Löytyykö hyviä mieshierojia Sastamalassa? Urheiluhierontaa ja vähän pitäisi ymmärtää vammojenkin päälle. Faskiakäsittelyä tms, ei tosin pakollista. Mutta että oikeasti osaava eikä hipsuttelija.
Mies siksi että olen aika monella naisella nyt käynyt ja valitettavasti liian hellävaraisia vaikka olen sanonutkin.
Ei myöskään mitään pervoa kiitos, olen nuorehko nainen kuitenkin.. :D
Mieshierojaa Sastamalassa
13
463
Vastaukset
- Anonyymi
Jotakin asiaa taikka tarkoitusta varten laskettelet kummallista potaskaa. Kyllä naispuolinenkin urheiluhieroja kykenee hieromaan niin että tuntuu.
Saat myös paikkasi kovavoimaisessa naisen hieronnassa varmasti kipeiksi, jos juuri sitä haluat. Kysehän on vaan siitä, millaista käsittelyä hierojalta pyydät. - Anonyymi
No jos haluan mieshierojan niin eikö se ole tarpeeksi?
- Anonyymi
Totta kai saat etsiskellä sellaisen hierojan kuin haluat. Pelkkä sukupuoli ei kuitenkaan tee sitä hieronnan osaamista. Mieshierojissakin on osaavia hierojia ja on osaamattomia, kehnoja hierojia.
- Anonyymi
Joo Ikaalisista löytyy Jarmo Jaikkala
- Anonyymi
Suomessa ei ole ainoatakaan Jaikkala sukunimen omistajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole ainoatakaan Jaikkala sukunimen omistajaa.
Ikaalinen ei ole Suomea.
- Anonyymi
Entä löytyykö naiselle mieshierojaa happy ending lopulla? Tai jotain sen suuntaista?
- Anonyymi
Aika mahdoton on annettu homma. Kukaan mies ei ole vielä tähän mennessä vielä pystynyt tekemään naiselle oikeata ja täyttä happy endiä hieroskelemalla. Nainen ei ole koskaan silti ihan täysin happy.
Miehille taas täydet ja onnistuneet happyendit on aina ollut ihan helppoa vakiokamaa.
- Anonyymi
Löytyy vanhempi turvallinen mies.
Eläkkeellä pöytä vielä. Hieronta ok.talossa.
Vaimoni kotona silloin myös.
Oon niin sanottu kova jätin en🙂en hipsuttele.- Anonyymi
Kyllä Suomessa työtehtäviä on tarjolla ja piisaa. Lisäksi on edelleen maksukykyisiä ja maksuhalukkaita asiakkaitakin olemassa. Toinen saa tukun rahaa tassuunsa ja toiselta poistuu stressit ja muut kutinat jalkovälistä ja muutenkin kaikkialta.
- Anonyymi
Mitä meinaa et vaimo kotona mikäs silloin ei onnistu?
- Anonyymi
Äijänkivellä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501