Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta
TIEDOITUS HOMOILLE
Teidän sukupuoli selviää kyllä joten ei kannata esiintyä muijana kerta ette ole muijia.
Onko Heinolassa neitoa joka todella haluaa alkaa harrastamaan seksiä mukavan sedän kanssa
54
161
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
TIEDOITUS ETTÄ MUN MUNA EI SEISO KU SE ON YHTÄ VAMMANE KU MUN PÄÄ MUTTA ME VOIDAA LEIKKIÄ ETTÄ TEHÄÄ SEKSIÄ KU MÄ MAKAAN SUN PÄÄLLÄ!!
RAUNO49VUOTIASUKKO - AnonyymiUUSI
Miten kävi eilen Katan kanssa?
Sain tietää millainen se todella on että voit päätellä siitä.
Näyttää kaikki muijat olevan samanlaisia.- AnonyymiUUSI
RAUNO49VUOTIASUKKO kirjoitti:
Näyttää kaikki muijat olevan samanlaisia.Miksi oot täällä pyytänyt alastonkuvia alaikäiseltä pojalta, se on rikos.
- AnonyymiUUSI
Näyttää kaikki muijat olevan samanlaisia.Vittuako sitte piipität saatanan vammanen
Anonyymi kirjoitti:
Vittuako sitte piipität saatanan vammanen
Niinhän sä oot vammanen
- AnonyymiUUSI
Huomenta RANE setä joko tänäön nuolet minun pillua rannalla
- AnonyymiUUSI
Mua ei mielenvikaiset muijat kiinnosta etkä sä olet aito muija.
Miksi pyytelit oikeasti alastonkuvia pojalta?
- AnonyymiUUSI
Mua ei mielenvikaiset muijat kiinnosta etkä sä olet aito muija.
Olen aito muija , voit vaikka karvahattu päässä nuolla. Lissu 18v
Anonyymi kirjoitti:
Olen aito muija , voit vaikka karvahattu päässä nuolla. Lissu 18v
Harmi ku aitoja muijia ei täältä pahemmin löydy ja joitten pilluu voi ruiskia spermaa.
- AnonyymiUUSI
Harmi ku aitoja muijia ei täältä pahemmin löydy ja joitten pilluu voi ruiskia spermaa.
Voit ruiskia rannalla pilluun spermaa ensin nuolet. Lissu
Anonyymi kirjoitti:
Voit ruiskia rannalla pilluun spermaa ensin nuolet. Lissu
Ensinnäkään mua ei kiinnosta harrasta seksiä ulkona tähän aikaan vuodesta.
- AnonyymiUUSI
Aika noloa että Rane olet vieläkin neitsyt ja et saisi ketään edes raskaaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Aika noloa että Rane olet vieläkin neitsyt ja et saisi ketään edes raskaaksi.
Piipitä kusipää itestäs vaa.
Kumma ku olen saanu neljä muijaa ei raskaaks jotten Kaa olen harrastanut seksiä että siinä sulle neitsyyttä- AnonyymiUUSI
Kumma ku olen saanu neljä muijaa ei raskaaks jotten Kaa olen harrastanut seksiä että siinä sulle neitsyyttäMielikuvitusseksiä ei Rane lasketa oikeaksi seksiksi.
Jäit jo monesti kiiinni kun se luku muuttui , ensin se oli neljä, sitten kaksi, sitten kolme ja nyt taas neljä. Noloa että sinun pitää valehdella että sinulla on koemusta seksistä ollenkaan.
Minun on vaikea olla neitsyt kun kerta muutin yhteen yhdeksäntoista vuotiaana kuusitoista vuotiaan tyttöystäväni kanssa, siinä pitäisi olla sinunlainen vammainen että olisi pysynyt neitsyenä. - AnonyymiUUSI
Kumma ku olen saanu neljä muijaa ei raskaaks jotten Kaa olen harrastanut seksiä että siinä sulle neitsyyttä"ei raskaaksi" Eli et ole saanut idiootti ketään raskaaksi!!!
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitusseksiä ei Rane lasketa oikeaksi seksiksi.
Jäit jo monesti kiiinni kun se luku muuttui , ensin se oli neljä, sitten kaksi, sitten kolme ja nyt taas neljä. Noloa että sinun pitää valehdella että sinulla on koemusta seksistä ollenkaan.
Minun on vaikea olla neitsyt kun kerta muutin yhteen yhdeksäntoista vuotiaana kuusitoista vuotiaan tyttöystäväni kanssa, siinä pitäisi olla sinunlainen vammainen että olisi pysynyt neitsyenä.PITÄKÄÄ SAATSNAN HUORAN KUSIPÄÄ T PÄÄNNE KII ASIOISTA JOISTA ETTE TIEDÄ YHTÄÄ MITÄÄ
TE KUSIPÄÄ T PIIPITÄTTE ITESTÄNNE- AnonyymiUUSI
PITÄKÄÄ SAATSNAN HUORAN KUSIPÄÄ T PÄÄNNE KII ASIOISTA JOISTA ETTE TIEDÄ YHTÄÄ MITÄÄ
TE KUSIPÄÄ T PIIPITÄTTE ITESTÄNNEKaikki tietävät että olet kokematon seksistä, jopa Vesa on puhunut että sinulla ei ole koskaan ollut naista.
Olet jäänyt kiinni valehtelusta useita kertoja.
Niin kerroin että muutin yhteen kuusitoista vuotiaan tyttöystäväni kanssa, hän sentään tuli aidosti raskaaksi mutta olin lapsellinen ja painostin aborttiin joka kaduttaa. Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietävät että olet kokematon seksistä, jopa Vesa on puhunut että sinulla ei ole koskaan ollut naista.
Olet jäänyt kiinni valehtelusta useita kertoja.
Niin kerroin että muutin yhteen kuusitoista vuotiaan tyttöystäväni kanssa, hän sentään tuli aidosti raskaaksi mutta olin lapsellinen ja painostin aborttiin joka kaduttaa.Kato ku sä lutkan LAITOSPENIKKA TAJUSIT taas piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Ja omaa asuntoa ei ole joten vittuako uliset kusipää
- AnonyymiUUSI
Ahaa no sitten sinun kotona harrastetaan ? Miks et ulkona halua nyt ? Voitko toteuttaa yhden haaveeni. Lissu
- AnonyymiUUSI
RANE SETÄ EI VOI ulkona harrastaa näin kylmällä seksiä muna häviää kokonaan piiloon 😂😄
- AnonyymiUUSI
VARO RYÖSTÄJIÄ RAUNO KAJANDER HEINOLASTA
- AnonyymiUUSI
TÄNÄÄN VELJENI RANE SAI NUKKUA PIDEMPÄÄN 😀 LAITOSPUURON KEITOSSA OLI ONGELMA 😁 HYVIN SETÄLLE PUURO MAISTUI JA LÄMMIN SIPULIMAITO
VESANyt sä saatanan huoran pentu kerrot sun oikeen nimesi ja osoittees.
Mun veljet ei todellakaan LAITTELE SUOMI24 PALSTALLE mitää viestiä- AnonyymiUUSI
Nyt sä saatanan huoran pentu kerrot sun oikeen nimesi ja osoittees.
Mun veljet ei todellakaan LAITTELE SUOMI24 PALSTALLE mitää viestiäMITÄPÄ TEET ASIALLE JOS SAAT TIETÄÄ OSOITTEEN?
- AnonyymiUUSI
Mun veljet ei todellakaan LAITTELE SUOMI24 PALSTALLE mitää viestiäVARO ETTET TULE TAAS RYÖSTETYKSI
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
MITÄPÄ TEET ASIALLE JOS SAAT TIETÄÄ OSOITTEEN?
Paskoo alleen
- AnonyymiUUSI
Mun veljet ei todellakaan LAITTELE SUOMI24 PALSTALLE mitää viestiäTÄSSÄ SETÄ OTTANU KUVAN KU VIERAILEE HUORAÄITINSÄ LUONA VANHAINKODISSA!! https://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?pid=278206&message_id=1caf6610beb4119e381c7e46f81afceb&message_icon=info#cpgMessageBlock
Anonyymi kirjoitti:
TÄSSÄ SETÄ OTTANU KUVAN KU VIERAILEE HUORAÄITINSÄ LUONA VANHAINKODISSA!! https://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?pid=278206&message_id=1caf6610beb4119e381c7e46f81afceb&message_icon=info#cpgMessageBlock
Kato ku TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS ETTÄ SUN mutsistas.
Eikä mun mutsi ole noin läski ku sun mutsis eikä se edes oo ton näkönen- AnonyymiUUSI
Kato ku TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS ETTÄ SUN mutsistas.
Eikä mun mutsi ole noin läski ku sun mutsis eikä se edes oo ton näkönenTuo on aitokuva sun huoramutsistas!! Tehä ootte kaikki läskejä ja vammaisia teidän perheessä!! Säkin oot kaljamahainen riipputissi.
Anonyymi kirjoitti:
Paskoo alleen
Oliko homolla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITSESTÄÄN
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aitokuva sun huoramutsistas!! Tehä ootte kaikki läskejä ja vammaisia teidän perheessä!! Säkin oot kaljamahainen riipputissi.
Kato ku tajusit taas piipittää itestäs että sun huora mutsistas
- AnonyymiUUSI
Oliko homolla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITSESTÄÄN
Onko sua viimeaikoina ryöstetty?NI
- AnonyymiUUSI
KATO KU NI NI NI NI NI
- AnonyymiUUSI
Onko hauskaa kun äitisi on läski ja vammainen huora? Miksi otit ite ton kuvan äidistäs vanhainkodissa?
Seisooko sun muna kun katsot äitiäsi? Anonyymi kirjoitti:
Onko hauskaa kun äitisi on läski ja vammainen huora? Miksi otit ite ton kuvan äidistäs vanhainkodissa?
Seisooko sun muna kun katsot äitiäsi?Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs että sun huora mutsistas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Seisooko sun muna kun katsot äitiäsi?KYLLÄ RAUNO USEIN PUKEE ÄITIN PAITULIN JA KERTOO OLEVANSA RAILI TÄNÄÄN RAUNO SÖI AAMUPALAKSI JUGURTTIA MUN PERSEESTÄ NUOLTUNA KUN LAITOSPUURON SAANNISSA OLI ONGELMIA
VESA - AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs että sun huora mutsistas
Miksi sä vaa taas toistat itseäsi? Miksi kaikki teidä perheessä on huonossa kunnossa ja ootte läskejä? Eikö kukaan teistä ees yritä urheilla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä vaa taas toistat itseäsi? Miksi kaikki teidä perheessä on huonossa kunnossa ja ootte läskejä? Eikö kukaan teistä ees yritä urheilla?
Siksi Rauno piipittää samaa paskaa kokoajan kun ei ÄO riitä muuhun
- AnonyymiUUSI
Kato ku tajusit jälleen piipittää itestäs että sun huora mutsistas
Niin uikutat
Anonyymi kirjoitti:
Kato ku sä kusipää tajusit jälleen piipittää itestäs että sun koko kusipää perheestä
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä kusipää tajusit jälleen piipittää itestäs että sun koko kusipää perheestä
Niin vingut
- AnonyymiUUSI
Miksi et tajua että kyseessä on sun perhe? Miksi kukaan teistä ei ole normaaliälyinen tai hoikka?
Miksi valehtelet että toi ei oo sun äiti? Anonyymi kirjoitti:
Miksi et tajua että kyseessä on sun perhe? Miksi kukaan teistä ei ole normaaliälyinen tai hoikka?
Miksi valehtelet että toi ei oo sun äiti?Kato ku sä huoran penikka tajusit jälleen piipittää itestäs että sun läski perheestä ja mun mutsi ei todellakaan ole läski eikä se oo ton näköinen mitä te väitätte
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä huoran penikka tajusit jälleen piipittää itestäs että sun läski perheestä ja mun mutsi ei todellakaan ole läski eikä se oo ton näköinen mitä te väitätte
Niin kähiset
- AnonyymiUUSI
Kato ku sä huoran penikka tajusit jälleen piipittää itestäs että sun läski perheestä ja mun mutsi ei todellakaan ole läski eikä se oo ton näköinen mitä te väitätte
Kaikki näkee että sun perheessä kaikki on vammaisia ja läskejä, sunkin naamasta näkee heti että oot vammainen.
Miksi kukaan ei teistä urheile?
Se on aitokuva sun huoraäidistäs vanhainkodissa.
Minä urheilen SM-tasolla.
- AnonyymiUUSI
RAUNO ONKO KÄYNY RYÖSTÄJIÄ VIIMEAIKOINA
- AnonyymiUUSI
Miksi sedän luona ois käyny ryöstäjiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sedän luona ois käyny ryöstäjiä?
Sedältä ryöstettiin sosiaalitoimiston ostamat mööpelit, kun setä luuli saavansa pillua. Maksoi ryöstäjälle vielä 70€ bensarahaakin. Sen ryöstön jälkeen setä muutti Vesan nurkkiin pyörimään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sedältä ryöstettiin sosiaalitoimiston ostamat mööpelit, kun setä luuli saavansa pillua. Maksoi ryöstäjälle vielä 70€ bensarahaakin. Sen ryöstön jälkeen setä muutti Vesan nurkkiin pyörimään
Millon tuo tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millon tuo tapahtui?
Josko SETÄ itse suvaitsisi vastata tuohon?
- AnonyymiUUSI
Kuule Rane sinunhan se pitäs tietää löytyykö....
Mitäs sitä täällä kyselet. Ei täällä tuon ikäisiä naisia käy edes vahingossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦464219Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1543881Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.813679Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1713218En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152743- 372524
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2632379- 1292117
- 432108
- 392076