Oot muutenkin saman näköinen, mutta erityisesti katse.
Sun katse on samanlainen kuin Ted Bundylla
23
296
Vastaukset
- Anonyymi
Trolli
- Anonyymi
Se on hyvä taito opella erottamaan nämä trollit, myös naisena esiintyvät
- Anonyymi
Nämä kaikki tämän illan pierut tulee sulle itsellesi takaisin. Varovasti.
- Anonyymi
Kuinka se sinä hemmo näin henkilön menevästi herneet vedät näistä palstaäijän provoista ja kertoisiko se enemmän sinun luonteesta? Siinä pähki purtavaksi myös jokaiselle muiden hyvin suhteettomiakin ajatuksia myötäaistivalle
- Anonyymi
Sulla ja sillä hyeenalla on samanlainen pistävä katse. Yhtä ilkeitä olette kumpikin.
- Anonyymi
Sun äidilläkin on pistävä ja ilkeä katse.
- Anonyymi
Se on sukuperintö, mutta ei rasite
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sukuperintö, mutta ei rasite
Onhan se varmaan todella raastavaa kun hyvä vouhotus tukahdutetaan huonolla huumorilla, ei ole laitonta kuitenkaan sekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se varmaan todella raastavaa kun hyvä vouhotus tukahdutetaan huonolla huumorilla, ei ole laitonta kuitenkaan sekään.
Niin, olen humoristinen ihminen, tuleeko se yllätyksenä? Liian kapea rooli asetettu? Voimia
- Anonyymi
Kiva, kun joku ihannoi sarjamurhaajaa.
- Anonyymi
Niinpä niin pontius pilatus- poliisilla tämä1 ja sivusta olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin pontius pilatus- poliisilla tämä1 ja sivusta olen
Poliisille* ny varmaan kävi niin, että muatoilin väärin☝️Käsi pystyyn virheen merkiksi baby
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisille* ny varmaan kävi niin, että muatoilin väärin☝️Käsi pystyyn virheen merkiksi baby
Tuli seis
- Anonyymi
Okei, luulin ekaks et Al Bundy🤔
T. Peggy - Anonyymi
Eli joku, jolla on tumma tukka ja tummat tuuheat kulmat?
- Anonyymi
Ja tummat silmät.....👁👁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tummat silmät.....👁👁
Joo, paskanruskeat pistävät silmät.
- Anonyymi
Tender bed Bud
- Anonyymi
Kiitti imartelusta.
- Anonyymi
Minä tuossa alla jo hainkin parodialla tällaista noteeratuksi tulemisen ajatusta
- Anonyymi
Ihanaa suurentelua, olen otettu vai kuinka tämä palstasedän kirjoittama täky tulisi tulkita
- Anonyymi
joku juttu niin Netflixissäkin että olet armasti 18-vuotia tilaaja sa katsella...
- Anonyymi
Tender Bud Handy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038