Katse täynnä iloa, jännitystä ja intohimoa. Tuntuu, että oon vain tyhjä kuori ilman sinua.
Kaipaan sitä kun katsoit minua
27
540
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaipaisin muutakin kuin vain katsomista.
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin. Silti kaipaan myös sitä.
- AnonyymiUUSI
Nyt nurkissa pyörii vain tyhjyys ja kylmä tuuli
Sinua ei näy missään
Kaikki on kuollutta ja maa itkee
Minäkin itken
Vain hiljaisuus ja kylmyys- AnonyymiUUSI
Sitä ne kiusaajat halus.Vielä on häätö heillä mielen pääl.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ne kiusaajat halus.Vielä on häätö heillä mielen pääl.
Ai. Häätö mistä?
- AnonyymiUUSI
Minäkin itken.. paljon.
- AnonyymiUUSI
Mä oon ku oman elämäni vanki.
- AnonyymiUUSI
Onhan se kokemus sellainen
- AnonyymiUUSI
Tää on niin hyvin sanottu.
-nainen sivusta p- - AnonyymiUUSI
Sun täytyy antaa itsestäsi jotain, että tuo voi jatkua. Ihmiset on ajattelevia ja tuntevia olentoja, eikä mitään ihailurobotteja.
- AnonyymiUUSI
Just näin!
- AnonyymiUUSI
Ehkä jo ensi viikolla.
- AnonyymiUUSI
Ehkä jo tänään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jo tänään.
Varmaan ymmärrät ettei onnistu.
- AnonyymiUUSI
Onhan sulla miehiä jonoksi asti.
- AnonyymiUUSI
Tuskin sellaiset täällä kirjottelee, niillä on meno päällä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole, eikä kyllä naisiakaan. Ainoastaan hän, jolle kirjoitin.
- AnonyymiUUSI
Onko ap sittenkin hom.ppelipoitsu?
- AnonyymiUUSI
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole.
- AnonyymiUUSI
Mulla on vissiin pusutauti, tuu äkkiä tänne 😚
- AnonyymiUUSI
Tämä on täysin totta, ihminen jolta puuttuu intohimo on kuin tyhjä kuori. Joskus ei tarvitse kuin katsoa kauniisiin silmiin, tulee hyvä mieli ja utelias olo kuin pienellä pojalla, joka uteliaan vilkaisee koulupäivän jälkeen keittiöliinan alle mitä se äiti on mennyt leipomaan tänään?
https://www.youtube.com/watch?v=7yM5fAS-iNs&list=RDy6B9yKrQXds&index=7 - AnonyymiUUSI
Mä taas toivon että löydän vielä joku päivä naisen joka saa mut katsomaan kuten häntä katsoin kenet menetin.
- AnonyymiUUSI
Tai menettänyt nainen miehen.
- AnonyymiUUSI
Tai kun molemmat aamuyön viileydessä vapisevin äänin kuiskattiin toisillemme, "en ole ikinä tuntenut näin ketään toista kohtaan" 🥺, ja silti kävi näin...
- AnonyymiUUSI
Siksikö lähdit, että se katse poltti liikaa?
- AnonyymiUUSI
Kaipaan sitä tunnetta, kun tunsin niin.
- AnonyymiUUSI
Sama.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1275339HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164765Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu843967Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833310- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321799- 141418
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221312- 171308
- 421215