Kulutus jatkuu vahvana
Kulutuskäyttäytyminen edistynyt vuosi vuodelta
5
148
Vastaukset
- Anonyymi
Housut kuluvat yllättävän nopeasti
Kengät uusitaan vuosittain. - Anonyymi
Parturi kerta kuukaudessa ...
- Anonyymi
17l/100km
- Anonyymi
Ei pelastanut Suomea rikkaiden veroalennukset, ne menee veroparatiisi tileille. Kansalle huudetaan kuluttakaa, pienillä tuloilla ei voi kuluttaa. Hinnat ja maksut nousee, pi3ni eläke jolla yksin maksaa kaiken, ilman mitään sossutukia. Auro pakko olla kauppaan ja muihin paikkoihin yli 40 km, mitäänjulkisia ei kulje. Liian pitkä matka liikkua muulla tavoin. Matka koko ajan korpea, susia ja karhuja paljon. Eikä matkan varrella ole kahviloita eikä hotelleja.
- Anonyymi
Auto pakko olla muuten ei pääse mihinkään. Taksilla ei ole varaa ajella, kun ei ole ilmaisia taksi matkoja kuten edustajilla, jotka ajaa vaan omia etujaan. Helppo Orpon naureskella itse sai tuhansien veroalen ja tuhansien €urojen palkan korotukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621