu huisi määrä yrityksiä joissa on muutamasta sataan palkattua työntekijää. Itsekin olin noin 30 viimeistä työvuotenani yrityksessä joka pärjäsi ilman apuja noin tusinan työntekijän voimin. Se jatkaa ilman minua edelleen jatkaen alalla jonka se oli aikoinaan valinnut toimialakseen. Olin siinä yrityksessä asemassa, jossa olin selvillä sen talouden kulusta!

Olet siis joko tyhmä, tietämätön tai ymmärtämätön oman valintasi mukaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Isäni aikoinaan oli yksinyrittäjä eikä tarvinnut sen enempää sossu kuin palkkatukiakaan. Sitä vaan pitää oppia hoitamaan taloutensa tulojen puitteissa. Häneltä itse olen oppinut pitämään huolen siitä, ettei rahat lopu.

Olin itse osakas pienyrityksessä, jota olin perustamassa ja jossa työskentelin viimeiset noin 30 työvuottani. Emme mekään tarvinneet tukiaisia vaan tulomme toimeen mainiosti sillä mitä yrityksen toiminta tuotti.

Oikealla toimialallaan toimiva yritys joka vielä kykenee viemään osan tuotannostaan ulkomaille pärjää kyllä, jos sen hallinto on edes hieman kärryillä siitä miten homma sujuu.

Et siis tuntene asiaa lainkaan omakohtaisesti, vaan tukeudut joihinkin petollisiin tiedottajiin.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Isäni aikoinaan oli yksinyrittäjä eikä tarvinnut sen enempää sossu kuin palkkatukiakaan. Sitä vaan pitää oppia hoitamaan taloutensa tulojen puitteissa. Häneltä itse olen oppinut pitämään huolen siitä, ettei rahat lopu.

Olin itse osakas pienyrityksessä, jota olin perustamassa ja jossa työskentelin viimeiset noin 30 työvuottani. Emme mekään tarvinneet tukiaisia vaan tulomme toimeen mainiosti sillä mitä yrityksen toiminta tuotti.

Oikealla toimialallaan toimiva yritys joka vielä kykenee viemään osan tuotannostaan ulkomaille pärjää kyllä, jos sen hallinto on edes hieman kärryillä siitä miten homma sujuu.

Et siis tuntene asiaa lainkaan omakohtaisesti, vaan tukeudut joihinkin petollisiin tiedottajiin.

Taas kahdella nimimerkillä ? Kyllä otuksen huimapyörä heittää tosi pahasti !

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Isäni aikoinaan oli yksinyrittäjä" Kyllä vain. Tunnettiin ahkerana pontikankeittäjänä ja myyntikin pelasi oman juopottelunsa ohessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Taas kahdella nimimerkillä ? Kyllä otuksen huimapyörä heittää tosi pahasti !

Et näköjään kykene mitään sanomaan työpaikkojen tuottamisesta! Annat vaan mielikuvituksesi pörrätä!

Olet siis sitä mieltä myös, ettei Suomeen mahdu kuin yksi ajatteleva henkilö! Jos toinen on lisäkseni, niin se ei ole mahdollista mielestäsi vaikka väliin täälläkin kinastelet itsesi kanssa!

• Anonyymi kirjoitti:

"Isäni aikoinaan oli yksinyrittäjä" Kyllä vain. Tunnettiin ahkerana pontikankeittäjänä ja myyntikin pelasi oman juopottelunsa ohessa.

Et näköjään lainkaan tuntenut isääni! On äärest' tyhmää lähteä väittämään ihmisistä jotain mistä ei mitään tiedä. Olet oikea valheen ja väärän tiedon lähde, kuten Lyylit yleensäkin. Voin kertoa, että yksi hänen työkeikoistaan oli olla Cortinan olympialaisten huoltojoukoissa mukana. En usko siellä pontikan keiton olleen missään tärkeässä asemassa!

Saat hävetä tyhmyyttäsi ja jättää sen pontikkasi vähemmälle josko vielä järki palaisi!

• Anonyymi

Muta hallitus jakaa sosiaalietuutta rikkaille yrityksille ilman tarvetta

Siis kansan rahaa rikkaille sosiaalietuutta mutta ei hyväksy etuutta ruokaan köyhälle

Mikä kaksinaismosraalii

• Anonyymi

Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt

Ei kokoomus eläkettä haluu antaa , vaan poistaa ne.

Ex työkkäei ihannoi hallitusta joka haluu poistavat hänen Ainoan tulonsa.

Aika outo tapaus.Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt

Ei kokoomus eläkettä haluu antaa , vaan poistaa ne.

Ex työkkäei ihannoi hallitusta joka haluu poistavat hänen Ainoan tulonsa.

Aika outo tapaus.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Et näköjään lainkaan tuntenut isääni! On äärest' tyhmää lähteä väittämään ihmisistä jotain mistä ei mitään tiedä. Olet oikea valheen ja väärän tiedon lähde, kuten Lyylit yleensäkin. Voin kertoa, että yksi hänen työkeikoistaan oli olla Cortinan olympialaisten huoltojoukoissa mukana. En usko siellä pontikan keiton olleen missään tärkeässä asemassa!

Saat hävetä tyhmyyttäsi ja jättää sen pontikkasi vähemmälle josko vielä järki palaisi!

" Voin kertoa, että yksi hänen työkeikoistaan oli olla Cortinan olympialaisten huoltojoukoissa mukana krapularyyppyjen valmistajana. Ja pontikasta sai oikein hyvät ja tehoavat, etenkin kun isäni ne itse valmisti".

• Anonyymi kirjoitti:

Muta hallitus jakaa sosiaalietuutta rikkaille yrityksille ilman tarvetta

Siis kansan rahaa rikkaille sosiaalietuutta mutta ei hyväksy etuutta ruokaan köyhälle

Mikä kaksinaismosraalii

Siis mitä sosiaalietuutta rikkaille jaetaan? Mitä ovat rikkaat? Kerro ihmeessä! Onko satanen taskussa rikas vai pitääkö olla koko tonni vai miljoona?

Miksi sinun rikkaasi on rikas? Miten hän on rikkautensa saanut koottua? Miksi sinä et ole rikas, vai oletko?

Minulle rikas on hieman outo määre vaikka kerran olin 2 viikkoa miljonäärikin kun ennen euroaikaa matkustin Italiaan ja reilun 2000 mk kun vaihtoi liiroiksi niin niitä sai yli miljoonan verran. Periaatteessa vieläkin olen miljonääri kun lasketaan rahavarani senteissä.

Ilman varakkaita et edes pysyisi hengissä, pitäähän jonkun perustaa ne yritykset jotka sitten meitä elättävät ja ei niitä mistään ilmaiseksi sada, oletko huomannut?

• Anonyymi

Ei mutta rahoittaa ja antaa tukia sekä perustaa hyväveli työpaikkoja..

• Anonyymi

Kyllä se vain luo ja juuri yritystukien kautta sekä poliittisia suhteita luomalla kuten jäämurtaja kauppa näyttää toteen .S sitten on kyvyistä kiinni kuinka yritys tuet suunnataan ja vastuullistetaan jotta ne toimivat toivotulla tavalla. Sinänsä vain sattumanvaraisesti jakaminen ja kädet ristimällä toimiminen ei niitä tuo. Myös verotuksen kohdistamisella on investointeihin vaikuttava vaikutus, joten poliittisilla päätöksillä on keskeinen vaikutus yritysten toimimiseen ja perustamiseen Suomessa, sekä sen myötä työllisyyteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vain luo ja juuri yritystukien kautta sekä poliittisia suhteita luomalla kuten jäämurtaja kauppa näyttää toteen .S sitten on kyvyistä kiinni kuinka yritys tuet suunnataan ja vastuullistetaan jotta ne toimivat toivotulla tavalla. Sinänsä vain sattumanvaraisesti jakaminen ja kädet ristimällä toimiminen ei niitä tuo. Myös verotuksen kohdistamisella on investointeihin vaikuttava vaikutus, joten poliittisilla päätöksillä on keskeinen vaikutus yritysten toimimiseen ja perustamiseen Suomessa, sekä sen myötä työllisyyteen

Yritystukien saaja on monesti verotulojen kärjessä.. ja tuella ostetut hallit saa myydä ..oy yhtiöt jättää velat maksamatta pienyrittäjille vaikka ovat vakavaraisia vuotta ennen konkurssia ,minne rahat katosi yht äkkiä ja laitteet sekä koneet

• Anonyymi

Satonen: Hallitus luo 100 000 uutta työpaikka?+ Kaikkihan tiesivät hänen valehtelevan.

• Anonyymi

Hallitus ei luo uusia työpaikkoja lupauksistaan huolimatta.

• EI hallitus voi luoda uusia työpaikkoja vaan se on yritysten tehtävä. Halliotus voi, jos siis tahtoo, vain muuttaa yritysympäristöä tavalla, joka houkuttelee uusienyritysten perustamiseen.

Esimerkkinä vähentää ay järjestöjen valtaa ja siirtää sitä yrityksille, jotka kuitenkin ovat se taho joka vastaa siitä, paljonko on työpaikkoja tuottamassa varoja yhteiskunnan pyöritykseen. Ay taho on saanut vallan liikaa voimaa työmaailman diktatuuriinsa ja tuhonnut sen kasvuvoimaa!

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

EI hallitus voi luoda uusia työpaikkoja vaan se on yritysten tehtävä. Halliotus voi, jos siis tahtoo, vain muuttaa yritysympäristöä tavalla, joka houkuttelee uusienyritysten perustamiseen.

Esimerkkinä vähentää ay järjestöjen valtaa ja siirtää sitä yrityksille, jotka kuitenkin ovat se taho joka vastaa siitä, paljonko on työpaikkoja tuottamassa varoja yhteiskunnan pyöritykseen. Ay taho on saanut vallan liikaa voimaa työmaailman diktatuuriinsa ja tuhonnut sen kasvuvoimaa!

"EI hallitus voi luoda uusia työpaikkoja"

Mutta tämä nykyinen sinimusta hallitus lupasi luoda 100 000 uutta työpaikkaa. Laittoi lopulta tuon hallitusohjelmaankin. Sillehän kaikki vähänkin järkevät jo nauroi aikaan, varmasti sinäkin. No nyt siis toimillaan saaneet lähes tuon määrän häviämään työpaikoista.

Muistatko ajan kun ay liike, yritykset ja valtiovalta yhdessä sopi suurista suunnista ilman Kokoomusta? Sinimusta hallituksella ei äly riitä tuollaiseen ja sen tulokset tiedetään.

• Anonyymi kirjoitti:

"EI hallitus voi luoda uusia työpaikkoja"

Mutta tämä nykyinen sinimusta hallitus lupasi luoda 100 000 uutta työpaikkaa. Laittoi lopulta tuon hallitusohjelmaankin. Sillehän kaikki vähänkin järkevät jo nauroi aikaan, varmasti sinäkin. No nyt siis toimillaan saaneet lähes tuon määrän häviämään työpaikoista.

Muistatko ajan kun ay liike, yritykset ja valtiovalta yhdessä sopi suurista suunnista ilman Kokoomusta? Sinimusta hallituksella ei äly riitä tuollaiseen ja sen tulokset tiedetään.

Yritykset ja niiden omistajathan pääosin olivat Kokoomusta edustamassa! Ilman oikeistoa sitovaa yhdistystähän koko homma olisi pissinyt alleen.- Vasemmisto ei kykene mihinkään mihin oikeisto ei järjestä rahaa! Ay mafia taas ei saa aikaan kuin kurjuutta työttömyyden avulla! Vaikka nytkin on julmetusti työttömiä niin ei ay mafia ole muuttanut mitään jolla autettaisiin saamaan lisää työpaikkoja! Ay mafia pitää lopettaa ja korvata demokraattisella uudella missä yrityksetkin ovat mukana!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Yritykset ja niiden omistajathan pääosin olivat Kokoomusta edustamassa! Ilman oikeistoa sitovaa yhdistystähän koko homma olisi pissinyt alleen.- Vasemmisto ei kykene mihinkään mihin oikeisto ei järjestä rahaa! Ay mafia taas ei saa aikaan kuin kurjuutta työttömyyden avulla! Vaikka nytkin on julmetusti työttömiä niin ei ay mafia ole muuttanut mitään jolla autettaisiin saamaan lisää työpaikkoja! Ay mafia pitää lopettaa ja korvata demokraattisella uudella missä yrityksetkin ovat mukana!

Mutta miksi nyt ja aina työttömyys kasvaa kun Kokoomus on päättämässä? Eikös EK ja Kokoomus ole se mafia joka ajaa pienen oman joukon etuja välittämättä muista ja yhteiskunnasta. Puhuvat aina pelkkää paskaa lupaillen kaikkea että saavat ääniä että pääsevät tekemään ryöstöjään.

Olen varma ettet sinäkään pysty kertomaan mitään positiivista Suomen historiassa Kokoomuksesta kun ei kukaan muukaan ole pystynyt.

• Anonyymi
        YXKAXEX kirjoitti:

EI hallitus voi luoda uusia työpaikkoja vaan se on yritysten tehtävä. Halliotus voi, jos siis tahtoo, vain muuttaa yritysympäristöä tavalla, joka houkuttelee uusienyritysten perustamiseen.

Hallitus ei todellakaan voi luoda uusia työpaikkoja, se voi ainoastaan luvata luovansa niitä niin kuin käytäntö on osoittanut.

• Anonyymi

Kummallista että tuollaisia Satos-valeita ylipäänsä päästettiin julkisuuteen asti

• Mitä valheita ja mikä olisi se sinin totuutesi? Laita nyt perustelut myös jos syytät!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Mitä valheita ja mikä olisi se sinin totuutesi? Laita nyt perustelut myös jos syytät!

Eihän tuo ketään syyttänyt. Totesi vaan totuuden. Taidat olla Kokoomuksen vaalikarjaa joka ei itse osaa ajatella, ja uskontokin lopulta kieltää oman ajattelun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      51
      2327
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      93
      2038
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      91
      2010
    4. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1827
    5. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1751
    6. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      502
      1596
    7. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      3
      1555
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      50
      1387
    9. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      38
      1297
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      75
      1289
    Aihe