Sain kaikilta muilta telkkarissa hyvää ja huolellista hoitoa ja hyvää asiakaspalvelua. Kävin mielelläni kiireettömässä ja huolehtivassa telkkarissa. Kuitenkin tämän yhden henkilön toistuvat ivailut ja pakkaset naurut lopettivat totaalisesti käyntini vastaanotolla. Pääsinkin todella ammattitaitoisiin käsiin haettuani Hatanpäälle. Kiitos rouva. Teit minulle palveluksen. Elämäni muuttui lääkkeettömäksi uusissa ympyröissä. Tervehdyin täysin kaikista sairauksistani. 🥰🥰🥰
Vastaukset 11
- Anonyymi
Avauksessa Jampe kertoo tervehtymisestään. Ilmeisesti myös homous lähti tuossa rytäkässä vai kuinka?
- Anonyymi00011
modfre pekka mäki homolahouruu
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
modfre pekka mäki homolahouruu
Modfre puhuu täyttä asiaa
- Anonyymi00015
Se lähti Pirkanmaan käräjäoikeuden päätöksellä joku vuosi sitten. Asiakirjat kertovat myös hänen vaimostaan, joka lienee nyt tyytyväinen?
- Anonyymi
Eikö Jarmo käytä enää lääkkeitä?
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa. Aloitusteksti on Jarmon kirjoittama. Se on poimittu Avointa keskustelua Ikaalisista -ryhmän eräästä keskustelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä vaikuttaa. Aloitusteksti on Jarmon kirjoittama. Se on poimittu Avointa keskustelua Ikaalisista -ryhmän eräästä keskustelusta.
Pitääkö hänestä olla huolissaan?
- Anonyymi
skitso ketelä luulee parantuneensa hiv viruksesta
- Anonyymi00010
Maaadot <sö0i j0 rouvanpari vuotta sitten
- Anonyymi00014
ja meillä kaikilla on suuri ikävä häntä
- Anonyymi00012
Ilman lääkkeitä voi käydä hullusti. Kannattaisi miettiä asiaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546