on yhteinen.
Avioliitossa jalkasienikin
15
243
Vastaukset
- Anonyymi
aion tartuttaa sen sinuun
- Anonyymi
Se meinaa koskea paljaalla jalalla minuun!!!
- Anonyymi
Hoidan sen pois, lälläslää.
- Anonyymi
Eli jos se on 40 prosenttia jalasta niin puolittuu suhteessa 20 prosenttiin sulla? Miten jos naisella on pienempi jalka niin se voi hänellä nousta oman jalan koko huomioiden 30 prosenttiin? Minusta ei kuulosta kovin reilulta?
- Anonyymi
voimme sitten yhdessä syödä myös saman sienilääkekuyrin. romantiikka ei tästä parabe
- Anonyymi
Minä ainakin olisin rakkaan vaimoni tukena kaikessa. Voisimme sienestää yhdessä.
- Anonyymi
Niin,että sä ensin tartutat sienen häneen ja sitten harrastat tukitoimia.
- Anonyymi
🍄
🦶 - Anonyymi
Tartunta on jo onnistunut jos varpaiden välit kutiaa. Tällainen tartunta voi tulla sukattomasta seksistä niin muista käyttää sukkaa myös jaloissa nro 2 ja 3.
- Anonyymi
TERBINAFIINI odottaa sinua beibe. Laitan sen lahja pakkaukseen ja kirjoitan korttiin, että muista ottaa lääkkeet kulta.💝
- Anonyymi
Jslkah*iki se vasta pahalta haiseek
- Anonyymi
Hyi. Olen ollut jo kerran kauan kestäneessä avioliitossa ja toista avioliittoa en halua!
- Anonyymi
Sama!! En halua miestä enää edes samaan taloon!
- Anonyymi
Jalkasieni tarttuu uimalassa suihkutilassa jos siellä sellaista on.Uimala sandandaalit auttaaa.Kotona urheilijan jalkasieni on hieman vaikeampi,yleinen siisteys riittää.
- Anonyymi
😂😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038