et ikinä arvaa keneltä. en oo voinu unohtaa sua..
Hyvää yötä jii
22
544
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Paha arvaa, mut enhän minäkään ole sinua.
- AnonyymiUUSI
Tälleen sivusta pakko todeta että voiko olla enempää pelimiehen vastaus? Tuohan tarkoittaa samaa kuin että ”En tiedä kuka olet mutta en minäkään ole sinua unohtanut.”
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tälleen sivusta pakko todeta että voiko olla enempää pelimiehen vastaus? Tuohan tarkoittaa samaa kuin että ”En tiedä kuka olet mutta en minäkään ole sinua unohtanut.”
Tuli mieleen eräs Jii mies, joka oli pelimies. Kaikki viittasi siihen.
Ihan sivusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sivusta.Mikä laji? Koripallo vai biljardi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä laji? Koripallo vai biljardi?
Taskubiljardi taitaa olla lähinnä. 🤓
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sivusta.Kuulostaapas tutulta. Jii:lle semmoi terkku että on ihan ok olla monisuhteinen jos on kaikille osapuolille avoin siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sivusta.Onko tämä se joka ottaa ideoita naisten viesteistä ja lähettää seuraaville naisille ne hieman muokattuna? Käyttää samoja tunnisteita kaikille naisille kun menee muuten sekaisin että kenelle piti laittaa mitä? Kertoo kaikki samat liirum laarumit jokaiselle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaapas tutulta. Jii:lle semmoi terkku että on ihan ok olla monisuhteinen jos on kaikille osapuolille avoin siitä.
Harvalle suomaiselle miehelle tai naiselle tuo monisuhteisuus on ok. Loppupeleissä ei edes sille pelaajalle. Tyhjyys ja yksinäisyys vain kasvaa ja lopulta ei ole yhtään ihmistä, joka oikeasti jää siihen viereen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harvalle suomaiselle miehelle tai naiselle tuo monisuhteisuus on ok. Loppupeleissä ei edes sille pelaajalle. Tyhjyys ja yksinäisyys vain kasvaa ja lopulta ei ole yhtään ihmistä, joka oikeasti jää siihen viereen.
Jos on toinen toisensa sielunkumppanit, niin jää.
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä. Enkä kyllä arvaa edes kennelle. :)
- AnonyymiUUSI
Öitä vastaisin jos minulle toivottelisi hän 🫠 Mun kulti... 🥰 Lepää huomenna, anna mä hoidan 🫶🏻
- AnonyymiUUSI
A K J S T V H R E I joku näistä?
- AnonyymiUUSI
Lämmin suukko. Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Leijalta ?
- AnonyymiUUSI
😘😘Päivääsi Nainen
- AnonyymiUUSI
🌹🌹🌹
- AnonyymiUUSI
Mun nimi on Jorma, tarkotitko mua, tarkotithan etkö tarkottanukki, sano että tarkotit oon jo niin epätoivoineeeeeeen. Ihqua.
- AnonyymiUUSI
Älä unta nää. 😳
- AnonyymiUUSI
Joo tänne saa jotkut kirjoittaa mitä vaan ja toiset ei saa kirjoittaa mitään asiallista edes. Eli mistähän ois kyse. Mutta ehkä ne epätoivoiset joita täällä vakkarit on saavat tehdä just mitä haluaa ja muut ei saa kirjoittaa ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo tänne saa jotkut kirjoittaa mitä vaan ja toiset ei saa kirjoittaa mitään asiallista edes. Eli mistähän ois kyse. Mutta ehkä ne epätoivoiset joita täällä vakkarit on saavat tehdä just mitä haluaa ja muut ei saa kirjoittaa ollenkaan.
Älä välitä Jorma et ole ainut epätoivoinen täällä on hyvin paljon niitä, eli älä ota itseesi. :( Vaikka jotkut pilkkaa.
- AnonyymiUUSI
Ylläpidon toiminta pitäisi tutkia ihan jo jostain viralliselta taholta, se on jo niin hämärää. Tämä suomi24 toiminta ei ole normaalia. Joka paikassa netissä toimii nykyään kunnon ylläpidot sen vuoksi koska häirintää niin paljon mutta tämä alkaa olla ainut jossa ei toimi.
- AnonyymiUUSI
No mulle on sitte kerrottu satuja että täällä on joku ihminen arkipäivisin ainakin muka virka-aikaan. Eli kiitos sulle kun kerroit että täällä ei mitään edes ole. Eli AI poistelee ihan mitä sattuu eikä mikään mene oikein. Eihän se ymmärrä näistä mitään.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1275339HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164765Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu843967Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833310- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321799- 141418
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221312- 171308
- 421215