ei ole syytä olla uskomatta niitä.
Paljon on tullut kuultua juttuja ja
64
1721
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä olet kuullut?
- Anonyymi
Mitä välii on jonkun pöljän anonyymillä vihjailevalla länkytyksellä?
- Anonyymi
Naisesta kaikenlaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä välii on jonkun pöljän anonyymillä vihjailevalla länkytyksellä?
Mutta toi mitä sä teet kääntyy kyllä kiusaamisen puolelle. Toi on henkistä pahoinpitelyä meitä muita kohtaan. Ette varmaan itse ymmärrä sitä. Sitä en tiedä miksi ette.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta kaikenlaista
Niin on tuomostakin kuultu kaikenlaista :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toi mitä sä teet kääntyy kyllä kiusaamisen puolelle. Toi on henkistä pahoinpitelyä meitä muita kohtaan. Ette varmaan itse ymmärrä sitä. Sitä en tiedä miksi ette.
Sulla on kyllä jotain harhoja jos minun kommenttiin vastaat noin, eikä minua tarvitse teititellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on tuomostakin kuultu kaikenlaista :)
Täähän on kiva kuulla täältä sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta kaikenlaista
Voit korjata naisista, koska minäkin kuulen monenlaista sukupuolesta riippumatta.
Niitä kuhinoitsijoita on, jotka keksii kaikenlaista jauhamista. Eli yrittävät puhdistaa omaa mainettaan valehtelemalla toisista. Eivät omaa omaatuntoa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta kaikenlaista
Jaa, no miksi sinä täällä palstalla siitä jodlaat, eli mitä haet tällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kyllä jotain harhoja jos minun kommenttiin vastaat noin, eikä minua tarvitse teititellä.
Sinä oletkin sen verran itseriittoinen ja yksinkertainen että joudatkin tulla palstaäijän hööpöttämäksi. Hyvä jos koet että on varaa luennoida täällä muille harhoista jos satut olemaan hönö, joka on kuvitellut tuota naiseksi jo vuosia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täähän on kiva kuulla täältä sivusta.
Väitätkö sinä tuntevasi jonkun tuomon, eli yhden näistä palstasedän rakentamista fiktiosta tai alter egoista? Heh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voit korjata naisista, koska minäkin kuulen monenlaista sukupuolesta riippumatta.
Niitä kuhinoitsijoita on, jotka keksii kaikenlaista jauhamista. Eli yrittävät puhdistaa omaa mainettaan valehtelemalla toisista. Eivät omaa omaatuntoa.Juuri näin. Eivätkä tajua sitä että saavat sen toisen ihmisen karman ylleen. Joka sen piti alun perin kokea. Siitä tulee rumaa jälkeä omaan elämään kun kusee jonkun toisen elämää. Universumi kierrättää sen energian. Pitäkää huoli vaan omista asioista ja elämästä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oletkin sen verran itseriittoinen ja yksinkertainen että joudatkin tulla palstaäijän hööpöttämäksi. Hyvä jos koet että on varaa luennoida täällä muille harhoista jos satut olemaan hönö, joka on kuvitellut tuota naiseksi jo vuosia
En satu olemaan hönö blaa blaa blaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö sinä tuntevasi jonkun tuomon, eli yhden näistä palstasedän rakentamista fiktiosta tai alter egoista? Heh
Olen yksi niistä noin kymmenestätuhannesta, jotka taitaa olla tällä hetkellä hengissä. En tunne tietääkseni ketään palstasetää, mutta tiedän yhden niitä joka paikassa näkevän.
- Anonyymi
Kyllä on syytä olla uskomatta. Kateellisia ne puhuu kun muuta ei ole
- AnonyymiUUSI
Repesin. Kyseessä niin yksinkertainen ja vajaa akka ett ei se tajuu mtn.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rumuus lisääntyy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rumuus lisääntyy
jees
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rumuus lisääntyy
Tällä sinun manifestoinnilla vai miten? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuvailisitko palstasetä ”hänen” ulkonäköä myös graafisesti? Se tuntuu olevan henkisten taaperoiden populistiseen mieleen ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mutta onneksi sinä edes ymmärrät saaneesi häneltäkin pakit, vai ymmärrätköhän.
- Anonyymi
Niinhän se,mitä vähemmän älyä sen herkempi usko kuulemaansa.
- AnonyymiUUSI
Tämä aloittaja on selvästi vähä-älyinen..
- Anonyymi
Mä oon kuullut myös paljin juttua yhdestä mutta haluan itse tutustua ihmiseen ja tehdä oman arvion😊
- Anonyymi
Ihan oikein…
- Anonyymi
Hyvä tyttö, noin sitä pitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tyttö, noin sitä pitää
Jos tunnistit hänet tytöksi sinun pitäisi toivottaa hänelle hyvää tyttöjen päivää.
- Anonyymi
En tiedä miks uskot enemmin jonkun halventajan/nettitrollin juttuja, kuin minua , minun läheisiä tai ihmisiä jotka tuntenut minut pitkään.
- Anonyymi
Tietäisitpä mitä susta puhuvat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä tiedän mitä ne puhuu musta🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtavat todennäköisesti mainita oman osuutensa.
- Anonyymi
Tässä kyse naisesta siis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kerro toki mitä jotkut pikkuminionisi tai sätkynukkesi jauhavat? Ellei ole jotain omaa fantasiaa, minkä varassa koko ns elämä pyörii. Fifti sixty ehkä ja EVVK.
- Anonyymi
Huiiiii, fantsuu, jännittävää. Mitäköhän sä tiedät?
- Anonyymi
Tiedän yhden j...n ja s...n kun ne muutti kauas pois ja.. mut eipä siitä sen enempää
- Anonyymi
En tiedä onko se kaikki totta mutta paljon kuullut ja sitten yks M... ja senkin mies.. niistäkin puhuttiin paljon.. mutta ei mua kiinnosta.
Sitten oli yksi .. noh antaa olla
- Anonyymi
Oon kuullut paljon yhdestä perheestä ja niiden lapsesta mutta enhän mä ole nähnyt niin en tiedä..
Haluaako ihmiset oikeasti juoruta ja meneekö ne edes oikein vai onko puolet keksittyä?
Kuulin myös että yksi nuori mies pettää naistaan jolla pieni vauva. Aika kurjaa. Mutta minkäs teet. Onkohan kiva juoruta? Haluaisitko että sinusta juoruttaisiin? - Anonyymi
Ehkäpä sille löytyy selittäviä tekijöitä yhteisiä nimittäjia, todellisia syitä ja motiiveja, kun katsoo sinne suuntaan mistä rapa lentää.
- AnonyymiUUSI
Ja ravanheittäjät ei varmaan ikinä oo kertomusten kohdettaan ees hk. tuntenu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja ravanheittäjät ei varmaan ikinä oo kertomusten kohdettaan ees hk. tuntenu.
No siinähän se roskasakin taika saattaa piilläkin, että jos kukaan ei ns tunne tätä puheiden kohdetta ei tule mieleen kyseenalaistaa näitä kertomuksia missä joku tai jotkut väittävät tietävänsä tai tuntevansa vuosien takaa jne. Säälittävää populismia jos tosiasiassa tietää tyyliin etu- ja sukunimen😏 Säälittävää hurmosta myös kuulijoilta, hyh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siinähän se roskasakin taika saattaa piilläkin, että jos kukaan ei ns tunne tätä puheiden kohdetta ei tule mieleen kyseenalaistaa näitä kertomuksia missä joku tai jotkut väittävät tietävänsä tai tuntevansa vuosien takaa jne. Säälittävää populismia jos tosiasiassa tietää tyyliin etu- ja sukunimen😏 Säälittävää hurmosta myös kuulijoilta, hyh
Mitä jos tällä josta on kertoiltu olisi klli? Nämä muut osaisi edes ns oman mitan verran kyseenalaistaa stooreja?
- Anonyymi
Se on hyvä pitää muurahaiset kuhisemassa, ties mitä ne keksiin.
- Anonyymi
Kuuntele ja usko. Oma on valintasi.
- Anonyymi
Oksettava aloitus. Kamalimpiin ihmisen piirteisiin kuuluu juoruilu ja toisten asioilla märeksiminen, joita ei ole edes kuullut asianosaisen itsensä suusta.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Erityisesti pisti silmään tämä lause ”minulla ei ole mitään syytä olla uskomatta”. Aika sanoisinko jumalharhaista tekstiä mi mi minä minää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Erityisesti pisti silmään tämä lause ”minulla ei ole mitään syytä olla uskomatta”. Aika sanoisinko jumalharhaista tekstiä mi mi minä minää
Mitähän ne syyt ovat sitten? Ehkä se on totta mitä tämä yksi laittoi. Nainen on antanu pakit ja nyt harmittaa. Niin palstalle kirjottelemaan pahaa siitä naisesta. Karma iskee hänen elämään.
SE JOKA TOISELLE KUOPPAA KAIVAA SE SIIHEN ITSE LANKEAA. vanhankansan sanonta pitävät opit ei ojaan kaada. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän ne syyt ovat sitten? Ehkä se on totta mitä tämä yksi laittoi. Nainen on antanu pakit ja nyt harmittaa. Niin palstalle kirjottelemaan pahaa siitä naisesta. Karma iskee hänen elämään.
SE JOKA TOISELLE KUOPPAA KAIVAA SE SIIHEN ITSE LANKEAA. vanhankansan sanonta pitävät opit ei ojaan kaada.Parempi vaan olla hiljaa ja antaa karman tuplaantua. Puhukoon vaan enemmän. Nähdään kuinka sen p.puhujan käy.
- Anonyymi
Jätä_minut_rauhaan.
- AnonyymiUUSI
Jos tämä olisi minulle, niin sinä olisit täysin ventovieras ihminen, sillä en tunne yhtäkään tuollaista ihmistä kuin sinä, ei kuulu tuttavapiiriin. Tekisit täällä siis jostain syystä aloituksia itsellesi täysin tuntemattomasta ihmisestä, ja se kertoisikin enemmän sinusta kuin minusta.
- AnonyymiUUSI
Minulle ihan sama mitä puhutaan ja mitä uskot. Evvk.
- AnonyymiUUSI
Sehän on mahtavaa, että joku pelinappula jaksaa tiedottaa omista uskomuksistaan täällä. Ketä tämän päiväkirjan tyngän pitäisi kiinnostaa sitten?
- AnonyymiUUSI
Sua näköjään.🤭
- AnonyymiUUSI
Pelinappula-sana bongattu.♟️😆
Vastaan vielä tähän, sit saa tän päivän palstailut jäädä. Kaikkea nää sairauspäivät teettää.
En ole todellakaan aloittaja ja en ole edelleenkään kuullut mitään juoruja " kaivatustani". Tuskin kuulenkaan, kun en hänestä puhu muuta kuin hyvää muille. Eivät edes kehtaisi juoruja, jos juoruttavaa olisi. 😄 Jos minulla on/ olisi hänestä jotain ikävää kerrottavaa, pitäisin suuni supussa.
- AnonyymiUUSI
Kastematoja taskussa uuiii
- AnonyymiUUSI
Kerropa naiselle mitä olet kuullut, niin nainen voi tehdä asialle jotakin.
- AnonyymiUUSI
In real world.
- AnonyymiUUSI
Jutut on juttuja ilman todisteita turha uskoa usein kertoja onnhenkilö joka ei ole ollut itse edes paikalla mu onnea
- AnonyymiUUSI
Pohdinpa vain että oletko niin merkittävä henkilö että sun uskomisilla on isompikin merkitys.
Pelkästään jo se että näitä juoruja ja juttuja kiinnostat kalastaa ei tee susta kyllä yhtään sen parempaa ihmistä kuin muut.- AnonyymiUUSI
Minuakin ihmetyttää aloittajan kaltaiset miehet. Omaan tuttavapiiriini ei edes kuuluu juoruilevia miehiä. Eikä montaa naistakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minuakin ihmetyttää aloittajan kaltaiset miehet. Omaan tuttavapiiriini ei edes kuuluu juoruilevia miehiä. Eikä montaa naistakaan.
Ehkä nämä on niitä alfamiesten ja naisten tyyliä erotella jyvät akanoista. Mikä sen tehokkaampaa kuin syrjäyttää mahdolliset sivuroolit ulos ryhmistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä nämä on niitä alfamiesten ja naisten tyyliä erotella jyvät akanoista. Mikä sen tehokkaampaa kuin syrjäyttää mahdolliset sivuroolit ulos ryhmistä.
Sori ei auennut 😁Alfanaaraat ja- urokset ei myöskään kuulu tuttavapiiriini🤭
- AnonyymiUUSI
Olen vai tyytyväinen kiinnostukseenne arvon leidit! Kellä luistaa sillä myös rinnalla hiihtäjiä
- AnonyymiUUSI
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
- AnonyymiUUSI
Oletteko jotain yläasteen kiusaajarinkiä?😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦535089Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.913932En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v153243- 372834
- 212202
- 442195
- 392156
- 92085
Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä
Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk341732- 641721