Olipas mukava nuorimies yökylässä viimme yön ja tutustuin heppuun tuossa Kaupungilla eräässä kuppilassa. Istuttiin siinä iltaa ja nautittiin muutamat oluet ei mitenkään humalan hakuisesti ja juttua riitti. Päätin sitte suunnistaa kotiin ja.sanoin että täytyisi etsiä taksi mutta mukaan saa tulla vielä lasilliselle jos haluat ja poika oli muitta mutkitta valmis lähtemään mukaan. Taksi alle ja kämpille, tein meille Morganista kupit ja istuin sohvalle pojan vieree, päätin jo drinkkiä tehdessä että nyt alan kyselemään mikä kaveri on miehiään, no varsin nopeasti selvisi että kyseessä on bi seksuaali ja itse kun olen top henkinen pesun kestävä Homo niin kysyin että haluaako poika jäädä yöksi ja sehän sopii, tartuin siinävaiheessa poikaa reideltä ja suutelin kunnon kielisuudelmalla samalla kysyin että siirrytäänkö makkariin mutta käydään ensin suihkussa ja näin sovittiin. Katselin kun poika riisui itseään ja paljasti hoikan muttabtreenatun vartalon eikä varustuksessakaan ollut moittimista, avasin suihkun ja säädin veden sopivan lämpimäksi että poika sai mennä edellä suihkuun kun itse riisuiduin ja menin perässä kastelemaan vartaloa. Koskettelin poikaa hellästi ja pyysin että nojaa vähän seinää vasten niin saan tutkia rauhassa, poika otti seinästä kiinni ja itse kyykistyin tutkimaan peppua vähän sormeillen mutta kaivoin samalla pojan kullin jalkojen välistä näkyville ja aloin imeä takaapäin pojan pyllistäessä enemmän, kalu jäykistyi ja ponnahti suoraan ylös kun otteeni väjän lipesi, sanoin että pestäänpä loppuun ja siirrytään makkariin. Makkariin päästessä pyysin pojan polvilleen sänkyyn ja kumartamaan pepun tarjolle. Upea posliinipylly oli tarjolla ja tartuin pakaroista kiinni hieroen puolijäykkää kaluani peppuvaossa. Poika jo hymähteli mutta kumarruin vielä nuolemaan tuota kiimaista reikää ja kiveksiä jotka roikkuivat tarjolla ihanasti. Sitten kääsin pojan minua kohti ja käskin imeä sedän kalun panokuntoon ja samalla levitä reijälle liukkaria. Nussin pojan liukasta reikää hellästi sormella samalla kun sain kiimaista ahnasta imua kalulleni. Käänsin taas pojan niin että tuo kiimapylly oli minulle tarjolla ja samalla lisäsin kullilleni liukkaria kunnes kiusoittelin tuota kiimareikää ja aloin pikkuhiljaa työntyä sisään. Sain kalun sisälle juurtamyöten ja poika pyysi että olisin hetken liikkumatta, tottelin mutta aloin kohta liuttamaan kullia varovasti vähän tahtia lisäten. Lopuksi nain poikaa täysillä takaapäin ja poika voihiki kiimoissaan mutta kesti kalun tuomaa painetta hienosti ja minä nussin minkä jaksoin, lopuksi laukesin pojan selänpäälle ja pyyhin vielä kalun kärkeä tuohon ihanaan auki olevaan peppureikään. Mentiin takaisin suihkuun ja pestiin kunnolla paikat että päästiin nukkumaan, aamulla heräsin siihen kun kaluani taas imettiin. Poika imi ahnaasti ja sain laueta nyt hänen vatsalleen. Kirjoittelen tässä kokemuksesta kulli taas kankeana ja ilokseni huomasin että pojalta tuli viesti. Saas nähdä mitä ilta tuo tullessaan.. -Mikko49-
Nuormies kapakasta.
4
489
Vastaukset
- Anonyymi
mulla samanlainen kokemus mutta halus ite nussia mua niinpä imin ison jäntevän kullin monta kertaa kovaks nussi mun peppua monta kertaa vielä aamulla kun seisoi valmiina kiva yö
- Anonyymi
Useampikin nuorinies tullut otettua kämpille "alan paikoista" muutamia saanut nussia todella kovaa kun ovat itse sitä halunneet. Mulla 19/7 kulli ja haluan aina ensin kunnon suupanot samalla kun availen kaverin persettä panokuntoon erikokoisilla dildoilla ja liukkarilla. Mikö sen parempaa kun painaa kulli kiveksiä myöden alle 25v tiukkaan persereikään ja antaa lutkapojulle kyytiä.
- AnonyymiUUSI
Mulla taas Masterina todella isokaluinen 59v sportti Top joka pyytää luokseen noin 2 krt viikossa ja olen hänelle lutkana. Todella mukava ja huomaavainen isäntä, olen aina valmiina lähtemään hänen luokseen nussittavaksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063150
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on922445- 241986
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221530Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291500Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151415Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26927- 87922
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62856Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2789