niin tulen rakastamaan valtavasti.
Jos alan rakastamaan sinua
21
499
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Rakasta sitten
- AnonyymiUUSI
Saa rakastaa<3
- AnonyymiUUSI
Et rakasta, kun et uskalla sitä kertoa heti viestillä puhelimeeni.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa erittäin hyvältä❤️ koska juuri näin ajattelen myös itse.
- AnonyymiUUSI
Ja mä sua, kato, ainaski 🫸🏻nääääääääääääääin🫷🏻 paljon ❤️
- AnonyymiUUSI
Oho, johan pomppas händy. Ja tarkoitit kun, ei jos..?
- AnonyymiUUSI
Samanlainen asenne minulla. Jos kerran hypätään tunteeseen, niin sitten mennään kaulaa myöden.
- AnonyymiUUSI
Niinpä juuri! Kympillä Malagaan ja kahdella Kanarialle!
- AnonyymiUUSI
Ei ole kyse tahdosta. Tiedän sen jo nyt.
Ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse tahdosta. Tiedän sen jo nyt.
ApJokainen normaali henkilö tilanteessani olisi antanut olla jo aikoja sitten, joten omalla kohdallani on kyse myös tahdosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen normaali henkilö tilanteessani olisi antanut olla jo aikoja sitten, joten omalla kohdallani on kyse myös tahdosta.
Hyvä ettet ole kuin normaalit ihmiset 😉 Sivuhoxio
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ettet ole kuin normaalit ihmiset 😉 Sivuhoxio
Ei se useimmiten hyvältä tunnu, mutta näillä mennään.
Välittäminen on myös valinta ja päätös, jos sitä tarpeeksi haastetaan.
- AnonyymiUUSI
Korjaus 21,44. Kasilla Kanarialle!
- AnonyymiUUSI
Nainen ei rakasta yhtään.
- AnonyymiUUSI
Höpötystä.
- AnonyymiUUSI
Tämä nainen rakastaa, sitä ei voi edes kuvailla miten paljon.
- AnonyymiUUSI
Ei!
- AnonyymiUUSI
Kylläpä
- AnonyymiUUSI
Voisin olla yhden naisen rakastama kultamussukka. Mieheltä sivusta.
- AnonyymiUUSI
¨årössdjslo eröo' liokkpli vjrtdd,sdtyo 0++++ mpmooom
- AnonyymiUUSI
Hyvin sanottu!! Rakkautta ei voi jättää puolitiehen eikä elää puolittain. Rakkaudessa parasta on talvinen nuoska sää, silloin vasta sataneen nuoska lumen päällä on kiva olla lumisotaa rakkaan naisensa kanssa, silloin kuuluu ottaa "osumia" mutta hiekkapallon kirvelevän tunteen saa purkaa kaatamalla naisen pehmeään lumeen ja katsoa äkäisesti naisen hehkeää ilmettä ja kuinka naisen myssyn alta pilkoittaviin hiuskiehkuroihin on jäänyt lumikiteitä kiinni kuin pumpulipalloja rikkoontuneesta tyynystä sekä vielä äkäisemmin suudella naisen märkiä huulia kuin kirvelyn helpotusta hakien. Lumisodan jälkeen kylmettynyt nainen on syytä viedä saunanlauteille, levittää suuri pyyhe ja riisua märät vaatteet naisen yltä.
https://www.youtube.com/watch?v=y6B9yKrQXds&list=RDy6B9yKrQXds&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1275339HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164765Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu843967Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833310- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321799- 141418
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221312- 171308
- 421215