on nähtävä vaivaa
Tiimalasi vartalon eteen
32
434
Vastaukset
- Anonyymi
Sivistyksen eteen myös.
- Anonyymi
Näit vaivaa ja asetit tiimalasin vartalon eteen vai mitä tämä aloitus tarkoittaa?🤔 Oliko painava tiimalasi vai miksi niin vaivalloinen?
- Anonyymi
Ihmeellinen viisastelija mies oot.😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellinen viisastelija mies oot.😠
Olen kyllä viisasteleva nainen. Kera tiimalasin.⏳️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä viisasteleva nainen. Kera tiimalasin.⏳️
Onko sun tiimalasi vartalon edessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin sen niin piiloon, että viesti poistettiin.🙄⏳️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on tiimalasivartalo niin ei tarvii tiimalasia vartalon eteen sovitella :)
sivu-uuno
- Anonyymi
Riippuu myös rakenteesta, ei kaikki pysty ikinä saamaan sellaista. Tarvii leveän lantion ja rasva ei saa kerääntyä vyötärölle. Toki jos luusto on sopiva niin vain pysymällä normaalipainossa saa tiimalasivartalon. Treenillä voi vähän vielä korostaa kurveja, mut ilman oikeaa rakennetta ei onnistu.
- Anonyymi
Tää tiimis lähtee ny sun lakanoist 😘
- Anonyymi
Ja siis ohi, en tod oo mikään tiimis 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis ohi, en tod oo mikään tiimis 🤭
Taidat olla tiinesvartalo sieltä lakanoista poistuessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla tiinesvartalo sieltä lakanoista poistuessa
Ei, me sovittiin ettei tehdä perheenlisäystä 😏 Biologinen kello, you know...
- Anonyymi
Onneksi minulla kaksoisliekki mieheni joka LIEKKINÄ hoitaa minua mieleisekseen.
Minun ei tarvi hänen LIEKKITARENA muuta tehdä, kuin olla vain kotona ja nauttia olosta.
Tänään huomasin, että RINNATKIN on niin, kuin NUORELLA TYTÖLLÄ VAIKKA OLEN SENTÄÄN JO TÄYTTÄNYT 55 vuotta.
Oliskohan 10vuotta aikaa, kun oltiin saunomassa naisten kanssa ja saunan jälkeen käytiin keskustelua rinnoista.
Kaverit alko valittaan, kun heillä oli kuulemma PATALAPUT. Minä sanoin heille, että : Teillä on kyllä RINTA KOMPLEKSI joka on vähän sama, kun miesten PENIS KOMPELKSI joka näkyy miesten AUTO valinnoissa!
Suomalaiset miehet ajelee nykyisin vanhoilla ja pienillä autoilla, koska heillä ei ole tarvetta ostella kyrvän jatkeita. - Anonyymi
Mikä se ampiaisvartalo on tai kimalaisellainen.
Mutta mä en halua nähdä miehellä tiimalasia.
Täytyy naisilla olla hyvä itsetunto,että pärjää oman vartalonsa kanssa kun sitä kohtaan kohdistuu aikamoisia odotuksia. - Anonyymi
Ja pitkiä pyörälenkkejä muun jumpan lisäksi.
- Anonyymi
Et saa tiimalasia. Hanki toinen, jos ei mun läskit kelpaa.
- Anonyymi
Arvaa vain paljonko kipua ja kärsimystä ( fyysistä) tuotti korsetti jolla yritettiin oikoa skolioosia. Ethän sä nää muuta kun lopputuloksen. Mä en tykkää vapaamatkustajista.
- Anonyymi
Selaan mä. T.
- Anonyymi
🧔🏻♂️
⏳🤚🏻
👖
👞👞 - Anonyymi
Tässä kostokondriitti kivuissa kärsiessä parhaillaan. Tuntuu ajatus korsetin pitämisestä karmealta.
- AnonyymiUUSI
Tätä yritin ö-mänillekin kertoa. En voi juoda niin paljoa olutta.
- AnonyymiUUSI
Korsetti?
- AnonyymiUUSI
Kokeilla vannehametta.
- AnonyymiUUSI
Väittämän mukaan tarvi hommata kun korsetti jota pitää tarpeeksi tiukalla mitä vaivaa siihen tarvii nähdä vähä sama kun tukisukka estää nestettä kertymästä nilkkoihin
- AnonyymiUUSI
No kuule kyllä tämä pömppömakokin on vaatinut aika paljon mässäilyä!
- AnonyymiUUSI
Lattaperseet yleensä niin latteita muutenkin etteivät pysty siihen vsikka mitä tekisivät🤣
Kato vaikka sannaa. Miesvartalo🤭🤮 - AnonyymiUUSI
Ei tarvitse
- AnonyymiUUSI
En haluaisi sellaista joten ei tarvitse nähdä vaivaa. Tykkään ihan muunlaisesta naisen vartalomallista. Mutta treenailkaa menemään jotka haluatte. Mutta kroppa ei ketään tässä elämässä pelasta ja joillakin on ihan hyvä ilman kovaa treeniäkin geenit on hyvät. :)
- AnonyymiUUSI
Ei 60v enää jaksa tuollaisia ajatella. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen sitten se on niin.
- AnonyymiUUSI
Todeaal. Ei sellaisia kaljuuntuvat kaljamahaiset miehet kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Totta, ei tuu itsekseen.
Töitä tehtävä vartalon eteen
t. Pin up, vintage-nainen
🚬👙👗👠💄💋 - AnonyymiUUSI
Kumpi olis objekti?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038