Voisitteko ottaa piiskaa tai antaa sitä saman sukupuolen edustajalle mitä itse olette? Vai onko niin, että esim. hetero miehellä vastapuolen täytyy aina olla nainen?
Piiskaa, sama sukupuoli
12
200
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen jo vanhempi mies ja annan ainoastaan naisille. En ole ikinä edes ajatellut muuta vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Näin saajana ei ole merkitystä antajan sukupuolella, kun pelkkä piiskaus on kyseessä.
- Anonyymi
Ei se ole koskaan pelkkää piiskausta, vaan aina siihen liittyy jotain seksuaalista. Mies kun antaa miehelle, niin siinä ei jää mitään epäselvyyksiä, kuka käskee.
- Anonyymi
Voisin kyllä mieheltäkin ottaa piiskaa. Jos sais myös jotakin muutakin...
- Anonyymi
Olen nainen ja aina on antajana ollut mies. En voisi ajatellakaan asiaa mitenkään muuten.
- Anonyymi
Kyllä meillä isä antoi remmiä kaikille kakaroille, kun aihetta oli. Ei siinä sukupuolta kyselty!
- AnonyymiUUSI
Vähän eri asia...
- AnonyymiUUSI
Mieheltä miehelle toimii tehokkaammin, koska hävettää enemmän.
- AnonyymiUUSI
Olen nelikymppinen switch mies, eli viihdyn molemmissa rooleissa. Tähän asti olen piiskannut vain tyttöjä, mutta viime aikoina olen alkanut miettiä että joskus voisi olla mukavaa / kiinnostavaa antaa kuritusta myös tuhmalle pojalle.
- AnonyymiUUSI
Miten annat kuritusta?
- AnonyymiUUSI
Entäpä jos kahden heteromiehen piiskaussesiossa käy niin, että toisella tai molemmilla alkaa niin sanotusti alakerta heräilemään. Jatketaanko ihan normaalisti? Muuttuuko tunnelma vaivautuneeksi ja homma lässähtää siihen? Vai miten?
- AnonyymiUUSI
Ei väliä. Piiskaleikit ovat piiskaleikkejä, seksi sitten erikseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst9110670- 2474586
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1633943Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1713454PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija723262Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,733046Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322782Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i272340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.651776Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1641510