Voisitteko ottaa piiskaa tai antaa sitä saman sukupuolen edustajalle mitä itse olette? Vai onko niin, että esim. hetero miehellä vastapuolen täytyy aina olla nainen?
Piiskaa, sama sukupuoli
18
479
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen jo vanhempi mies ja annan ainoastaan naisille. En ole ikinä edes ajatellut muuta vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Näin saajana ei ole merkitystä antajan sukupuolella, kun pelkkä piiskaus on kyseessä.
- Anonyymi
Ei se ole koskaan pelkkää piiskausta, vaan aina siihen liittyy jotain seksuaalista. Mies kun antaa miehelle, niin siinä ei jää mitään epäselvyyksiä, kuka käskee.
- Anonyymi
Voisin kyllä mieheltäkin ottaa piiskaa. Jos sais myös jotakin muutakin...
- Anonyymi
Olen nainen ja aina on antajana ollut mies. En voisi ajatellakaan asiaa mitenkään muuten.
- Anonyymi
Vieläkö haluaisit mies 66v antaisi mielellään. Eteläsuomi.
- Anonyymi
Kyllä meillä isä antoi remmiä kaikille kakaroille, kun aihetta oli. Ei siinä sukupuolta kyselty!
- Anonyymi
Vähän eri asia...
- Anonyymi
Mieheltä miehelle toimii tehokkaammin, koska hävettää enemmän.
- Anonyymi
Tuo on ihan totta. Kun heteromies joutuu toisen miehen edessä laskemaan housut alas, ottamaan pyllyn paljaaksi, nolouden ja häpeän määrä on tuhatkertainen siihen verrattuna kuin jos se tapahtuisi naisten edessä. Ja se kun joutuu menemään toisen miehen polvien päälle piiskattavaksi. Tuntuu että kasvot hehkuvat häpeästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ihan totta. Kun heteromies joutuu toisen miehen edessä laskemaan housut alas, ottamaan pyllyn paljaaksi, nolouden ja häpeän määrä on tuhatkertainen siihen verrattuna kuin jos se tapahtuisi naisten edessä. Ja se kun joutuu menemään toisen miehen polvien päälle piiskattavaksi. Tuntuu että kasvot hehkuvat häpeästä
Kyllä se naista hävettää varmasti vähintään yhtä paljon. Ainakin jos katsomassa on joku muu. Etenkin jos itseään 20v. nuorempi n. Kolmekymppinen mies seuraa toimitusta. Voin kertoa, että posket oli punaista punaisemmat jo siinä vaiheessa kun piti ottaa takapuoli paljaaksi.
- Anonyymi
Olen nelikymppinen switch mies, eli viihdyn molemmissa rooleissa. Tähän asti olen piiskannut vain tyttöjä, mutta viime aikoina olen alkanut miettiä että joskus voisi olla mukavaa / kiinnostavaa antaa kuritusta myös tuhmalle pojalle.
- Anonyymi
Miten annat kuritusta?
- Anonyymi
Entäpä jos kahden heteromiehen piiskaussesiossa käy niin, että toisella tai molemmilla alkaa niin sanotusti alakerta heräilemään. Jatketaanko ihan normaalisti? Muuttuuko tunnelma vaivautuneeksi ja homma lässähtää siihen? Vai miten?
- Anonyymi
Ei väliä. Piiskaleikit ovat piiskaleikkejä, seksi sitten erikseen.
- Anonyymi
Mitä enemmän asiaa ajattelee, sitä enemmän kiinnostaisi saada vanhemmalta mieheltä, "isiltä" tai "sedältä" kunnon kurinpalautus ja selkäsauna.
- Anonyymi
Housut kinttuihin ja paljas pylly polvelle!
- Anonyymi
Varmaan jokaisella oma makunsa. Itse olen vain yhden tai useamman naisen piiskattavana, M55.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621