vuokrattava Tamperelaisella Petteri Ikosella on erikoinen sivuammatti, hän on vuokrattava aviomies. Käsistään kätevä Petteri tekee tarvittaessa kaikki miehen työt talossa autonkorjauksesta vaipanvaihtoon. Eikä Petteri suinkaan ole yhden naisen mies, vaan hänellä saattaa olla useitakin "vaimoja" kuukaudessa. Aviomiespalvelu onkin yhä useamman yksin elävän naisen pelastus.
mitä olette tytöt mieltä tämmösestä, kannattaisiko 35v poikamiehen harkita alan vaihtoa
tänään tv 1 klo. 20,00
vuokrattava aviomies
16
1998
Vastaukset
..ei ainakaan ohjelmaesittelyn mukaan kuuluneet hänen "töihinsä" ;))
- Jussi..
se on neuvottelu kysymys.
Jussi.. kirjoitti:
se on neuvottelu kysymys.
..etten lisännyt tuota äskeiseen kommenttiini ;)
Säkö neuvottelisit, mikäli siis suunnittelit itsellesi alan vaihtoa..? ;)- Jussi..
Sanin kirjoitti:
..etten lisännyt tuota äskeiseen kommenttiini ;)
Säkö neuvottelisit, mikäli siis suunnittelit itsellesi alan vaihtoa..? ;)ei aattelin vain jos se on "siitä" kiinni.
mietin että mahtaisko tuollaiselle todellisuudessa olla tilausta, tuskin itseään tuolla elättää mutta jos pullakahvi palkalla. - Sani
Jussi.. kirjoitti:
ei aattelin vain jos se on "siitä" kiinni.
mietin että mahtaisko tuollaiselle todellisuudessa olla tilausta, tuskin itseään tuolla elättää mutta jos pullakahvi palkalla...aika jännä titteliksi tuo aviomies.
Remontti Reisa, kodinhoito -avustaja, tms. ois vähän eri tyyppinen, eikä ehkä toisi samanlaisia mielikuvia.
Tv-ohjelma -tarjonta kesällä aika olematonta, mutta tuo kyllä kiinnosti niin, että laitoin sen menemään nauhalle, kun en tv:n ääressä ole silloin :)
- tarvitaan
Tosi hieno oivallus, tuo juttu.
Palvelun nimikin on ihan kohdallaan ja luulenpa, että hän pysyy näissä hommissa, mitä on kertonut palvelun sisältävän.
Lisää tällaisia joka kaupunkiin!- Nimetön
Ilmanmuuta tarvitaan,mullakin olisi remonttireiskan paikka auki,väliaikaiseen käyttöön.
- tsirpuli
etenkin jos ammattitaitoa löytyy kaikenlaisiin askareisiin missä nainen ehkä vähän tumpelompi... mutta työ työnä ja sit seksi seksinä ;)
- yksinhuoltajaäippä
Suosittelen lämpimästi, aina löytyy jotain pientä miesten puuhaa ja miksei voisi olla vaikka pojillekin "miehenmallina"? Kyllä itse palkkaisin, jos täällä sellainen olisi.
..onko tää yksin mun mielipide.
Mut siinä ohjelmassa otti päähän, kun siitä nuoremmasta naisesta tehtiin niin avuton. Miehen piti jokin pieni itikka poistaa seinältä, jokin hämäkäkki vissiin. Ja kyllä kait nainenkin sen verran hiffaa, jos autossa turvavyön ruuvi löysällä.- sinkku55
Sanin kirjoitti:
..onko tää yksin mun mielipide.
Mut siinä ohjelmassa otti päähän, kun siitä nuoremmasta naisesta tehtiin niin avuton. Miehen piti jokin pieni itikka poistaa seinältä, jokin hämäkäkki vissiin. Ja kyllä kait nainenkin sen verran hiffaa, jos autossa turvavyön ruuvi löysällä.avuttomia naisia ihan oikeasti.
Mun entisen miehen sisko ei todellakaan uskaltanut hämähäkkiä pyydystää,vaan aina veli meni apuun,mut onneksi ne asui naapuruksina. - Sani
sinkku55 kirjoitti:
avuttomia naisia ihan oikeasti.
Mun entisen miehen sisko ei todellakaan uskaltanut hämähäkkiä pyydystää,vaan aina veli meni apuun,mut onneksi ne asui naapuruksina.joskus on ollut sellasta 'taikauskoa', että hämähäkkiä ei saa tappaa. Tai voi tapahtua jotain pahaa, esim. joku läheinen kuolee. Josko se liittyis sellaiseen.
- sinkku55
Sani kirjoitti:
joskus on ollut sellasta 'taikauskoa', että hämähäkkiä ei saa tappaa. Tai voi tapahtua jotain pahaa, esim. joku läheinen kuolee. Josko se liittyis sellaiseen.
kuullut että köyhyys tulee taloon jos hämäkäkin tappaa:((isä mulle kertoi...
- Sani
sinkku55 kirjoitti:
kuullut että köyhyys tulee taloon jos hämäkäkin tappaa:((isä mulle kertoi...
..äiti kertoi tuon, miksi ei saisi tappaa..
Ja, kehtaanko tunnustaa, nykyisinkin mieluummin otan lehdenkulman tai jonkin, ja roudaan sen elävänä ulos :))
- annina2
Katsoin eilen kyseisen ohjelman, ja minusta tuo on tosi hyvä idea. Se voi toimia muillakin paikkakunnilla kuin Tampereella. Mutta kuten Petteri teki, seksipalvelut ei kuulu tähän hommaan. On todellakin paljon naisia, joilla ei ehkä ole esim. veljeä tai muuta esim. sukulaismiestä, joka tekisi pieniä askareita, kuitenkin sellaisia joita nainen ei osaa. Suosittelen, jos olet innostunut, eikun vaihdat vaan alaa. :)
- siitä vaan
avuttomia tyttösiä riittää :)
Ei kun oikeesti, ihan hyvä idea toi on. Itsekin tarvitsisin silloin tällöin vaikeimpiin juttuihin miestä ja työkaluja. Turha sitä on itse ostaa jotain porakonetta esim., jos vaan jonkun taulun koukun tai verhon kannattimen betoniseinään haluis saada. Itseltä kyllä muuten syntyy kaikenlaiset huonekalujen kokoamiset ym. Mutta noi vaikeemmat jutut.... Sitten vielä vanhemmat ihmiset, eihän niitten tarvi olla naisia, voi joku miesvanhuskin joskus tarvita jotain jeesaajaa, ja huoltomiehethän ei noita kotiavustuksia tee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle784119Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023342Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812722Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812445- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402