Paljon on tullut kuultua juttuja ja

Anonyymi-ap

ei ole syytä olla uskomatta niitä.

64

1721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä olet kuullut?

• Anonyymi

Mitä välii on jonkun pöljän anonyymillä vihjailevalla länkytyksellä?

• Anonyymi

Naisesta kaikenlaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä välii on jonkun pöljän anonyymillä vihjailevalla länkytyksellä?

Mutta toi mitä sä teet kääntyy kyllä kiusaamisen puolelle. Toi on henkistä pahoinpitelyä meitä muita kohtaan. Ette varmaan itse ymmärrä sitä. Sitä en tiedä miksi ette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisesta kaikenlaista

Niin on tuomostakin kuultu kaikenlaista :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta toi mitä sä teet kääntyy kyllä kiusaamisen puolelle. Toi on henkistä pahoinpitelyä meitä muita kohtaan. Ette varmaan itse ymmärrä sitä. Sitä en tiedä miksi ette.

Sulla on kyllä jotain harhoja jos minun kommenttiin vastaat noin, eikä minua tarvitse teititellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on tuomostakin kuultu kaikenlaista :)

Täähän on kiva kuulla täältä sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisesta kaikenlaista

Voit korjata naisista, koska minäkin kuulen monenlaista sukupuolesta riippumatta.
        Niitä kuhinoitsijoita on, jotka keksii kaikenlaista jauhamista. Eli yrittävät puhdistaa omaa mainettaan valehtelemalla toisista. Eivät omaa omaatuntoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisesta kaikenlaista

Jaa, no miksi sinä täällä palstalla siitä jodlaat, eli mitä haet tällä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kyllä jotain harhoja jos minun kommenttiin vastaat noin, eikä minua tarvitse teititellä.

Sinä oletkin sen verran itseriittoinen ja yksinkertainen että joudatkin tulla palstaäijän hööpöttämäksi. Hyvä jos koet että on varaa luennoida täällä muille harhoista jos satut olemaan hönö, joka on kuvitellut tuota naiseksi jo vuosia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täähän on kiva kuulla täältä sivusta.

Väitätkö sinä tuntevasi jonkun tuomon, eli yhden näistä palstasedän rakentamista fiktiosta tai alter egoista? Heh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voit korjata naisista, koska minäkin kuulen monenlaista sukupuolesta riippumatta.
        Niitä kuhinoitsijoita on, jotka keksii kaikenlaista jauhamista. Eli yrittävät puhdistaa omaa mainettaan valehtelemalla toisista. Eivät omaa omaatuntoa.

Juuri näin. Eivätkä tajua sitä että saavat sen toisen ihmisen karman ylleen. Joka sen piti alun perin kokea. Siitä tulee rumaa jälkeä omaan elämään kun kusee jonkun toisen elämää. Universumi kierrättää sen energian. Pitäkää huoli vaan omista asioista ja elämästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä oletkin sen verran itseriittoinen ja yksinkertainen että joudatkin tulla palstaäijän hööpöttämäksi. Hyvä jos koet että on varaa luennoida täällä muille harhoista jos satut olemaan hönö, joka on kuvitellut tuota naiseksi jo vuosia

En satu olemaan hönö blaa blaa blaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Väitätkö sinä tuntevasi jonkun tuomon, eli yhden näistä palstasedän rakentamista fiktiosta tai alter egoista? Heh

Olen yksi niistä noin kymmenestätuhannesta, jotka taitaa olla tällä hetkellä hengissä. En tunne tietääkseni ketään palstasetää, mutta tiedän yhden niitä joka paikassa näkevän.

• Anonyymi

Kyllä on syytä olla uskomatta. Kateellisia ne puhuu kun muuta ei ole

• Anonyymi
        UUSI

Repesin. Kyseessä niin yksinkertainen ja vajaa akka ett ei se tajuu mtn.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rumuus lisääntyy

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rumuus lisääntyy

jees

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rumuus lisääntyy

Tällä sinun manifestoinnilla vai miten? Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvailisitko palstasetä ”hänen” ulkonäköä myös graafisesti? Se tuntuu olevan henkisten taaperoiden populistiseen mieleen ns

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta onneksi sinä edes ymmärrät saaneesi häneltäkin pakit, vai ymmärrätköhän.

• Anonyymi

Niinhän se,mitä vähemmän älyä sen herkempi usko kuulemaansa.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä aloittaja on selvästi vähä-älyinen..

• Anonyymi

Mä oon kuullut myös paljin juttua yhdestä mutta haluan itse tutustua ihmiseen ja tehdä oman arvion😊

• Anonyymi

Ihan oikein…

• Anonyymi

Hyvä tyttö, noin sitä pitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tyttö, noin sitä pitää

Jos tunnistit hänet tytöksi sinun pitäisi toivottaa hänelle hyvää tyttöjen päivää.

• Anonyymi

En tiedä miks uskot enemmin jonkun halventajan/nettitrollin juttuja, kuin minua , minun läheisiä tai ihmisiä jotka tuntenut minut pitkään.

• Anonyymi

Tietäisitpä mitä susta puhuvat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä tiedän mitä ne puhuu musta🤢🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtavat todennäköisesti mainita oman osuutensa.

• Anonyymi

Tässä kyse naisesta siis.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro toki mitä jotkut pikkuminionisi tai sätkynukkesi jauhavat? Ellei ole jotain omaa fantasiaa, minkä varassa koko ns elämä pyörii. Fifti sixty ehkä ja EVVK.

• Anonyymi

Huiiiii, fantsuu, jännittävää. Mitäköhän sä tiedät?

• Anonyymi

Tiedän yhden j...n ja s...n kun ne muutti kauas pois ja.. mut eipä siitä sen enempää

• Anonyymi

En tiedä onko se kaikki totta mutta paljon kuullut ja sitten yks M... ja senkin mies.. niistäkin puhuttiin paljon.. mutta ei mua kiinnosta.
        Sitten oli yksi .. noh antaa olla

• Anonyymi

Oon kuullut paljon yhdestä perheestä ja niiden lapsesta mutta enhän mä ole nähnyt niin en tiedä..
      Haluaako ihmiset oikeasti juoruta ja meneekö ne edes oikein vai onko puolet keksittyä?
      Kuulin myös että yksi nuori mies pettää naistaan jolla pieni vauva. Aika kurjaa. Mutta minkäs teet. Onkohan kiva juoruta? Haluaisitko että sinusta juoruttaisiin?

• Anonyymi

Ehkäpä sille löytyy selittäviä tekijöitä yhteisiä nimittäjia, todellisia syitä ja motiiveja, kun katsoo sinne suuntaan mistä rapa lentää.

• Anonyymi
        UUSI

Ja ravanheittäjät ei varmaan ikinä oo kertomusten kohdettaan ees hk. tuntenu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ravanheittäjät ei varmaan ikinä oo kertomusten kohdettaan ees hk. tuntenu.

No siinähän se roskasakin taika saattaa piilläkin, että jos kukaan ei ns tunne tätä puheiden kohdetta ei tule mieleen kyseenalaistaa näitä kertomuksia missä joku tai jotkut väittävät tietävänsä tai tuntevansa vuosien takaa jne. Säälittävää populismia jos tosiasiassa tietää tyyliin etu- ja sukunimen😏 Säälittävää hurmosta myös kuulijoilta, hyh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No siinähän se roskasakin taika saattaa piilläkin, että jos kukaan ei ns tunne tätä puheiden kohdetta ei tule mieleen kyseenalaistaa näitä kertomuksia missä joku tai jotkut väittävät tietävänsä tai tuntevansa vuosien takaa jne. Säälittävää populismia jos tosiasiassa tietää tyyliin etu- ja sukunimen😏 Säälittävää hurmosta myös kuulijoilta, hyh

Mitä jos tällä josta on kertoiltu olisi klli? Nämä muut osaisi edes ns oman mitan verran kyseenalaistaa stooreja?

• Anonyymi

Se on hyvä pitää muurahaiset kuhisemassa, ties mitä ne keksiin.

• Anonyymi

Kuuntele ja usko. Oma on valintasi.

• Anonyymi

Oksettava aloitus. Kamalimpiin ihmisen piirteisiin kuuluu juoruilu ja toisten asioilla märeksiminen, joita ei ole edes kuullut asianosaisen itsensä suusta.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä. Erityisesti pisti silmään tämä lause ”minulla ei ole mitään syytä olla uskomatta”. Aika sanoisinko jumalharhaista tekstiä mi mi minä minää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Erityisesti pisti silmään tämä lause ”minulla ei ole mitään syytä olla uskomatta”. Aika sanoisinko jumalharhaista tekstiä mi mi minä minää

Mitähän ne syyt ovat sitten? Ehkä se on totta mitä tämä yksi laittoi. Nainen on antanu pakit ja nyt harmittaa. Niin palstalle kirjottelemaan pahaa siitä naisesta. Karma iskee hänen elämään.
        SE JOKA TOISELLE KUOPPAA KAIVAA SE SIIHEN ITSE LANKEAA. vanhankansan sanonta pitävät opit ei ojaan kaada.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän ne syyt ovat sitten? Ehkä se on totta mitä tämä yksi laittoi. Nainen on antanu pakit ja nyt harmittaa. Niin palstalle kirjottelemaan pahaa siitä naisesta. Karma iskee hänen elämään.
        SE JOKA TOISELLE KUOPPAA KAIVAA SE SIIHEN ITSE LANKEAA. vanhankansan sanonta pitävät opit ei ojaan kaada.

Parempi vaan olla hiljaa ja antaa karman tuplaantua. Puhukoon vaan enemmän. Nähdään kuinka sen p.puhujan käy.

• Anonyymi

Jätä_minut_rauhaan.

• Anonyymi
      UUSI

Jos tämä olisi minulle, niin sinä olisit täysin ventovieras ihminen, sillä en tunne yhtäkään tuollaista ihmistä kuin sinä, ei kuulu tuttavapiiriin. Tekisit täällä siis jostain syystä aloituksia itsellesi täysin tuntemattomasta ihmisestä, ja se kertoisikin enemmän sinusta kuin minusta.

• Anonyymi
      UUSI

Minulle ihan sama mitä puhutaan ja mitä uskot. Evvk.

• Anonyymi
      UUSI

Sehän on mahtavaa, että joku pelinappula jaksaa tiedottaa omista uskomuksistaan täällä. Ketä tämän päiväkirjan tyngän pitäisi kiinnostaa sitten?

• Anonyymi
        UUSI

Sua näköjään.🤭

• Anonyymi
        UUSI

Pelinappula-sana bongattu.♟️😆
        Vastaan vielä tähän, sit saa tän päivän palstailut jäädä. Kaikkea nää sairauspäivät teettää.
        En ole todellakaan aloittaja ja en ole edelleenkään kuullut mitään juoruja " kaivatustani". Tuskin kuulenkaan, kun en hänestä puhu muuta kuin hyvää muille. Eivät edes kehtaisi juoruja, jos juoruttavaa olisi. 😄 Jos minulla on/ olisi hänestä jotain ikävää kerrottavaa, pitäisin suuni supussa.

• Anonyymi
      UUSI

Kastematoja taskussa uuiii

• Anonyymi
      UUSI

Kerropa naiselle mitä olet kuullut, niin nainen voi tehdä asialle jotakin.

• Anonyymi
        UUSI

In real world.

• Anonyymi
      UUSI

Jutut on juttuja ilman todisteita turha uskoa usein kertoja onnhenkilö joka ei ole ollut itse edes paikalla mu onnea

• Anonyymi
      UUSI

Pohdinpa vain että oletko niin merkittävä henkilö että sun uskomisilla on isompikin merkitys.
      Pelkästään jo se että näitä juoruja ja juttuja kiinnostat kalastaa ei tee susta kyllä yhtään sen parempaa ihmistä kuin muut.

• Anonyymi
        UUSI

Minuakin ihmetyttää aloittajan kaltaiset miehet. Omaan tuttavapiiriini ei edes kuuluu juoruilevia miehiä. Eikä montaa naistakaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minuakin ihmetyttää aloittajan kaltaiset miehet. Omaan tuttavapiiriini ei edes kuuluu juoruilevia miehiä. Eikä montaa naistakaan.

Ehkä nämä on niitä alfamiesten ja naisten tyyliä erotella jyvät akanoista. Mikä sen tehokkaampaa kuin syrjäyttää mahdolliset sivuroolit ulos ryhmistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä nämä on niitä alfamiesten ja naisten tyyliä erotella jyvät akanoista. Mikä sen tehokkaampaa kuin syrjäyttää mahdolliset sivuroolit ulos ryhmistä.

Sori ei auennut 😁Alfanaaraat ja- urokset ei myöskään kuulu tuttavapiiriini🤭

• Anonyymi
      UUSI

Olen vai tyytyväinen kiinnostukseenne arvon leidit! Kellä luistaa sillä myös rinnalla hiihtäjiä

• Anonyymi
      UUSI

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

• Anonyymi
      UUSI

Oletteko jotain yläasteen kiusaajarinkiä?😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      53
      5089
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      91
      3932
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      3243
    4. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      37
      2834
    5. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      21
      2202
    6. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      44
      2195
    7. Tarvitseeko

kaivattusi suojelua?
      Tunteet
      39
      2156
    8. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      9
      2085
    9. Sielunkumppanini ja nykyinen kaivattuni ovat hyvin samankaltaisia ihmisiä

Ja uskon että he punovat langansa yhteen pian. Sielunkumppanille voi olla kova paikka hyväksyä kuinka välittävä ja herkk
      Ikävä
      34
      1732
    10. Paljon on tullut kuultua juttuja ja

ei ole syytä olla uskomatta niitä.
      Ikävä
      64
      1721
    Aihe