Ruotsalaistutkimus: Tatuoinnit nostavat syöpäriskiä.
Jo yksikin tatuointi lisää tiettyjen syöpien riskiä tatuoinnin koosta riippumatta.
Ks lisää:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsalaistutkimus-tatuoinnit-nostavat-syopariskia/8948174
Harkitse ennen kuin otat tatuoinnin
11
571
Vastaukset
- Anonyymi
niin meinaat täällä Garrnialla ? tä?
- Anonyymi
Ei isoon vaaraa, tatuoinnit on jäämässä pois muodista ja jo tehtyjäkin ollaan poistamassa.
- Anonyymi
Hienoa, jos järki alkaa voittaa. Puhdas iho on aina kauniimpi katsella kuin joku älytön kuva…
Harvemmin näkee todellisten kaunottarien iholla rumentavia ja suorastaan häiritseviä tatuointeja.
- Anonyymi
Neitseellinen luomu iho paras. Tatuoinnit luotaan tukevia.
- Anonyymi
Tatskat out.
- Anonyymi
Kyllä kamalaa katseltavaa kun hoitajalla käsivarret ja muut paikat täynnä mustesuttua. Luulee kai että on kaunista, kaikkea muuta
- Anonyymi
Tatuoinneilla pönkitetään heikkoa itsetuntoa.
Keksittyjä selityksiä riittää.
Fiksu ihminen ei sotke ihoaan.- Anonyymi
Juuri näin , en luota tatuoituihin ihmisiin yleensäkkään .
- Anonyymi
Olen ihmetellyt miksi esim. Pitää lapsen syntymäaika tatuoida ihoon, eikö sen muista muutenkin?
Samoin nämä ystävyystatuoinnit. Ystävyyden voi näyttää muutenkin kuin ihoa sotkemalla.
- Anonyymi
Itseäni häiritsee, jos minua hoitaa sairaalassa joku jolla tatuointeja. Lääkäreillä en ole viä nähnyt, onneksi.
- Anonyymi
Siis, kerrassaan luotaan tunkevia.
Suoraan sanottuna ällöttäviä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423