Avioliitossa jalkasienikin

Anonyymi-ap

on yhteinen.

15

243

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

aion tartuttaa sen sinuun

• Anonyymi

Se meinaa koskea paljaalla jalalla minuun!!!

• Anonyymi

Hoidan sen pois, lälläslää.

• Anonyymi

Eli jos se on 40 prosenttia jalasta niin puolittuu suhteessa 20 prosenttiin sulla? Miten jos naisella on pienempi jalka niin se voi hänellä nousta oman jalan koko huomioiden 30 prosenttiin? Minusta ei kuulosta kovin reilulta?

• Anonyymi

voimme sitten yhdessä syödä myös saman sienilääkekuyrin. romantiikka ei tästä parabe

• Anonyymi

Minä ainakin olisin rakkaan vaimoni tukena kaikessa. Voisimme sienestää yhdessä.

• Anonyymi

Niin,että sä ensin tartutat sienen häneen ja sitten harrastat tukitoimia.

• Anonyymi

🍄
      🦶

• Anonyymi

Tartunta on jo onnistunut jos varpaiden välit kutiaa. Tällainen tartunta voi tulla sukattomasta seksistä niin muista käyttää sukkaa myös jaloissa nro 2 ja 3.

• Anonyymi

TERBINAFIINI odottaa sinua beibe. Laitan sen lahja pakkaukseen ja kirjoitan korttiin, että muista ottaa lääkkeet kulta.💝

• Anonyymi

Jslkah*iki se vasta pahalta haiseek

• Anonyymi

Hyi. Olen ollut jo kerran kauan kestäneessä avioliitossa ja toista avioliittoa en halua!

• Anonyymi

Sama!! En halua miestä enää edes samaan taloon!

• Anonyymi

Jalkasieni tarttuu uimalassa suihkutilassa jos siellä sellaista on.Uimala sandandaalit auttaaa.Kotona urheilijan jalkasieni on hieman vaikeampi,yleinen siisteys riittää.

• Anonyymi

😂😂

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      73
      3971
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3535
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      82
      3358
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2678
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1653
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1526
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1144
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1124
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1120
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      119
      1038
    Aihe