Näin isoveli valvoo tämä on samaa valetta kun 41 kun suomi oli kimpassa Hitlerin kanssa
Miksi joku bannataa
16
426
Vastaukset
- Anonyymi
Kiusantekoa
- Anonyymi
Luulen ,et tähä avauksee liittyy vahvasti kryptot. Mut sanoisin et suurin syy on spämmi ,minkä tarkoituksena on esm pitää oma julkaisu "elossa " het etusivulla
Al sanoo näin " AI-yhteenveto
Facebookissa voidaan estää käyttäjä, jos hän toistuvasti rikkoo alustan yhteisönormia, kuten jakaa loukkaavaa tai epäilyttävää sisältöä, lähettää spämmimäisiä viestejä tai ystäväpyyntöjä, tai on aktiivinen epätoivottujen toimintojen, kuten liiallisen ryhmiin liittymisen tai massaviestien lähettämisen, suhteen. Käyttäjän tunnistaminen epätoivotun käyttäytymisen perusteella on yleinen syy estoon.- Anonyymi
ellet ole huomannut niin tää ei oo facebook
- Anonyymi
Banaania kaikille spämmääjille
- Anonyymi
No jos tuntuu muka joka päivä olla omaa "TÄRKEET ASIAA!!!!" vaikk ny paikallisis puskaradioihi , ni spämmiks tuon voi kyll jo luokitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos tuntuu muka joka päivä olla omaa "TÄRKEET ASIAA!!!!" vaikk ny paikallisis puskaradioihi , ni spämmiks tuon voi kyll jo luokitella.
6 julkaisua löytyy Aki Ylisen (Minun) tekemänä vuonna 2024 PUSKARADIO VIRRAT-ryhmästä, ja kryptoilu ny on tunnetusti pollut sensuroimattoman juttu.
- Anonyymi
Ai tääki kryptojuttu?
t. Aki- Anonyymi
Millonkahan te tajuatte, että mä vaan vastailen kommentteihin, oon muutaman alotuksen tehny, mut ei ne oo pomppinu ny hetkeen ylös.
Jostain ne löytyy, mikkä oon tehny ja mikkä en.
Älkää ny taas meikää alkako syyttään keskustelun heräämisestä.
Itse vedätte näihin kaikkiin kryptokeskustelun, mut siinä osoitus kuinka se kiinnostaa porukkaa.
- Anonyymi
Jasså .kyll alkas "porukka" tässä mystisesti sekä äkillisesti äänestää ko julkasua ja tiettyjä kommenteja ja e ny taida olla kyse supportista
- Anonyymi
sitä käytettiin jo tuolla muissaki, negatiiviseen supporttaukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä käytettiin jo tuolla muissaki, negatiiviseen supporttaukseen
eikä osannu laskee ku viiteentoist
sama määrä negoja tos kryptokylä-äänestykses
- Anonyymi
Kyllä se kryptivouhotus loppuu aikanaan
- Anonyymi
Ok boomer
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok boomer
OK, hetken tätä kommenttia mietittyäni, ni hemmetti, mustaha on tainnu tulla kauppalehtee lukeva boomer :D
epic fail - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK, hetken tätä kommenttia mietittyäni, ni hemmetti, mustaha on tainnu tulla kauppalehtee lukeva boomer :D
epic failEbin juddu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ebin juddu
Jep, Virtain kaupungille nolo homma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4346312Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1243632Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?902426Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251899Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111241Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921214- 631055
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76940- 41924