monet tutuista kaimoista on jo mullissa . ei viitti edes käyrä kattomas onko meirän verosia juoppoja kasvanu tilalle jos on niin joku maku nyytti huules sössöttää ja vihersmoothie pienellä tilkalla viina lasissa
Vastaukset 9
- Anonyymi
äähä poka tiiät : eenne oli miehet rrauutaaaa ....
- Anonyymi
Juu kyllä niitä löytyy. Joka kylässä on omansa. Toki naisetkin on lisääntyneet käyttäjänä.
Ja taitaa paikkakunnalla olla myös sekakäyttäjiä. - Anonyymi
Aika vähis vanhan liiton ammattilaiset.
- Anonyymi00005
aika hyvin vielä pötsi kestää viikonloppu juopottelun, karvian kapakat kierretty tb;stä skanssin kautta krouviin, aloitettu matkahuollon baarista ,kivaa oli joka viikonloppu,ja joskus viikollakin.
- Anonyymi00006
Se oli sitä kulta aikaa, kun Kanttilaisillakin oli oma baari. Seuraava oli BarElisabet Korvaperällä, siitä Niinisalon kahden baarin kautta, Kankaanpäähän Siiliin tanssiin.
- Anonyymi00007
Sit taxilla kotia yö seura kainalossa. Se parasta.
- Anonyymi00009
Kumpiko maksaa taxin?
- Anonyymi00008
Pääsit kunnolla painaan, kunnolla juotettua.
- Anonyymi00010
Eiköhän kulut yleensä laiteta puoliksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680