Voin olla väärässäkin, mutta välillä vaikutat siltä.
Oletko mustasukkainen?
27
365
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt erehdy ihmisten vastauksissa.
- Anonyymi
Eli itse et oo mustasukkainen?
- Anonyymi
Minkä takia sinä jankutat tämäntyyppisiä kommentteja jatkuvalla syötöllä näihin palstsäikön hömpänpömppä gallupeihin - ettet itse olisi se erehtyä mitä tulee näihin aloituksiin ja kommentteihin? Jatkahan peltoelvis jo matkaa
- Anonyymi
Olen jos rakastan. Ei koske vain sinua
- Anonyymi
Minulla ei ole oikeutta olla mutta kieltämättä, tunnen hieman. Vähän mutta kuitenkin.
- Anonyymi
Mä oon huomannut jotain pieniä juttuja. Yleensä punastuu. Ehkä oon väärässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon huomannut jotain pieniä juttuja. Yleensä punastuu. Ehkä oon väärässä?
Olet väärässä ja toiseksi, emme juurikaan näe edes ohimennenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä ja toiseksi, emme juurikaan näe edes ohimennenkään.
Joo ohi siis.
- Anonyymi
Oon kyllä vähän. Se kyllä helpottaa, kun kerrot että sinäkin minua.
- Anonyymi
Mä en tiennyt että rakastat mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiennyt että rakastat mua.
Luulin sen olevan päivänselvää.
- Anonyymi
Eihän se kivaa ole katsoa kk tolkulla toisen naisen "hinkkaamista". Mikä se olotila sitten oli, niin enimmäkseen pettymys ja vihaisuus siitä, että joku on niin törkeä ja kysymys, että miksi haluaa satuttaa. No se nyt meni sillä tavalla!
- Anonyymi
Kyllä muakin satutti juuri tämäntapainen toiminta. Sattui vielä enemmän jälkikäteen kun kuulin hällä olleen tunteita muka mua kohtaan. Veikkaan että valehteli vain päästäkseen kuin koira veräjästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muakin satutti juuri tämäntapainen toiminta. Sattui vielä enemmän jälkikäteen kun kuulin hällä olleen tunteita muka mua kohtaan. Veikkaan että valehteli vain päästäkseen kuin koira veräjästä.
Millainen ihminen yhtyy kaikkiin muihin paitsi siihen mitä muka niin rakastaa? Täytyy olla aika sairas päästään että voi edes valehdella noin kylmästi.
Raha / hyväksikäyttö en oikein muuta keksi - Anonyymi
Jokainen vähänkään järjissään oleva ymmärtää, että sulla ei ole palstasetä ollut hinkkaajan hinkkaajaa tai hinkattavan hinkattavaa ja kirjoitat naisena esiintyen tätä soopaa juuri siksi, eli siitä puhe mistä puute. T naiselta hönöille
- Anonyymi
Joskus saattaa hieman olla jos romanttisia ajatuksia naisesta, mutta jos ei yhteisesti ole "sovittu" mitään, ei silloin oikein osaa mustasukkainenkaan olla. Mutta kaipuuta ja hyvää mieltä nainen saattaa kuitenkin tuottaa vaikka ei suhteessa olisikaan.
https://www.youtube.com/watch?v=PjdU6FtSons&list=RDPjdU6FtSons&index=2- Anonyymi
Sä oot jotenkin suloinen ❤️
- Anonyymi
Kyllä sen näkee toisesta!
- Anonyymi
Ei se oikein kuulu kuvioihin jos toisistaan tykätään. Eikä sellaisiin kuvioihin kannata ryhtyä, jossa kilvoitellaan jonkun sydämestä ja rikotaan sekä sotketaan toisten välejä. Oikeassa rakkaudessa on arvokkuutta, joka tekee siitä kaiken yläpuolella olevaksi, silloin ei muut tule edes mieleen vaan tuntuvat lähinnä häiriöiltä.
- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
No vähän... 🥹 Kukapa ei tuommoisesta mussukasta 🤗 Kuulin että hani oli saanut vähän rakentavaa palautetta eilen 🤭 ekselent work 👍🏻 kävelkööt 🤣
- Anonyymi
Mustasukkaisuus on vihonviimeinen asia johon laitan energiaa. Etsin vaan omaa onnea ja sitä kautta meidän onnea. Ei ole kenestäkään syytä olla mustasukkainen, jokainen tekee valintansa.
- Anonyymi
Miehellä herää välillä mustasukkaisuus. Se näkyy hänellä siten että yhtäkkiä lopettaa viestittelyt ja soittamiset ja on vetäytyneenä päivän pari. Mulle ei asiaa myönnä, en tiedä myöntääkö itselleenkään. Ilmiselviä tapauksia nämä hänen mustasukkaisuudet. No mun mielestä se on vaan söpöä, kun nuo nousee. Harmi hänen kannaltaan, kun pelkoahan se on ja sitten kärvistelee sen kanssa. Olen minäkin välillä mustasukkainen, kuuluu uuteen suhteeseen tällaiset epävarmuudet ja kun niiden syntyminen ja kohtaaminen on terveellä tasolla eli ei repivää syyttelyä, draamaa tms, niin eihän se ole sen kummempi tunne kuin muukaan. Vähitellen tutustuessa suhde vahvistuu ja pahimmat epävarmuudet hellittää.
- Anonyymi
En. Jos on tarvetta pettää luottamus, niin sitten on ja se oli sitten siinä. Mustasukkaisuus tappaa suhteen ja luottamuksen.
- Anonyymi
Olen, terveellä tavalla.
Jos joku lähestyy rakastani liian tuttavallisesti, tulen lähemmäksi ja kehonkielelläni teen selväksi missä (sietokykyni)raja menee tai onko se jo ylitetty.- Anonyymi
🤔 Rakastasi? Oletteko yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔 Rakastasi? Oletteko yhdessä?
Ei. Mutta teen noin kun oli ja jos olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024248
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463798Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1363245Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.471629Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191508Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341450Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251385Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161160Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151063